Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Heb je er al ooit aan gedacht dat hij misschien ook niet meer weet hoe het zit?
Het smsje met Gr. O. kan ook een algemeen smsje zijn. Mannen houden van makkelijk. Dus datzelfde smsje (en die andere) heeft hij zeker te weten naar meerdere mensen gestuurd.
Misschien durft hij ook geen vriend-vriendin contact op te nemen omdat jij hem ook links laat liggen.
Ga er heen en vraag gewoon op de man af hoe het zit tussen jullie, dat je graag duidelijkheid hebt!
Voor hetzelfde geldt is er helemaal niets aan de hand!
En als er al 2 mensen gaan, kunnen ze ook best afwisselen. Er zijn er maar weinig die het hele bezoekuur blijven zitten namelijk...
Janine1990 schreef:Maar denk eens vanaf zijn kant....
Voor hem is het ook moeilijk als iemand niet voor de volle 100% voor hem durft te gaan, dat is hardstikke moeilijk.
En ik spreek uit ervaring. Ik durfde ook niet meer voor mijn ex te gaan, aangezien hij niet zo zeer voor mij ging. Dat werd een cirkeltje.
Eens een boer, altijd een boer. Misschien wilde hij even nadenken over wat er allemaal is gezegd.
Jij hebt ontzettend veel meegemaakt, en het lijkt me niet makkelijk om jouw vriend te zijn. Zeker voor een boer. En hij laat wel zien dat hij nog steeds voor je wil gaan, hij wil je niet zomaar kwijt. Als dat zo was, had hij je dat al lang laten weten.
Ga ervoor, voor je het weet ben je het beste kwijt!
)laetitia schreef:Ik heb de beslissing al gemaakt dat het over is. En dan informeer ik hem er maar niet over. Hij heeft mij ook niet geinformeerd dat hij in het zkh is beland.
En het lijkt me nu wel duidelijk dat het over is, van elke dag bellen naar ineens niets meer. Dan klopt er gewoon iets niet.
Quellian schreef:laetitia schreef:Ik heb de beslissing al gemaakt dat het over is. En dan informeer ik hem er maar niet over. Hij heeft mij ook niet geinformeerd dat hij in het zkh is beland.
En het lijkt me nu wel duidelijk dat het over is, van elke dag bellen naar ineens niets meer. Dan klopt er gewoon iets niet.
Het spijt me ernstig, maar ik vind dit een gebrek aan fatsoen en heb je dus niets geleerd van hoe exen met jou zijn omgesprongen.
Op deze manier zul je nooit een gezonde relatie krijgen.
Ik ga me hier verder niet mee bemoeien, want ik vind dit verre van netjes. Ik wens je succes.
laetitia schreef:. 2 weken geleden was ik met mijn vriendinnen in de kroeg, hij zou ook komen. Ik sta in het begin, hij komt binnen. Ik zie hem en hij mij. En vervolgens loopt hij me met een smile, gewoon voorbij. Waarop ik hem even aan zijn capuchon heb getrokken. Tja dat vind ik dan weer echt van dat stoerdoenerij gedoe waar sommige mannen blijkbaar nooit volwassen in worden.
laetitia schreef:Vind het zo eng dat ik moet janken...wil niet gekwetst worden.

laetitia schreef:Ik durf gewoon niet. Hoe moet ik dat in godsnaam zien?
Dat hij al die tijd niet meer heeft opgenomen? Niet heeft gereageerd op mijn smsje? Niets laat horen?
En dan ga ik erheen, zo zenuwachtig als wat, want ja hij heeft niets meer laten weten...en dan ben ik zo zenuwachtig dat ik met mijn ogen knipper. En ja hij weet wanneer ik gespannen ben, dat ziet hij. Dus mij sterker voordoen dan dat ik dan ben gaat me niet lukken.
Vraag trillend hoe het met hem gaat en hoe de operatie is geweest. Afstandelijk, onzeker.
En dan : O.. ik ben eigenlijk hier om het uit te maken.
waarop hij dan zegt: Lijkt me nogal duidelijk dat het al uit is toch? We hebben nooit wat gehad!