Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moelie schreef:Inderdaad ontzetten brutaal! Ik zou me er ook aan kapot ergeren. Goed idee, jou auto erachter zetten. Ik zou die er voorlopig ook niet achteruit halen zodat ze je moeten vragen of je hem erachteruit wil halen zodat je meteen uitleg kan vragen.
Denk dat ze idd ff relax rond aan het fietsen zijn :S
Maar gek hoor, lijkt jou terein dan zo erg op een openbaar terein? Ik zou gewoon vooraan bij jullie oprit een bordje neer (laten) zetten met daarop bijv: Eigen terein, verboden voor onbevoegde. Ik bedoel als ze dan nog aannemen dat ze er zomaar mogen komen zou het nog veel brutaler zijn!
Dat ze zomaar het weiland ingaan is al helemaal belachelijk! Wat zijn sommige mensen toch gek, ze denken soms echt dat ze alles maar mogen.
Ik zou sowieso zo'n bord neer laten zetten, en als dat nog niet helpt miss de politie inschakelen?
Succes ermee!
Chiqa schreef:Goldenflower schreef:Ik had allang politie gebeld, maar ik ben jou niet.
Dit soort zaken los je zelf op, wordt over het algemeen ook als eerste jou geadviseerd als je de politie beld. Ze komen niet voor dit soort dingen mits dit een dagelijsk probleem is en jij er al alles aan heb gedaan.
Cyntje schreef:Nee idd... want dan zijn ze volgens de medemens weer teveel met andere dingen bezig ipv met boeven vangen![]()
IKbenEllen schreef:Bienotje schreef:beetje dubieus eigenlijk.
Dubieus, hoezo?