Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Als ik het antwoord er niet op weet graai ik wel een boekje uit de kast van m'n ouders. Ze hebben namelijk heel wat boekjes waar dit soort vragen in staan met duidelijk antwoord.
Chrisje92 schreef:Ik weet niet of je de film 'uitgesloten' gezien hebt? Ik vraag me af of dit een realistisch beeld geeft. Sommige mensen zeggen van wel, maar van jehovah getuigen hoor ik van niet. Anderen zeggen dan dat jehovah getuigen dat zeggen omdat ze niet willen dat mensen weten hoe het is ofzo. Ik ben wel benieuwd naar jou antwoord.

mick75 schreef:Wat is dit?Ik vind het stervensirritant dat ze hier om de week! langskomen en heb het punt wel bereikt dat ik de deur dichtsmijt met een hoop gevloek en getier (en moordneigingen begin te krijgen). Helpt ook geen moer, zelfs de drakenkop met 666 erop die we als deurversiering hebben helpt niet. Lijkt alleen maar extra aantrekkingskracht te hebben.
We hebben inmiddels al honderden keren aangegeven geen interesse te hebben en niet meer lastig gevallen willen worden en ik begin het principe van wie niet horen wil moet maar voelen heel erg te waarderen... Volgens mij missen ze hier echt een aantal hersencellen.
mick75 schreef:Ik vind het stervensirritant dat ze hier om de week! langskomen en heb het punt wel bereikt dat ik de deur dichtsmijt met een hoop gevloek en getier (en moordneigingen begin te krijgen). Helpt ook geen moer, zelfs de drakenkop met 666 erop die we als deurversiering hebben helpt niet. Lijkt alleen maar extra aantrekkingskracht te hebben.
We hebben inmiddels al honderden keren aangegeven geen interesse te hebben en niet meer lastig gevallen willen worden en ik begin het principe van wie niet horen wil moet maar voelen heel erg te waarderen... Volgens mij missen ze hier echt een aantal hersencellen.
Marloez schreef:Gewoon vriendelijk vragen of ze je huisnummer willen opschrijven als "niet bel adres". Als je alleen zegt "geen interesse" zullen ze de volgende keer gewoon weer langskomen, dat wordt namelijk niet opgeschreven (onder het mom van: misschien dat een andere bewoner van het huis wel geïnteresseert is).
_Nancy_ schreef:mick75 schreef:Wat is dit?Ik vind het stervensirritant dat ze hier om de week! langskomen en heb het punt wel bereikt dat ik de deur dichtsmijt met een hoop gevloek en getier (en moordneigingen begin te krijgen). Helpt ook geen moer, zelfs de drakenkop met 666 erop die we als deurversiering hebben helpt niet. Lijkt alleen maar extra aantrekkingskracht te hebben.
Snoevie schreef:mensen die 666 op een drakenkop op de muur hebben hangen vind ik net zo 'vreemd' als Jehovah's getuigen.
ook idd een vorm van nieuwsgierigheid denk ik
geertje3 schreef:hoihoi
we hebben er al een paar jaar niet zo veel last meer van.
ze waren bij ons ook altijd heel hard nekkig. voet tussen de deur en zich echt opdringen aan jou.
ik was er op een duur zo zat van, ik heb mijn donderse muziek maar op gezet, klein beetje te hard zodat ze het zouden horen.
me moeder stond aan de deur, ze zei.
ik heb nog nooit zo snel mensen zien vertrekken, ze hadden het over de duivel en weet ik al wat.
dus bij deze nog een tip, zet even keiharde metal of iets dergelijks
) ging ik ook gewoon naar hun bijeenkomsten.
Is nooit wat van gezegd ofzo, ben er nooit op aangesproken.
En mijn moeder vond het juist wel leuk die barokke stijl (zolang het geen doodskoppen bevatte.
).
Ik ben toen ook met d'r mee gegaan, en ik schaamde me best wel voor mezelf haha.
Zij leek er geen problemen mee te hebben.
Je had de mensen toen moeten zien kijken die de deur open deden!
Snoevie schreef:geertje3 heb je zelf gezien dat ze zogezegd hun voet tussen de deur zetten?
nu lijkt het net alsof iedereen dat ineens meemaakt.........

Van wat ik gezien heb dan.