zo eentje die bijft dus echt wel vrijgezel hahahaha wat een sukkel dat vraag je toch niet?!?!?! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zo eentje die bijft dus echt wel vrijgezel hahahaha wat een sukkel dat vraag je toch niet?!?!?!
Hij mee naar mijn ouders, gaat hij daar ineens zitten verkondigen dat we zo goed bij elkaar pasten en dat we zouden gaan trouwen en een hele berg kindertjes zouden krijgen
Ik was meteen genezen.. Als je na een keer of 5 uitgaan begint dat ik de liefde van je leven ben, dan heb je toch echt wel het stempel wanhopig 
Wat ook een behoorlijke berg opluchting veroorzaakte bij mijn ouders!

Brengt ook weer mijn slechte eerste dates naar boven:
Ja je hebt echt engerds rondlopen
Tootz schreef:Ik heb er ook nog 1:
We waren onderweg naar de bios. Loopt er een meisje voor ons met een tattoo op haar rug. Dus hij zegt: ik zou nooit maar dan ook nooit met een meisje kunnen zijn die een tattoo heeft, dat vind ik echt afzichtelijk. Dus ik stop, draai hem naar me toe, til mijn shirtje een beetje op en laat mijn vlinder tattoo zien op mijn heup met de vraag: dan kunnen we die bios ook wel vergeten niet??
Die kop van hem was echt goud waard
!! 

Runn_love_ schreef:Juul schreef:
Precies en wat heb je aan enzo? En dan ook uitvoerig vertellen wat zij droegen.
en dan de kunst om serieus te blijven en de vragen om te draaien en zelf de boel bij elkaar liegen..ik was in het begin 12 (heel onschuldig en met de helft van de vragen wist ik niet wat bedoelt werd).. en daarna gewoon om te lol met een goede vriendin
we hebben zo hard gelachen daar..
en dan ook die jongens die vragen hoe oud je bent (zij 19 bijvoorbeeld) en je antwoord 13 en ze dan bloedserieus vragen of dat niet te oud is
Oh wat erg.
[/quote]
dieptriest.
Tootz schreef:Ja je hebt echt engerds rondlopen
![]()
Ik heb er ook nog 1:
We waren onderweg naar de bios. Loopt er een meisje voor ons met een tattoo op haar rug. Dus hij zegt: ik zou nooit maar dan ook nooit met een meisje kunnen zijn die een tattoo heeft, dat vind ik echt afzichtelijk. Dus ik stop, draai hem naar me toe, til mijn shirtje een beetje op en laat mijn vlinder tattoo zien op mijn heup met de vraag: dan kunnen we die bios ook wel vergeten niet??
Die kop van hem was echt goud waard