Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
L_Ilse_L schreef:Misschien is TS wel vooral teleurgesteld en heeft ze daarom geen zin om hem te zien..
Dat zou ik me ook nog heel goed kunnen voorstellen
Kady_ schreef:ik weet idd ook 100% zeker dat hij clean is, hij ziet er veel beter uit, is niet meer zo snel opgefokt en verzorgt zichzelf ook beter ( niet dat t een hele grote junk was maar toch ) dit kan ook bevestigd worden!
beantsje schreef:Kady_ schreef:ik weet idd ook 100% zeker dat hij clean is, hij ziet er veel beter uit, is niet meer zo snel opgefokt en verzorgt zichzelf ook beter ( niet dat t een hele grote junk was maar toch ) dit kan ook bevestigd worden!
Ik ben er bijna van overtuigd dat hij wel degelijk weer is gaan gebruiken. Waarom?
- hij heeft zijn eigen geld erdoor gejaagd en pint dagelijks een paar tientjes
- hij reageert agressief en onbetrouwbaar
- hij is nu 'zomaar' thuisgebleven van zijn werk
- hij neemt afstand: reken er maar niet op, dat hij vanavond op het feest komt.
Dat hij zichzelf goed verzorgt, staat er in feite los van. omdat hij een baan heeft, en later jouw pinpas, heeft hij inkomen en hoeft hij niet zoveel energie/tijd besteden aan het gebruiken.
Gebruik van drugs is weliswaar ongezond, maar ook weer niet zo, dat je binnen een paar week volledig verloedert. Mensen verwaarlozen zichzelf pas als hun hele leven in het teken staat van geld regelen om te kunnen scoren.
Gaat het om cocaïne? Zeker onder cokegebruikers zie je hele keurige mensen.
Maar goed, meis, laat het vanavond even los en probeer ondanks alles vanavond een fijne avond te hebben. Hopelijk blijft hij inderdaad weg vanavond. Morgen is er weer een dag om je hiermee bezig te houden. Sterkte!