Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Ik heb vannacht geprobeert om een jongen te versieren met een tip die ik hier had gelezen.
Expres een hele lelijke jongen uitgezocht, en ik ben 3 keer tegen hem opgelopen (vriendin en een vriend die mee waren lagen helemaal dubbel), maar het heeft niet gewerkt.![]()
Uiteindelijk maar lekker met een vriend van mij gezoent. Voor hem hoef ik tenminste geen moeite te doen.
Welke tip heb je geprobeert?
zwieke schreef:absque_dubio schreef:Ik heb vannacht geprobeert om een jongen te versieren met een tip die ik hier had gelezen.
Expres een hele lelijke jongen uitgezocht, en ik ben 3 keer tegen hem opgelopen (vriendin en een vriend die mee waren lagen helemaal dubbel), maar het heeft niet gewerkt.![]()
Uiteindelijk maar lekker met een vriend van mij gezoent. Voor hem hoef ik tenminste geen moeite te doen.
Whahaha, slimWelke tip heb je geprobeert?
Liedje schreef:absque_dubio schreef:Oh en als je een jongen aan de haak hebt geslagen en met hem hebt gezoent, heb ik ook nog wel een tip. Als hij met je wil zoenen de hele tijd met je hoofd net iets achteruit gaan, gewoon hem dus een beetje pesten.
Dat is met een meisje ook leuk hoor.

de zuiperds wilden naar huis want er waren geen leuke jongens. Waren er genoeg.. Alleen als je nuchter bent zie je er anders tegenaan.

lijntje87 schreef:haha, leuk leuk!
ben 1x in eindhoven geweest, was erg.... tja hoe zal ik het noemen... intressant, voor mijn niet voor herhaling vatbaar iig.
blijf lekker in amsterdam, is nog genoeg te zien! en veel amerikanen ook btw, die komen hier studeren
lijntje87 schreef:mannen kunnen niet versieren, gaat altijd van
* schuifelt heel onopvallen naar je toe* "hey, kom je hier wel vaker?" of, "hoi, alles goed?" echt heel suf.