Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:47

KiWiKo schreef:
bedreigen, is dan niet het goede woord......... het is hem de keuze geven ....... OF mijn kind met rust laten OF op het politieburo zijn verhaal mogen vertellen

En als hij dan slim is kiest ie toch voor z'n eigen hachje Sigaar

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:48

Ik moest nodig plassen en ik dacht oh das een zandweggetje Clown spring ik daarop en dan ga ik in de andere kant in de bosjes plassen,mijn vriend kwam uit de auto omdat ie een plons hoorde ipv me eruit te helepn ging ie eerst staan te lachen Ziek

Ik zat vol met eendekroos ,dus uitgekleed op mijn ondergoed na en manlief me afdrogen met een of ander gordijnen,mensen die voorbijkwamen keken maar raar Cool

Eenmaal thuis vond ik in mijn onderbroek nog een grote tor ROFL

Moet het nu nog steeds aanhoren als ik ergens kom ,kwaak kwaak

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:49

hahahahaha dan ben jij vrijwillig de sloot ingegaan.............. er zijn er heul, heul veel die dat niet geheel vrijwillig deden Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:51

Rianneke schreef:
KiWiKo schreef:
bedreigen, is dan niet het goede woord......... het is hem de keuze geven ....... OF mijn kind met rust laten OF op het politieburo zijn verhaal mogen vertellen

En als hij dan slim is kiest ie toch voor z'n eigen hachje Sigaar

als hij slim is wel ja............... manvolk kan wat dommig zijn (zie de hijgende herten die s'nachts goed geld opbrengen op de televisie)

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:51

ik heb toen ik 15 was ong. 3 weken een "relatie" gehad met een man van 36 Gestoord
Het was toen net uit met de jongen waar ik 1 jaar iets mee had gehad en zocht troost, ik had echt een super goed gevoel bij hem, maar ik wist dat mijn ouders het er nooit mee eens zouden zijn.
Ik was met hem in contact gekomen door mijn nichtje zei was toen 17, en een week daarna werd ze 18 en hij was ook uitgenodigt, ik en mijn moeder ook, dus mijn moeder heeft hem ook gewoon gezien en hij mijn moeder alleen wist zei niet dat wij een "relatie" hadden, nu is dat zo 2 weekjes door gegaan tot dat mijn nichtje me veraden had bij mijn vader, hij heeft me toen letterlijk mee naar het politie bureau gesleept en ik moest praten met een man die bij de zede politie werkt.
vervolgens hebben hun me over kunnen halen om aangiften te doen, 2 dagen erna kwam mijn nichtje aanlopen en zei doodleuk dat ze op haar verjaardag seks met hem had gehad Hamer
nadat ik dat gehoord had drong het mij pas door wat voor eikel hij is!
ben er nu ook wel achter dat ik het gewoon beter kan houden bij een jongen die niet ouder is als 20!
Ben echt blij dat ik aangiften heb gedaan!

Ik vind dat ik netzo goed schuld heb omdat ik niet tegen hem heb gezegt dat het niet kan!
maargoed, lievde maakt blind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:52

O gut, je bedoelt die Belgische geiten, de sik van achteren en de uier van voren, onder het mom van Anita doet alles?? Haha!
Tja, daar staat menige kleine man bereidwillig voor op, letterlijk en figuurlijk Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:53

Volgens mij heeft Kim geen politie nodig om iemand te overtuigen, enkel een hondenriem Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:54

Beide posters boven me.........................

BAH wat smerig!!!!

en ik loop echt niet snel weg van iets hoor..........

@ Billy............... das gemeen!!! Haha! Haha! Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:54

Zonet vond je me nog lief Haha! Haha!

Maar ik heb wel gelijk Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:56

Waarom zit ik nu met die scene in mijn hoofd uit Brandende liefde, met Monique van de Ven die Peter Jan Rens dresseert met jawel, de hondenriem?? Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:56

hihihi tja, je hebt wel gelijk Lachen

@ Sul......... dit was inderdaad het laatste staartje relatie Lachen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:57

Dat weet ik niet, ik weet wel waar ik aan refereer, dat is minstens zo vermakelijk denk ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:59

Ik lig dubbel.... beesten van vrouwen hahaha!!!

Maar goed, wat je dus vaak hoort is dat oudere kerels eerst jonge meisjes troosten, waarna ze dus, nadat ze een vinger hebben gekregen de hele hand nemen en juist ja, overgaan tot De Daad en dan vraag ik me weer af hoe het in godesnaam mogelijk is dat elk mannelijk dier zonder omhaal wordt gecastreerd en dat al die piestige kerels vol hormonen gewoon los rond blijven lopen, met alle gevolgen van dien.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:01

Nouks schreef:
natural_ schreef:
Ik ben in ieder geval niet doorsnee hehe

Waarom moeten anderen dan wél normaal/doorsnee zijn? Iedereen wijkt wel ergens in af van de standaarden. Jij bent misschien doorsnee op het gebied van vriendjes (jaar of 2 ouder?) terwijl je misschien (ik roep maar wat hoor) een eetstoornis hebt, terwijl een ander gezond eet, blij is met haar lichaam, maar wel een veel oudere vriend heeft...

Haha ik heb nogal een uitgesproken mening en op andere vlakken ben ik ook wel "anders", niet normaal is een groot woord en dat is ook per persoonlijk verschillend dus niet helemaal goed verwoord voor mijn karakter.

Andere hoeven van mij niet doorsnee te zijn, als ze maar gelukkig zijn toch? Ik ben juist niet doorsnee wat vriendjes betreft, de mensen waarmee ik om ga en gewoon de mensen in mijn omgeving wisselen ze nogal snel in en ik daarintegen heb nog nooit een echte relatie gehad alleen met een aardig (lees: vrij groot) verschil qua leeftijd iets meer dan gescharrelt voor een jaar lang. Ik snap alleen niet waarom, van beide kanten niet! Ik was verliefd, maar snap niet waarom hij.. En hetzelfde andersom, waarom ik?

Ik houd van niet doorsnee mensen hoor! Ik oordeel er niet over, de "normale mensen" vind ik ook oke, maar de meeste zijn toch wel iet wat abnormaal.. Het gaat er ook niet om wat andere denken, zolang jijzelf maar weet waarmee je bezig bent en denkt dat dit jou gelukkig maakt en niet teveel mensen kwetst of iets dergelijks

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:03

KiWiKo schreef:
hahahahaha dan ben jij vrijwillig de sloot ingegaan.............. er zijn er heul, heul veel die dat niet geheel vrijwillig deden Knipoog

Haha kan ik graag geloven ,maar bij was het gedeeltelijk vrijwillig dus,nou ja ben er dus wel zelf in gesprongen Blond tja.....

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:18

Maar er zijn ook genoeg "mannen" die gewoon echt laat volwassen zijn en meiden die wel jong volwassen zijn, verliefdheid en een klik hebben tja.. Als het maar de goede is en niet een banketstaaf die zo nog 20 andere "jonkies" het bed in praat ofzo

Een beetje slimme meid, verliefd of niet, merkt echt wel of hij betrouwbaar is (natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat houdt je toch)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:19

meisjes van 12 over het algemeen gelukkig nog niet......... die zijn nog wat onbevangen en goedgeloviger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:20

Ja, die zijn naief en laten zich echt nog alles wijsmaken, om zo maar te zeggen. En menig vent die daar handig gebruik van maakt.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:24

Tja maar een meisje van 12 en iemand van boven de 20 vind ik ook gewoon vrij ziek, echte liefde? Alle tijd toch als je rond de 25 bent heb je echt nog wel 5 jaar geduld, zo niet.. geen echte echte liefde, dus een banketstaaf.. weg ermee (en kiwiko, perfect hoe je het zegt over niet afdwingen.. echt goed geformuleert, kunnen de meeste moeders wat van leren (waaronder de mijne hihi)!

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:31

Een paar pagina's hiervoor heb ik al mijn oordeel gegeven over de relatie tussen een 12 en een 27 jarige...

Maar wat ik dan niet snap:

Hoe komt zo'n kind überhaupt in contact met zo'n oude vent? (en dan bedoel ik niet perse de relatie van diegene van 12 en 27)

Ja das logisch op een feestje! krijg ik nu vast te horen. Maar ik weet dan nog steeds niet hoe ik dat dan voor me zie.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:33

tja als een man daarnaar op zoek is hoeft hij slechts bij een school te posten, en hij vind altijd wel een willig iemand Lachen

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:39

Ja okee. Maar het lijkt me te simpel om bij een school te gaan staan, om vervolgens effe lekker gezellig te babbelen.

En ach zal ik je ook even naar huis wandelen??

wanhopig zijn die lui wel.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:59

In deze situatie gaat het geloof ik over een vriend van de ouders, die kent het meisje dus vanaf de geboorte, meen ik me te herinneren.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:10

Tsjah weet je... Ik kende toen ik 15 was ook genoeg mannen van rond de 28 ofzo. Mijn zus en ik schelen 11 jaar en tsjah dan komen er oudere vrienden van haar over de vloer... Vond het altijd wel reuze interessant, maar niet voor liefde Clown

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:37

Nee maar iedereen is anders, en zeg nooit nooit dat het jouzelf niet overkomt.. Vriendinnetje van mij was 16 en werd verliefd op een man van 34 die een kind van 11 en een kind van 9 had, hij beweerde ook verliefd op haar te zijn! Het was een vriend van de buren.. Das pas vaag