Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nickytje schreef:Yamcha schreef:Van die vlezige lippen of een constant natte mond...... blégh!
Ooooh ieuw, die staan ook in mijn top 3 afknappersIk kan het na zo'n 'natte kus' nooit laten om heel demonstratief m'n mond af te vegen
Helemaal als het een kusje op je wang is.. omg aaaah.
getsie Nickytje schreef:Yamcha schreef:Van die vlezige lippen of een constant natte mond...... blégh!
Ooooh ieuw, die staan ook in mijn top 3 afknappersIk kan het na zo'n 'natte kus' nooit laten om heel demonstratief m'n mond af te vegen
en zeker niet dat het er uitloopt zeg maar......
Nickytje schreef:Jetta schreef:Weet je wat ik ook ranzig vind? Van die mannen met van die kwijltjes in hun mondhoeken....brrrr![]()
Hoe komen ze daar aan?
Baaah ja! Op de middelbare school had ik zo'n leraar. Hij had altijd zo'n witte kwijlachtige dingen aan z'n mondhoeken zitten.
Echt ranzig inderdaad!
. eilleen333 schreef:Of als ze een drankje voor je halen: "Doe mij maar een biertje"
"Geen wijn?!"
"Nee, biertje graag."
En dan toch met wijn aankomen zetten... ZUCHT!!! Dat soort kleine dingetjes, daar kan ik me zo vreselijk aan ergeren.
eilleen333 schreef:Of als ze een drankje voor je halen: "Doe mij maar een biertje"
"Geen wijn?!"
"Nee, biertje graag."
En dan toch met wijn aankomen zetten... ZUCHT!!! Dat soort kleine dingetjes, daar kan ik me zo vreselijk aan ergeren.