Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:Ik kwam net langs een profiel dat me wel aansprak. Ik ben er nog niet uit of ik ga schrijven, hij zit op death row en heeft flink wat op z'n kerfstok (drugsbezit, meerdere autodiefstallen, 2x inbraak, 2x brandstichting, kindermishandeling en 2x moord...).
manueeltje82 schreef:Het is maar wat je aanspreekt.
Eightlegged schreef:manueeltje82 schreef:Het is maar wat je aanspreekt.
Dat staat niet in het profiel, daar kwam ik achter toen ik meer info ging achterhalen via de DOC. En ja, als ik dat lees bedenk ik me ook nog wel een keer.
anneliesdj schreef:Hoe krijg je meer info via DOC? Heb daar naar gezocht maar kan er niet achter komen.
Eightlegged schreef:anneliesdj schreef:Hoe krijg je meer info via DOC? Heb daar naar gezocht maar kan er niet achter komen.
Op de website van de DOC van de staat waar de inmate gevangen zit kun je zoeken naar een link of een tabje met iets in de trant van "offender search" of "inmate information". Dan krijg je een scherm waar je de naam en achternaam in kun vullen, als het goed is krijg je dan een soort profiel te zien. In de ene staat meer dan de ander.
petsboem schreef:Ik ben ook nog te jong maar dat weten zij niet![]()
@ Raketje_: natuurlijk er zitten er ook een heleboel bij die wél terecht vastzitten, maar dat betekent toch nog niet dat je ze niet kan helpen. Wie weet is het meisje waar ik mee schreef wel degelijk schuldig aan manslaugther (eng idee...) maar daarom hoeft ze nog geen slecht mens te zijn. Ik weet de omstandigheden niet.
Daarbij zou een beetje meer vriendelijkheid en hulp de wereld zeker geen kwaad doen!
Eightlegged schreef:Ik kan het ook niet vinden op de site van Oregon. Je kunt wel public records opvragen, misschien mogen ze in Oregon niet openbaar staan?
Als het goed is kun je ook zien in welke gevangenis hij of zij zit, vaak is daar ook een site van.
anneliesdj schreef:Ik heb het over dit persoon; http://www.writeaprisoner.com/Template. ... z-15078874
Waar zie jij die public records?
Mystica schreef:"Die van mij" is schuldig hoor, maar dat maakt me geen bal uit![]()
@ anneliesdj, die site werkt inderdaad heel anders als de anderenDenk niet dat je hier verder mee komt
DOC Oregon schreef:Inmate information is not yet available over the Internet. We hope to put our database online, but other priorities have prevented us from doing so as yet.
Mystica schreef:"Die van mij" is schuldig hoor, maar dat maakt me geen bal uit![]()
@ anneliesdj, die site werkt inderdaad heel anders als de anderenDenk niet dat je hier verder mee komt