Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:43

:oo zo eentje die bijft dus echt wel vrijgezel hahahaha wat een sukkel dat vraag je toch niet?!?!?!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:04

Ik bedenk me net dat ik een aantal keren met een gozer uit ben geweest, hardstikke leuk, ik zag hem wel zitten.. Dus ik na een keer of 5 meegesleept naar zijn ouders, hele aardige lui :) Hij mee naar mijn ouders, gaat hij daar ineens zitten verkondigen dat we zo goed bij elkaar pasten en dat we zouden gaan trouwen en een hele berg kindertjes zouden krijgen :+ Ik was meteen genezen.. Als je na een keer of 5 uitgaan begint dat ik de liefde van je leven ben, dan heb je toch echt wel het stempel wanhopig :')

Heb het 2 dagen daarna "uitgemaakt" :') Wat ook een behoorlijke berg opluchting veroorzaakte bij mijn ouders! :')

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:05

of wat dacht je van iemand die eerst in zich zelf over condooms begint te praten en daarna tegen jou over latex begint..

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:10

Tallie:
Ow echt heel erg :=
ik zou et dan meteen zo benauwd krijgen :oo

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:11

opzich wel ja:p

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:42

Ow dames echt de tranen biggelen over mn wangen hier, geweldig... Alleen was ik net aan het overwegen een eerste date op te gaan zetten...... Ga daar nog maar eens goed over nadenken :P Brengt ook weer mijn slechte eerste dates naar boven:

- Aankomen in de meest afzichtelijke blouse ever, t was dat het hartje winter was en het regende anders had ik mn zonnebril opgezet...
- In de eerste minuut zijn arm over mn schouder leggen....
- nog een stinkende oksel hebben ook :r
- Wel een geslaagde date hebben gehad, geweldige weltruste zoen, dacht te eindigen met een sexy zoen in mn nek maar kreeg dus een losgeslagen octopus met tanden in mn nek. Zelfs mijn 'AAAUUUWWWW' was niet subtiel genoeg om hem te doen stoppen. Ik dacht dat het wel af te leren was. Maar meneer was niet gediend van commentaar op zijn euh....zuigkunsten.... Kreeg geen reactie meer op mijn vraag voor een vervolg... Vreemd :P
- Eerste date met een jongen terwijl er 2 vriendinnen van me bij waren. Bij minuut 1 had ik al door dat het niks zou worden. Op een gegeven moment waren de 2 andere meiden even weg, slaat hij dus een trillende arm om me heen, en me maar vanaf de zijkant aankijken. En ik had echt zo iets van: dames kom terug, dames kom terug. Ik durfde gewoon niet op zij te kijken. Ik moest echt zo mijn best niet om gewoon niet keihard in de lach te schieten... Dan had ik echt op zijn echo getrapt volgens mij...Te schattig en verlegen dus.
- Hij: Mag ik je zoenen?
Ik: nee
Hij: Waarom niet?
Ik: Omdat ik het niet wil...
Hij: Maar ik kan heel goed zoenen hoor...
Ik: dat zal best, geen behoefte om er achter te komen. Het was gezellig maar ik denk dat we beter af zijn als vrienden...
Hij: Weet je het zeker?
Ik: Heel zeker.
Om vervolgens 1 hand in mijn nek te leggen en met geweld een tong in mijn strot te duwen. Heb dat beloond door op zijn tong te bijten, een knietje en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg te rennen.

Wat betreft mij zullen er ook genoeg afknappers zijn hoor. Als ik ze echt leuk vind krijg ik een soort black out... Weet gewoon niks meer te zeggen dan. Met mn misschien aankomende date ben ik daar ook bang voor... Ach we zullen het wel zien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:00

Tootz, damn wat een engerd :=

Had wel 1 kerel gehad die tegen mij zei: het kan nooit wat worden tussen ons, want jij hebt de Here niet gevonden :+ Echt helemaal out of de blue :+

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:06

dat is inderdaad een enger ja! haha
oo ik heb er zo veel!! haha,,
ook eentje,, zaten we in de bios,, we hadden nog niet eens gezoend ofzo,, pakt ie mijn hand, legt ie die op zijn been, gaat ie mijn hand steeds verder naar boven verplaatsen tot op dé plek,, en gaat ie met mijn hand bewegen!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:07

_O- Ja je hebt echt engerds rondlopen :P

Ik heb er ook nog 1:

We waren onderweg naar de bios. Loopt er een meisje voor ons met een tattoo op haar rug. Dus hij zegt: ik zou nooit maar dan ook nooit met een meisje kunnen zijn die een tattoo heeft, dat vind ik echt afzichtelijk. Dus ik stop, draai hem naar me toe, til mijn shirtje een beetje op en laat mijn vlinder tattoo zien op mijn heup met de vraag: dan kunnen we die bios ook wel vergeten niet??

Die kop van hem was echt goud waard _O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:11

Welshcobfan schreef:
Mijn collega was laatst weer op een date geweest, was van korte duur :+ Die man vroeg direct hoeveel kinderen ze met hem wilde hebben omdat ze niet meer de jongste was en de tijd begon te dringen volgens hem :+

Omg, die is wel heel erg :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:12

Hahahaha Tootz!! _O- En, nam hij de benen? :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:13

Tootz _O- Die laatste is wel echt leuk :') En die een paar posts erboven is gewoon een creep :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:22

Wat een verhalen hier, haha _O-

Ik heb een tijdje geleden gehad, dat ik een jongen wel zag zitten. Hij mij blijkbaar ook wel want na een tijdje stonden we wat te zoenen. Maar toen ik gewoon weer naar mijn vriendinnen wou, bleef hij me maar achtervolgen écht super irritant. Toen ik naar huis wou stond hij in 1x ook bij mijn fiets, en fluiterde in m'n oor -ik krijg er nog steeds de kriebels van- "ik heb 3 condooms bij me, en ik wil ze toch echt vanavond gebruiken" Ik heb m'n fiets gepakt en gezegd dat hij maar lekker met zichzelf moest gaan spelen en ben weg gefietst, wat een smeerlap :+

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:28

Sommige berichtjes zijn echt hilarisch.

Ik heb ook een situatie meegemaakt die wel heel erg was.

In de kroeg kwam ik een leuke gozer tegen. Gezellig gekletst en toen op het einde van de avond kregen we het over het werk wat we deden. Hij vertelde dat hij manager was bij een of ander bedrijf en toen maakte hij de fout van zijn leven. Hij zegt dus doodleuk "ja en dan heb ik nog zo'n doos"? Dus ik vraag wat voor doos. Ja zo'n doos van een secretaresse. Waarop ik antwoorde "Ik ben dus zo'n doos die secretaresse is". Jullie kunnen wel nagaan dat ik die nooit meer heb gezien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:30

hahahaahaha, heerlijk van die tactische mannen hahahha

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:55

Tootz schreef:
Ik heb er ook nog 1:

We waren onderweg naar de bios. Loopt er een meisje voor ons met een tattoo op haar rug. Dus hij zegt: ik zou nooit maar dan ook nooit met een meisje kunnen zijn die een tattoo heeft, dat vind ik echt afzichtelijk. Dus ik stop, draai hem naar me toe, til mijn shirtje een beetje op en laat mijn vlinder tattoo zien op mijn heup met de vraag: dan kunnen we die bios ook wel vergeten niet??

_O-

Is die date ernog gekomen?:p

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:57

We zijn nog naar die film geweest maar hij wist echt geen raad meer met zichzelf, daarna nooit meer wat van gehoord :')

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:04

Aaaaaaah jongens ik heb weer een date met hem vrijdag :oo !!

oke dit keer niet te veel zeggen :')

:):)

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:32

haha ik lig echt slap om die verhalen, echt zo genant soms :P
Een echte afknapper is toch ook echt wel als een jongen niet kan zoenen. Heel stom, maar het is echt zo. Zo had ik een keer gezoend met een leuke jongen, was op het eerste gezicht echt leuk. Maar toen we zoenden, kwamen zijn tanden tegen die van mij!! _-:(
Hij drukte me echt zo naar achteren, volgens mij dacht hij echt dat hij zijn tong achterin mijn keel moest duwen! :r
Echt ontzettend goor en géén leuke ervaring!
Dus die relatie was van korte duur ;)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:17

aahh haha,,
ja zoenkunsten zijn ook wel belangrijk ja! geen losgeslagen holbewoners!
of iemand die aan je gezicht gaat likken......brrrr

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:29

Runn_love_ schreef:
Juul schreef:

Precies en wat heb je aan enzo? En dan ook uitvoerig vertellen wat zij droegen. :))

en dan de kunst om serieus te blijven en de vragen om te draaien en zelf de boel bij elkaar liegen.. :o ik was in het begin 12 (heel onschuldig en met de helft van de vragen wist ik niet wat bedoelt werd).. en daarna gewoon om te lol met een goede vriendin :D we hebben zo hard gelachen daar..
en dan ook die jongens die vragen hoe oud je bent (zij 19 bijvoorbeeld) en je antwoord 13 en ze dan bloedserieus vragen of dat niet te oud is :r

Hahaha ik dacht dat wij de enige waren die dat deden. _O- Oh wat erg. :')[/quote]

Ik en een beste vriend gingen nog een stapje verder (A) We lieten ze strippen voor de cam, en wat dingetjes, en dan met de loze belofte ik durf niet zo goed, eerst jij (A), en dan natuurlijk onze beurt, huplakee, wij lachend met tranen voor de cam !! En dan was het snel klaar hahaha, soms mannen van in de 40 ;( dieptriest.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:30

Martine123 schreef:
aahh haha,,
ja zoenkunsten zijn ook wel belangrijk ja! geen losgeslagen holbewoners!
of iemand die aan je gezicht gaat likken......brrrr

*denkt ineens aan zo'n compleet losgeslagen "helikoptervlucht" in je mond* :r

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 00:13

O, wat een heerlijk topic! Heb hem nu pas gelezen...

Wat hebben jullie al een ellende doorstaan zeg! :P

Ik heb zef niet heel vaak dates, maar de dates de ik heb gehad, waren eigenlijk best leuk. Stuk voor (minder)stuk geen liefdes van m'n leven, maar geen creeps of ander onbeschoft/hilarisch volk.
Wel een keer na een niet zo boeiende date iemand best veel hint moeten geven via de sms. Hij bleef maar dingen / vervolgen voorstellen en ik bleef ze maar afwimpelen. Tot hij me vroeg of ik dan nog een keer met hem wilde eten. Toen heb ik maar ge-smst dat ik niet meer eet. Daarna bleef het lekker rustig. :o

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:48

na 2 dates. (ik was 16)
mag ik bij je blijven slapen?
Ik : Nee
Hij :waarom niet.
Ik : omdat het nog te vroeg is.
Hij : het mag niet van je ouders he?
Ik : ook niet
Hij: Dat komt wel goed hoor saampjes overtuigen we ze wel dat dit echte liefde is :r

waarna ik een walgelijke me to you beer kreeg . brrr nadat hij weg was nooit meer iets laten horen. Waarna zijn vrienden mij bezorgd opbelden omdat de jongen depressief geworden was. :Z

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 08:52

Tootz schreef:
_O- Ja je hebt echt engerds rondlopen :P

Ik heb er ook nog 1:

_O-