holly schreef:Oe twee zusjes aan het bekvechten. Ik hoef geen tv aan te zetten, soapserie genoeg hier![]()
Hij heeft dus gezegt, sorry maar ik kap er mee? Niet jij als ik het goed begrijp?
(mijn vriend zei gisteren, als ze zich zo tegen mij zou gedragen, zou het feestje meteen over zijn)
En nu dit gebeurt zeg je, prima zo, ik ben er ook klaar mee.
Dat begrijp ik even niet. 7 jaar samen (toch?) en dan zo makkelijk klaar zijn met elkaar.
Dan was er in mijn ogen al geen houden van meer aanwezig, of je krijgt het niet gewonnen dus ben je nu gewoon op je teentjes getrapt.
Beide klopt niet. Liefde over, prima dan is dit misschien wel de beste oplossing zo, maar als je nu gewoon koppig doet, dan zou ik toch maar eens van die troon afkomen om dit weer even te gaan fixen hoor.
Je moest s weten, het is 9 van de 10 keer geen koek en ei tussen ons hoor.....en ze wil toch ook geen steun want dan is het opeens stom getteter dus biedt ik mijn excuses aan en dan ben ik eerlijk, is t ook weer niet goed....
Nou zo denk ik er dus ook over..... dat je dat heus niet zomaar opgeeft en zo ja zou dat zonde zijn gewoon.