KiWiKo schreef:bedreigen, is dan niet het goede woord......... het is hem de keuze geven ....... OF mijn kind met rust laten OF op het politieburo zijn verhaal mogen vertellen
En als hij dan slim is kiest ie toch voor z'n eigen hachje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:bedreigen, is dan niet het goede woord......... het is hem de keuze geven ....... OF mijn kind met rust laten OF op het politieburo zijn verhaal mogen vertellen
Rianneke schreef:KiWiKo schreef:bedreigen, is dan niet het goede woord......... het is hem de keuze geven ....... OF mijn kind met rust laten OF op het politieburo zijn verhaal mogen vertellen
En als hij dan slim is kiest ie toch voor z'n eigen hachje
Nouks schreef:natural_ schreef:Ik ben in ieder geval niet doorsnee hehe
Waarom moeten anderen dan wél normaal/doorsnee zijn? Iedereen wijkt wel ergens in af van de standaarden. Jij bent misschien doorsnee op het gebied van vriendjes (jaar of 2 ouder?) terwijl je misschien (ik roep maar wat hoor) een eetstoornis hebt, terwijl een ander gezond eet, blij is met haar lichaam, maar wel een veel oudere vriend heeft...
KiWiKo schreef:hahahahaha dan ben jij vrijwillig de sloot ingegaan.............. er zijn er heul, heul veel die dat niet geheel vrijwillig deden