Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moelie schreef:Inderdaad ontzetten brutaal! Ik zou me er ook aan kapot ergeren. Goed idee, jou auto erachter zetten. Ik zou die er voorlopig ook niet achteruit halen zodat ze je moeten vragen of je hem erachteruit wil halen zodat je meteen uitleg kan vragen.
Denk dat ze idd ff relax rond aan het fietsen zijn :S
Maar gek hoor, lijkt jou terein dan zo erg op een openbaar terein? Ik zou gewoon vooraan bij jullie oprit een bordje neer (laten) zetten met daarop bijv: Eigen terein, verboden voor onbevoegde. Ik bedoel als ze dan nog aannemen dat ze er zomaar mogen komen zou het nog veel brutaler zijn!
Dat ze zomaar het weiland ingaan is al helemaal belachelijk! Wat zijn sommige mensen toch gek, ze denken soms echt dat ze alles maar mogen.
Ik zou sowieso zo'n bord neer laten zetten, en als dat nog niet helpt miss de politie inschakelen?
Succes ermee!
beetje net zo'n geval als mijn ex-buurman (pag. 1). Toen ik gezegd heb dat ik het niet meer wilde hebben is er ook nooit meer iets gebeurd, denk dat ie een beetje schrok van mijn persoonlijke uitleg

Maar nog raarder van je buurman, klinkt zo niet als een hele leuke buurman.
Dat is altijd hilarisch om te zien, maar sommigen (paar keer meegemaakt) die parkeren hun fiets midden op het erf en gaan rond wandelen. Vertel ze dan dat het prive terrein is, en kreeg een keer de opmerking dat dat maar onzin is ... Ik wist niet wat ik daarop moest zeggen, was stomverbaasd dat die man dat zei ... Chiqa schreef:Goldenflower schreef:Ik had allang politie gebeld, maar ik ben jou niet.
Dit soort zaken los je zelf op, wordt over het algemeen ook als eerste jou geadviseerd als je de politie beld. Ze komen niet voor dit soort dingen mits dit een dagelijsk probleem is en jij er al alles aan heb gedaan.
Cyntje schreef:Nee idd... want dan zijn ze volgens de medemens weer teveel met andere dingen bezig ipv met boeven vangen![]()
)
) 
Anders wordt het alleen maar erger. Maar blijft een raar verhaal, beetje dubieus eigenlijk. Misschien voorkom je het volgende keer door je erf afscheiding aan te geven (bordjes priveterrein of je tuin afzeten). Maar wondere wereld dat je duidelijk moet maken dat je niet gediend bent van jan en alleman die op je erf zonder toestemming van jou denken te mogen zijn. En erg rare actie van je buurman ook.
Echt achterlijke mensen heb je rondlopen... Had het ook nooit verwacht, want was best een dikke dure auto, en dan zo door een perk heen karren om mijn "gevaarlijke" papa te ontlopen
IKbenEllen schreef:Bienotje schreef:beetje dubieus eigenlijk.
Dubieus, hoezo?