Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:34

Ik ken zijn ouders niet, hij woont zelfstandig en ik ook. Heb zelf ook niet de behoefte hem nu al voor te stellen aan mijn ouders.
Mijn vriendinnen en broertje heeft hij ontmoet op mijn feestje, en in de kroeg. Vriendinnetje is ook een keer komen eten bij hem toen ik er was.

Zijn vrienden ken ik uit de kroeg of als ze bij hem waren. En een keer ben ik meegeweest met etentje met zijn vrienden en hun vriendinnen (lekkerlijk burgelijk, hij had geen zin in dat burgelijke gedoe en ik ook niet maar heeft me toch meegevraagd).

Hij is 30 jaar. Dus je zou verwachten dat hij dan redelijk volwassen is. Hij kan heel erg verstandig en vooral heel erg wijs zijn in bepaalde dingen. Maar kan ook enorm 'stoer' doen als hij in de kroeg is. 2 weken geleden was ik met mijn vriendinnen in de kroeg, hij zou ook komen. Ik sta in het begin, hij komt binnen. Ik zie hem en hij mij. En vervolgens loopt hij me met een smile, gewoon voorbij. Waarop ik hem even aan zijn capuchon heb getrokken. Tja dat vind ik dan weer echt van dat stoerdoenerij gedoe waar sommige mannen blijkbaar nooit volwassen in worden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:48

Ik begreep al dat jullie allebei zelfstandig wonen. Maar na 3 maanden is het toch al wel zo serieus dat je elkaars ouders toch wel moet kennen?
Oké, nu was het bij mij op dag 1 en 2 al raak. En konden mijn ouders hem al wel van gezicht. En ik kon zijn ouders al. Dus was dat niet zo erg. Maar het feit dat je zijn ouders niet kent, vind ik raar. Heeft hij het ook nog nooit voorgesteld?
Goed, ik kon zijn oma niet. Maar we zouden er wel heen. Nu te laat Nagelbijten / Gniffelen

Elkaars vrienden kennen vind ik erg belangrijk. Dat is een 'thuisomgeving', een omgeving waarin hij normaal is. Een omgeving waarin iemand zich niet anders voor kan doen dan hij is.

Stoerdoenerij is mannelijk, maar elkaar voorbij lopen alsof je gewoon vrienden bent, nee dat heeft de mijne nooit gedaan. Dat vonden wij allebei niet kloppend. Mensen mogen toch weten dat je een relatie hebt?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:54

ik denk dat het anders ligt als je wat ouder bent...dan heb je niet meteen de behoefte om elkaar voor te stellen aan je ouders. Dat doe ik pas als het al meer dan een half jaar goed gaat.

Daarnaast vind ik zelf 3 maanden nog vrij kort hoor! Dan ken je elkaar nog niet helemaal.

Tja hij liep me voorbij, vond hij stoer. Kwam toen wel gewoon een kus geven hoor. En in de kroeg stak hij ook zeker niet onder stoelen en banken dat hij mijn vriendje was...
Zeker niet toen er een jongen steeds tegen mij aan liep te banketstaaf. Toen heeft hij even duidelijk gemaakt dat ik al bezet was.

Maar goed, ondertussen is het bezoekuur over 7 minuten voorbij!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:02

Vind echt dat je wel heen moet gaan. Zeker in jouw situatie.
En een relatie betekend misschien even twijfel, maar om er na 3 maanden nog steeds niet volledig voor te gaan, vind ik toch wel een beetje vreemd. Een een smsje afsluiten met Gr?
Neee, sorry, ook als je 30 bent....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:06

TS, wat zijn je gedachten bij mijn vorige post?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 21:20

griebels schreef:
Heb je er al ooit aan gedacht dat hij misschien ook niet meer weet hoe het zit?
Het smsje met Gr. O. kan ook een algemeen smsje zijn. Mannen houden van makkelijk. Dus datzelfde smsje (en die andere) heeft hij zeker te weten naar meerdere mensen gestuurd.
Misschien durft hij ook geen vriend-vriendin contact op te nemen omdat jij hem ook links laat liggen.
Ga er heen en vraag gewoon op de man af hoe het zit tussen jullie, dat je graag duidelijkheid hebt!

Voor hetzelfde geldt is er helemaal niets aan de hand!

En als er al 2 mensen gaan, kunnen ze ook best afwisselen. Er zijn er maar weinig die het hele bezoekuur blijven zitten namelijk...

Ik ben zelf van mening dat ik vrij duidelijk naar hem ben geweest. Ik heb hem zondag 2x gebeld, geen gehoor (nogal logisch denk ik, was net die nacht geopereerd en natuurlijk nog helemaal aan het bijkomen. Daarnaast vind ik het wel heel erg vreemd dat zijn ex blijkbaar wel al op de hoogte was van alles en die avond al is langs geweest!).
Maandag 2x gebeld, ingesproken. Heel lief. Daarachteraan heel lief smsje gestuurd. Geen enkele reactie!
Ben toen gewoon naar hem toe gegaan en heb bezorgd gevraagd wat er nu gebeurd was.

Dus ja ik heb hem denk ik echt wel duidelijk gemaakt dat ik om hem geef! En als ik dan antwoorden krijg als "ik laat je wel weten wanneer ik hier weg kan" en 'ik spreek je nog wel" en " het is goed zo" als ik zeg " hoop niet dat je het erg vindt dat ik langs ben gekomen"

Dan trek ik mijn conclusies. Daarbij als hij ook niet meer weet hoe het nu zit, kan hij ook degene zijn die mij belt of mij een smsje stuurt. Dus als hij graag wilt weten hoe en wat dan kan hij ook initatief nemen.

Ik heb hem gister nog ingesproken om hem sterkte te wensen.

Daarbij heeft hij mij woensdag heel duidelijk gemaakt dat hij mijn reactie van maandag (over het feit dat hij niet eerlijk heeft verteld dat hij dat etentje had) niet leuk vond en dat hij het niet nodig vindt zich te moeten verantwoorden.
En dat we vaak niet op 1 lijn zitten en we moeten kijken of het zo wel blijft werken. Na dit gezegd te hebben zegt hij: verder nog iets?
Nee.
Ok dan ga ik even de hond uitlaten...(hoe bedoel je botte boer).

Vervolgens doet hij vrijdag eenmaal bij hem thuis weer heel normaal en lief tegen me. Heeft speciaal wijn voor me in huis gehaald. En lekker stokbroodje in de oven gedaan.

Voel me gebruikt op de een of andere manier. Waarschijnlijk was zijn intentie met mij heel anders dat mijn intentie met hem.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:26

Maar denk eens vanaf zijn kant....
Voor hem is het ook moeilijk als iemand niet voor de volle 100% voor hem durft te gaan, dat is hardstikke moeilijk.

En ik spreek uit ervaring. Ik durfde ook niet meer voor mijn ex te gaan, aangezien hij niet zo zeer voor mij ging. Dat werd een cirkeltje.
Eens een boer, altijd een boer. Misschien wilde hij even nadenken over wat er allemaal is gezegd.

Jij hebt ontzettend veel meegemaakt, en het lijkt me niet makkelijk om jouw vriend te zijn. Zeker voor een boer. En hij laat wel zien dat hij nog steeds voor je wil gaan, hij wil je niet zomaar kwijt. Als dat zo was, had hij je dat al lang laten weten.
Ga ervoor, voor je het weet ben je het beste kwijt!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:28

Janine1990 schreef:
Maar denk eens vanaf zijn kant....
Voor hem is het ook moeilijk als iemand niet voor de volle 100% voor hem durft te gaan, dat is hardstikke moeilijk.

En ik spreek uit ervaring. Ik durfde ook niet meer voor mijn ex te gaan, aangezien hij niet zo zeer voor mij ging. Dat werd een cirkeltje.
Eens een boer, altijd een boer. Misschien wilde hij even nadenken over wat er allemaal is gezegd.

Jij hebt ontzettend veel meegemaakt, en het lijkt me niet makkelijk om jouw vriend te zijn. Zeker voor een boer. En hij laat wel zien dat hij nog steeds voor je wil gaan, hij wil je niet zomaar kwijt. Als dat zo was, had hij je dat al lang laten weten.
Ga ervoor, voor je het weet ben je het beste kwijt!

Amen!!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 22:47

Sommige mannen laten dat soort dingen niet weten. Dan laten ze gewoon niets meer van zich horen. Is namelijk de makkelijkste manier...En ja ik heb daar genoeg ervaring in!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:04

En door die ervaringen is hij niet meer de moeite waard?
Want zo zie ik wat jij zegt.

Ooit heeft een jongen mij verschrikkelijk gekwetst. Hij vond het maar wat interessant dat ik achter hem aan liep, maar op MSN zei hij het volgende:
"Je bent lelijk want je hebt een tumor in je hoofd, en je vader heeft kanker!"
En is daarom geen enkele jongen het nog waard, om leuk gevonden te worden door mij?
Natuurlijk niet, hij was het niet meer waard, maar er zijn genoeg jongens die dat wel waard zijn.

Een man die niet durft te zeggen dat hij het uit wil maken, is gewoon onzeker. Daar moet je het misschien uit trekken. Je komt er ook niet achter als hij gewoon niets meer van zich laat horen. Je weet het niet. Misschien is hij wel hardstikke onzeker van jou!

Door te zeggen dat je er ervaring in hebt, laat je opnieuw zien dat je je vast blijft houden aan het verleden. Maak je daarvan los. Het is zoveel makkelijker als je dingen achter je kan laten!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:53

Laetitia, ik ga nu proberen heel duidelijk te zijn (zodat je me begrijpen kan, want dat gaat weleens mis Knipoog )

Als je dagelijks met elkaar belt, jij steeds de positieve woorden moet spreken en hij om de haverklap chagerijnig doet zit er al iets niet helemaal tip top. Het is prima chagerijnig te zijn, maar niet als je dat belangrijker vind dan gezellig PROBEREN te doen tegen je vriendin. Zo pril en je dan al gedragen alsof je 10 jaar samen bent?

Dan kom je in het ziekenhuis terecht en laat je vervolgens helemaal niets meer van jezelf horen, wat is dat voor frats?
Dan kun je zeggen/denken dat als je in het ziekenhuis verblijft dat je dan geen mobieltje aan mag hebben MAAR
Als je op het punt kunt belanden dat je je vriendin een smsje stuurt dat je nogmaals geopereerd word, dan heb je je telefoon dus wel in je hand en hij werkt ook dus nog gewoon. Hoe scheel ben je als je dan niet ziet dat je 10 smsjes en 5 voicemailtjes hebt gehad met lieve steunende woordjes?
En niet eens de moeite nemen om eventjes, al is het maar heel kort, een berichtje terug te sturen?
Nee sorry dat kan er bij mij absoluut niet in.
(nu kun je zeggen zo denken vrouwen, maar zelfs mijn onromantische vriend die nooit smst of telefoneerd als het niet perse nodig is, is het hierin met me eens)

Je gaat langs, je smst, je belt, je doet vanalles om hem te laten weten dat je om hem geeft, dat je met hem meeleeft en krijgt nog geen fatsoenlijk "he wat leuk, wat attent" van hem terug.
Ik zou ook mijn vraag tekens hebben en als die vraagtekens voor jou zo groot zijn dat je je sterk afvraagt of dit de jongen is waar je oud mee wil worden, dan moet je er een punt achter zetten.
Het is jouw leven, JIJ moet er gelukkig in zijn. Dat dat samen met een leuke jongen is, is heel prima, maar dan wel een waar je een goed gevoel bij hebt en niet eentje waarbij je jezelf een bijhangsel voelt.

Maar goed, het maakt geen drol uit wat ik zeg of vind. JIJ moet er mee leven, niet ik.
Maak de beslissing waar jij je het prettigst bij voelt, maak de beslissing waar jij gelukkig van kunt worden!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 00:41

Ik heb de beslissing al gemaakt dat het over is. En dan informeer ik hem er maar niet over. Hij heeft mij ook niet geinformeerd dat hij in het zkh is beland.

En het lijkt me nu wel duidelijk dat het over is, van elke dag bellen naar ineens niets meer. Dan klopt er gewoon iets niet.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 00:45

laetitia schreef:
Ik heb de beslissing al gemaakt dat het over is. En dan informeer ik hem er maar niet over. Hij heeft mij ook niet geinformeerd dat hij in het zkh is beland.

En het lijkt me nu wel duidelijk dat het over is, van elke dag bellen naar ineens niets meer. Dan klopt er gewoon iets niet.

Het spijt me ernstig, maar ik vind dit een gebrek aan fatsoen en heb je dus niets geleerd van hoe exen met jou zijn omgesprongen.

Op deze manier zul je nooit een gezonde relatie krijgen.

Ik ga me hier verder niet mee bemoeien, want ik vind dit verre van netjes. Ik wens je succes.

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:19

Quellian schreef:
laetitia schreef:

Het spijt me ernstig, maar ik vind dit een gebrek aan fatsoen en heb je dus niets geleerd van hoe exen met jou zijn omgesprongen.

Op deze manier zul je nooit een gezonde relatie krijgen.

Ik ga me hier verder niet mee bemoeien, want ik vind dit verre van netjes. Ik wens je succes.

@Quellian: Wacht morgen even af, dan denkt ze er weer anders over waarschijnlijk...

He, zo banketstaaf bedoel ik het ook weer niet, maar denk dat het wel zo is..

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:51

laetitia schreef:
. 2 weken geleden was ik met mijn vriendinnen in de kroeg, hij zou ook komen. Ik sta in het begin, hij komt binnen. Ik zie hem en hij mij. En vervolgens loopt hij me met een smile, gewoon voorbij. Waarop ik hem even aan zijn capuchon heb getrokken. Tja dat vind ik dan weer echt van dat stoerdoenerij gedoe waar sommige mannen blijkbaar nooit volwassen in worden.

Echt puur onzekerheid, niks stoerdoenerij denk ik.
Jij bent daar met jouw meiden en hij komt binnen. Als hij breed glimlachend voorbij loopt en jij negeert hem ook, dan heeft hij in elk geval niet voor l u l gestaan in de kroeg bij JOUW vriendinnnen.
Gelukkig voor hem trok jij hem aan de capuchon.

Er is verder al ontzettend veel gezegd en ik kan me in heel veel antwoorden vinden.

Ik ben het alleen wel met Quellian eens dat jij op deze manier de cirkel (van confrontatie en 'eng' en pijn doen) niet doorbreekt.

Net als Quellian kan ik me in heel veel gevoelens van jou inleven omdat ik ze ook zelf heb gekend.
Daarom begrijp ik jou wel. En aan de andere kant kan ik uit ervaring zeggen: als je altijd 'gewend' ben gedrag X toe te passen is het doodeng om ineens gedrag Y toe te passen want dat ken je niet.
Op het moment dat je besluit toch gedrag Y (het onbekende) toe te passen kan je je voelen als dat je iets onbekends doet, maar achteraf kan je trots op jezelf zijn dat je het toch gedaan hebt, want de gevoelens die daarbij kwamen kijken waren achteraf niet zo eng als dat jij dacht.

Dit is geen aanval of verwijt om hoe jij het nu oplost maar het komt op mij over als zoals het altijd al is gebeurd op de 1 of andere manier en dat je het nu voortzet...
Ik heb veel nare dingen meegemaakt maar iemand die me ineens nooit meer belde enzo... Nee dat had ik misschien na een avondje stappen toen ik 18 was een keertje (toch niet zo geinteresseerd) maar daarna nooit meer.

Ik, en misschien wel andere mensen die hier in dit topic reageren, reageren en proberen jou een hart onder de riem te steken, waarschijnlijk omdat we een stuk van jouw onzekerheid herkennen.

Het heeft imo allang niks meer te doen met die goser, want hoewel het een grote vraag blijft hoe HIJ erover denkt, is het vooral belangrijk hoe JIJ ermee omgaat en dat wij je ermee proberen te helpen.

Natuurlijk, hij gedraagt zich als een eikol op deze manier. Maar er stond een pagina terug een verhaaltje over dat hij van niks weet en ineens met een bloemetje voor de deur stond terwijl jij allang verder was gegaan met je eigen leven en zelfs iemand gezellig bij jou had uitgenodigd...

Ik denk dat ik dat ook had kunnen meemaken met mijn huidige vriend; gewoon niet altijd een duidelijk plaatje hebbend van zijn eigen gedrag, maar dan totaal niet verwachtend dat jij misschien hele andere gedachten hebt of gekwetst bent door zijn gedrag.
Sommige mensen zijn nog helemaal niet zo ver dat ze dat totaalplaatje zien.

Hij (jouw O ) mag dan wel 30 zijn, dat is geen garantie voor volwassen gedrag, helemaal niet, ik ken er genoeg die nog steeds 'raar' in een relatie staan, zeker als het gaat om iemand om wie ze ineens onverwacht veel geven en de wel akelig dichtbij komt.

Ik zie verschillende meiden zoals jou, Laetitia, worstelend met dit soort dingen en met mannen die zich gedragen zoals jouw O., je bent niet de enige.
Wat ik vaak zie is dat deze vrouwen van nature al onzeker zijn en zoekend naar bevestiging en zekerheid en dat de mannen op wie zij vallen, in een vorige relatie keihard op hun bek zijn gegaan OMDAT zij met hun goeie (?) gedrag al bijna bij het altaar stonden en ineens was alles mis en stond hij daar alleen, zich afvragend of hij misschien TE enthousiast was geweest.

Het punt wat ik wil zeggen is, Laetitia, je bent misschien niet de enige die hier zoekende is naar een juist gedrag, misschien HIJ ook wel.
Ik wil hiermee niet goedpraten wat hij doet, maar misschien, heel misschien, doet hij het niet alleen maar uit desinteresse voor jou.
Ik wens je echt uit het diepst van mijn hart een gelukkig leven en wie weet ook een leuke vent. Maar het is ook een klein beetje belangrijk, als de pijn en de frustratie van dit gedoe over is, dat je eventjes met jezelf om de tafel gaat zitten en gaat kijken: goed, hoe kan ik hiervan leren? Wat kan ik zelf doen?

Ik hoop dat je dat meeneemt uit dit hele topic.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:40

ik denk, nee ik weet t wel zeker, dat jij nu niets meer van je laat horen, en het niet face to face met hem uitmaakt, omdat het makkelijker is.
je kiest de makkelijkste weg.

"There are always two choices, two paths to take, one is easy, and it's only reward is that it's easy "

ik denk dat jij pas verder kunt als je de moeilijkste weg neemt, want daar leer je van.
ik gok zomaar dat als je dit nu zo doet (niets meer van je laat horen) dat het in een volgende relatie precies hetzelfde zal gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:03

Laetitia, denk en doe even als een man. Je gaat er heen en denkt helemaal niet ik durf niet, want mannen kunnen zo lomp zijn dat ze gewoon vaak niet eens denken, dan staat het boven in stil. Als het aan hun ligt, denken ze bijna nergens aan.

Je wilt het uit maken en hebt daar redelijke en duidelijke redenen voor. Maar je gaat als Leatitia , een meisje met fatsoen en weet wat ze wil en gaat haar vent vertellen dat ze het niet leuk vind als een relatie niet van 2 kanten komt en dat ze nu duidelijk heeft gemerkt dat ze op een erg late plaats komt. Het heel erg sneu voor hem vind dat hij de komende tijd met zijn been zit, hem veel succes er mee wenst, maar dat voor haar nu de tijd is gekomen om afscheid van hem te nemen. Dan ben je eerlijk, duidelijk, en jezelf trouw. Heel knap als je dit hebt overwonnen. JIJ maakt het uit, door HEM te vertellen dat je niet wilt dat mensen ZO met jouw omgaan.

Daar krijg je zelfvertrouwen van, want jij hebt nu gekozen. Je hebt NEE gezegd en je laat de andere kant geen vraagtekens, geen misverstanden, geen rare praat en jij kan straks lekker ongedwongen de kroeg in, want idd zoals Holly zegt, daar loopt wellicht binnenkort een hunk rond en iedereen weet ondertussen dat het uit is tussen jouw en O, dus ook geen rare blikken.

Schone lei en opnieuw beginnen. Mijn oma zei altijd 'Uithuilen en op nieuw beginnen"

Succes

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 12:05

Ik durf gewoon niet. Hoe moet ik dat in godsnaam zien?
Dat hij al die tijd niet meer heeft opgenomen? Niet heeft gereageerd op mijn smsje? Niets laat horen?

En dan ga ik erheen, zo zenuwachtig als wat, want ja hij heeft niets meer laten weten...en dan ben ik zo zenuwachtig dat ik met mijn ogen knipper. En ja hij weet wanneer ik gespannen ben, dat ziet hij. Dus mij sterker voordoen dan dat ik dan ben gaat me niet lukken.

Vraag trillend hoe het met hem gaat en hoe de operatie is geweest. Afstandelijk, onzeker.

En dan : O.. ik ben eigenlijk hier om het uit te maken.
waarop hij dan zegt: Lijkt me nogal duidelijk dat het al uit is toch? We hebben nooit wat gehad!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 12:06

Vind het zo eng dat ik moet janken...wil niet gekwetst worden.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:24

laetitia schreef:
Vind het zo eng dat ik moet janken...wil niet gekwetst worden.

Dus besluit je om bij elk spoortje van wat jij denkt tegenslag weg te rennen...... Goed zo, dan wordt je niet gekwetst nee.... Maar je kwetst wel anderen en loopt ook de kans mis op misschien wel de mooiste tijd van je leven!!! Tjah, jouw keuze.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:37

Ik heb even alles doorgelezen. Het lijkt me echt niet makkelijk als je onzeker over zoveel dingen bent. Je denkt echt veel te veel na over alles. Morfine kan echt gekke dingen met een mens doen. En ja heel veel mannen zijn nou eenmaal bot, waaronder ook die van mij!
Ik zou gewoon langs gaan bij hem en gewoon doen alsof je hem verrast en dan zijn reactie even afwachten.
Ik zou als ik jou was echt geen overhaaste belissing nemen, door het uit te maken. Straks loop je heel wat moois mis! dat zou toch jammer zijn?!
Waarschijnlijk bedoelt hij het helemaal niet zo, maar is hij gewoon moe en dan die morfine erbij, ja daar kan een mens 'anders' van worden.
Ga gewoon lekker bij hem langs en probeer het gezellig te maken! Heel veel succes!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:43

laetitia schreef:
Ik durf gewoon niet. Hoe moet ik dat in godsnaam zien?
Dat hij al die tijd niet meer heeft opgenomen? Niet heeft gereageerd op mijn smsje? Niets laat horen?

En dan ga ik erheen, zo zenuwachtig als wat, want ja hij heeft niets meer laten weten...en dan ben ik zo zenuwachtig dat ik met mijn ogen knipper. En ja hij weet wanneer ik gespannen ben, dat ziet hij. Dus mij sterker voordoen dan dat ik dan ben gaat me niet lukken.

Vraag trillend hoe het met hem gaat en hoe de operatie is geweest. Afstandelijk, onzeker.

En dan : O.. ik ben eigenlijk hier om het uit te maken.
waarop hij dan zegt: Lijkt me nogal duidelijk dat het al uit is toch? We hebben nooit wat gehad!

Tja je kent hem wel het beste maar nu met die morfine kan ie wel anders zijn dan jij hem kent (denk dat dat ook zo is )
maar misschien juist als hij ziet wanneer je zenuwachig/gespannen bent heeft ie zoiets van :"Jeetje maar dat wil ik niet' misschien heeft ie dan zelf zoiets van ik moest niet zo bot doen..
Tjaa je weet niet wat die morfine met hem doet he ..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:46

ik snap zowizo niet dat je nog naar hem toe wil..................

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:58

Kiwiko, dat wil ze geloof ik ook helemaal niet. Zij gaat er gewoon van uit dat het uit is omdat hij helemaal niks meer laat horen. Maar de rest vindt dat ze naar hem toe moet gaan, sowieso om het uit te maken.

Ik zou eigenlijk ook niks meer laten horen, hoe ziek hij ook is, vind dit geen manier van doen. En als hij dan toch er niks mee bedoelde, dan mag hij wel flink zijn best gaan doen voor je. Maar goed dat is mijn bescheiden mening Bloos

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:09

ik volg dit verhaal al 18 bladzijden, maar volgens mij is het niet zo moeilijk hoor.
1. wil je weten of hij je vriend nog is? ga bij hem op bezoek en vraag het. Duidelijker kun je het niet krijgen.
2. maakt het je niets meer uit, ga dan niet op bezoek en mocht hij nog van zich laten horen, niet reageren.
isse simpel Knipoog