mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:17

Jeetje meid! Dat jij zo lang op een verklaring kan wachten!
Ik was meteen naar hem toegegaan en een verklaring geëist!
Zo laat je je toch niet behandelen door hem!? Hij krijgt zo wel lekker veel tijd om een verhaal te bedenken....

meggiemeg

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:21

Kan me voorstellen dat je vertrouwen in hem een enorme deuk heeft opgelopen. Je pinpas geef je denk ik niet meer zo snel af...
Wat de verklaring ook mag zijn dat geeft hem nog niet het recht om jou zo te behandelen!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:32

Jeetje ik vind het toch vreemd dat je toch weer niets van hem hebt gehoord hoor...
Hopelijk hoor je nog iets van hem. Heb je hem ook verteld dat je bij de politie bent geweest?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:36

Als hij nu toch thuis zit, waarom ga je dan nu niet bij hem langs?

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:55

Meid wat een ramp.
Kan me goed voorstellen dat je je flink gen**id voelt.
Hoop dat je toch nog een leuke dag kunt hebben op de 50 jarige bruiloft van je opa en oma.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:00

Ik heb net alles gelezen en zo zeg wat een verhaal :oo
ik moest laatst ook iets voor iemand halen met zijn pinpas, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om meer op te nemen dan nodig :n
En dan is het nog wel je vriend echt verschrikkelijk zeg.
Ik denk dat het misschien toch verstandig is om eens goed met hem te praten en dan niet over de telefoon, maar in het echt, misschien komt er dan meer naar boven.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:01

Ik vind het echt een onverstelbaar verhaal,waar haalt hij het lef vandaan? Problemen of niet,je gaat niet iemands rekening leeghalen zonder toestemming,ik heb ook zo'n gevoel dat het een broodje aap verhaal is van je vriend. Helemaal na wat jij op hyves had gevonden, de alarm bellen luiden heel hard bij mij.
Ik wens je heel veel succes met je verdere stappen en blijf je topic volgen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:03

Sjeee TS als ik jou was zou ik nadat je bij de kapper bent geweest naar zijn huis toe rijden en wel meteen meid ... Waarom wachten JIJ wacht al veulste lang !! Ik kan het echt totaal niet bevatten dat je er nog zo (rustig) over doet!! GA naar hem toe en laat hem het goed tot hem doordringen laat hem desnoods maar lekker creperen en laat hem lekker zielig blijven doen!!

TS Ga JOU antwoorden ophalen a.u.b. En zorg dat ie je alles tot de laatste cent terug betaald, laat hem maar lekker bloed,zweet en tranen krijgen maakt allemaal niks uit !! Als JIJ je geld maar terug krijgt en op alles wat je vraagt EERLIJKE antwoorden krijgt!!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:04

Misschien is TS wel vooral teleurgesteld en heeft ze daarom geen zin om hem te zien..
Dat zou ik me ook nog heel goed kunnen voorstellen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:07

L_Ilse_L schreef:
Misschien is TS wel vooral teleurgesteld en heeft ze daarom geen zin om hem te zien..
Dat zou ik me ook nog heel goed kunnen voorstellen

JA maar dan nog bij het punt dat als ik zoiets al ontdekt had was ik allang meteen in de auto gesprongen en ernaar toe gereden!! Wat bezielt zo´n flapdrol!!
Zo´n iemand moet je niet zielig gaan vinden en dan doen dat alles weer koek en ei is ... NEE hup ga verhaal halen GAAA JOU antwoorden ophalen ... En laat hem maar lekker creperen en zielig wezen!!!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:10

ik heb even 18 pagina's gelezen en het was toch wel een heftig verhaal hoor..

meisje, jij verdient beter. echt waar. je vriend ratelt er maar op los. er is in mijn ogen niets aan de hand anders had hij wel een verklaring daarvoor. hij zit al in zo'n diepe oliebol, en nog verteld ie niks. volgens mij liegt hij alles bij elkaar.

jij kan beter krijgen. echt waar!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:14

Kady_ schreef:
ik weet idd ook 100% zeker dat hij clean is, hij ziet er veel beter uit, is niet meer zo snel opgefokt en verzorgt zichzelf ook beter ( niet dat t een hele grote junk was maar toch ) dit kan ook bevestigd worden!

Ik ben er bijna van overtuigd dat hij wel degelijk weer is gaan gebruiken. Waarom?
- hij heeft zijn eigen geld erdoor gejaagd en pint dagelijks een paar tientjes
- hij reageert agressief en onbetrouwbaar
- hij is nu 'zomaar' thuisgebleven van zijn werk
- hij neemt afstand: reken er maar niet op, dat hij vanavond op het feest komt.

Dat hij zichzelf goed verzorgt, staat er in feite los van. omdat hij een baan heeft, en later jouw pinpas, heeft hij inkomen en hoeft hij niet zoveel energie/tijd besteden aan het gebruiken.
Gebruik van drugs is weliswaar ongezond, maar ook weer niet zo, dat je binnen een paar week volledig verloedert. Mensen verwaarlozen zichzelf pas als hun hele leven in het teken staat van geld regelen om te kunnen scoren.
Gaat het om cocaïne? Zeker onder cokegebruikers zie je hele keurige mensen.

Maar goed, meis, laat het vanavond even los en probeer ondanks alles vanavond een fijne avond te hebben. Hopelijk blijft hij inderdaad weg vanavond. Morgen is er weer een dag om je hiermee bezig te houden. Sterkte!

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:14

Pff! Ook ik zit haast langs mn stoel van verbluffing! Mijn god, wat n heftig verhaal meid!

Ik snap niet dat je hem nog, zonder dat deze situatie opgelost is, mee gaat nemen naar je grootouders. Als ik wist dat mijn vriend zulke grijpgrage vingertjes had, zou ik m niet eens meer mee durven nemen, uit angst dat hij iets bij mijn grootouders mee zou nemen!

Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe in deze hele moeilijke tijd en beslissing.

Groetjes :(:)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:23

poeh hee. dat sms je, zou zo van mijn ex kunnen komen .
dit soort tekst komt over als bedreigend, maar is gewoon paniek van hem.
ik heb het te lang getolereerd, had mijn geld altijd keurig ver van hem, verstopte geld in huis enz enz.
meneer had een alcohol en drugsverslaving ..
ben zo blij dat ik van hem af was, ze beloven steeds beterschap en doen super lief, en na 2 weken is het hetzelfde weer.

sterkte t.s, hopelijk heeft hij een goede verklaringen, in alle andere gevallen kies voor jezelf, als je elkaar niet kan vertrouwen is er iets goed mis

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:28

lastig hoor...

als ik jou was zou ik er niet veel tijd meer in steken.. dit is voorbij.... die jongen doet je meer kwaad dan goed als ik het zo lees.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:31

nou meid sterkte.
En hoop dat je het vanavond nog een beetje gezellig kan hebben,
Op het feestje van je opa en oma.

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:34

nou meid
hoop dat je nog en beetje een leuke dag hebt vandaag
en ik zou me er vandaag niet teveel meer druk over maken
en gewoon genieten van het feest al is dat erg lastig nu
sterkte

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:36

Dat je je pinpas na 3 relatie met iemand meegeeft, ja, dat zou ik ook wel doen, als je elkaar daarin als partners al niet eens kunt vertrouwen, allez dan wordt ht een rare wereld he. Maar nu hij bewezen heeft dat vertrouwen niet waard te zijn, zou ik er snel klaar mee zijn hoor. Ik zou de verkering nog eventjes aanhouden zodat ik kon proberen dat geld terug te krijgen, maar zodra dat gelukt was, dan zou ik hem echt heel snel dumpen.

Want met geld niet kunnen vertrouwen = NIET kunnen vertrouwen. En iemand die je niet kunt vertrouwen is je tranen ook niet waard.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:51

Jeetje wat een heftig verhaal zeg :n

beantsje schreef:
Kady_ schreef:
ik weet idd ook 100% zeker dat hij clean is, hij ziet er veel beter uit, is niet meer zo snel opgefokt en verzorgt zichzelf ook beter ( niet dat t een hele grote junk was maar toch ) dit kan ook bevestigd worden!

Ik ben er bijna van overtuigd dat hij wel degelijk weer is gaan gebruiken. Waarom?
- hij heeft zijn eigen geld erdoor gejaagd en pint dagelijks een paar tientjes
- hij reageert agressief en onbetrouwbaar
- hij is nu 'zomaar' thuisgebleven van zijn werk
- hij neemt afstand: reken er maar niet op, dat hij vanavond op het feest komt.

Dat hij zichzelf goed verzorgt, staat er in feite los van. omdat hij een baan heeft, en later jouw pinpas, heeft hij inkomen en hoeft hij niet zoveel energie/tijd besteden aan het gebruiken.
Gebruik van drugs is weliswaar ongezond, maar ook weer niet zo, dat je binnen een paar week volledig verloedert. Mensen verwaarlozen zichzelf pas als hun hele leven in het teken staat van geld regelen om te kunnen scoren.
Gaat het om cocaïne? Zeker onder cokegebruikers zie je hele keurige mensen.

Maar goed, meis, laat het vanavond even los en probeer ondanks alles vanavond een fijne avond te hebben. Hopelijk blijft hij inderdaad weg vanavond. Morgen is er weer een dag om je hiermee bezig te houden. Sterkte!

Ik kan niet anders dan hier in mee gaan.....

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:52

sjeeee wat vreselijk! :oo
ik zou eerst even goed zuchten. even alles tot rust laten komen.
Dan bij hem langs gaan, vragen waarom het nou is enzo. Geeft ie geen goede reden? politie! Succes meis

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:54

Ik denk ook dat je er toch ernstig rekening mee moet gaan houden dat ie weer drugs gebruikt!

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:00

Succes ermee..
Wat vresellijk dat die vertrouwen misbruikt :oo

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:03

Ik denk ook meteen aan drugsgebruik (wellicht cocaïne, zoals eerder gezegd; onder coke gebruikers zie je veel keurige mensen die er ook best gezond uitzien!)
Veel succes & sterkte hiermee!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:16

yakima schreef:
ik wil me nergens mee bemoeien, maar zijn naam begint met een A. of niet?
beste kun je even zijn krabbels nalezen..van het meisje die hem stuurde ik hou van jou staat er nog wat anders tussen.

HEEL VAAG!!! Als dit hem tenminste is....

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:24

Wat een apart verhaal. Hij probeert al je vragen te ontwijken en kan nergens een antwoord op geven. Misschien dat het dan inderdaad afpersing is. Dan wordt hij onder druk gezet om geld te leveren en hij is daardoor natuurlijk gestresst waardoor hij het op jou afreageert. En dan kan hij ook geen antwoorden geven want die heeft hij zelf op het moment misschien ook niet?

Maar je hebt hem dus de laatste dagen alleen via bellen en sms gesproken? Eigenlijk maar hopen dat hij niet komt vanavond. Jij bent natuurlijk boos en als je vanavond een feest hebt wil je daar ook geen ruzie staan maken natuurlijk. Dan kan hij maar beter thuis blijven zodat jij kan genieten van je avond.

Konden jullie in de afgelopen jaren van de relatie wel goed met elkaar praten?