Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

naath

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 22:34

Ik zou ook maar niet op iets goeds hopen, echt het maakt je kapot als er iets gebeurd wat je niet verwacht. Het maakt je wel sterk, en het is moeilijk niet te denken oooooh het komt goed Haha! maar echt ik raad het je aan ..
Ga morgen mijn langverwachte verhaal plaatsen, was het vandaag weer vergeten ..
Dan zal je alles snappen, maar is eig. beetje te laat voor jou haha.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:53

Ik hoop op niks, nouja ik hoop natuurlijk stiekem dat het goed komt. Maar weet ook dat ik dan niet realistisch aan het denken bent.. ach het geeft wel een fijn gevoel als er nog een klein beetje hoop is. Als ik erachter kom dat er echt geen hoop is zal het veel makkelijker zijn te verwerken dan nu.. dan komt alles in 1 klap. Al gaat het wel al een stuk beter.. Lachen

Hoe gaat het met jou Naath? En met jou Janine?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 23:02

Ja ik ben woedend, maar denk ook meteen: everything happens for a reason.
Dus ik leg me er maar bij neer gebeurd is gebeurd, mensen leren immers van hun fouten, en ook voor mij is dit om te leren. Iedereen komt er bovenop, dus ik ook. Ver in de toekomst kijken doe ik niet meer, maar het helpt je wel want ooit op een dag kan je hier lachend op terug kijken. Het heeft je gemaakt tot de persoon die je op die dag bent, and that's life ..
Lentesneeuw - Marco Borsato, kijk naar de clip, zulke mensen bestaan ook, die hebben helemaal niemand. Ik ben nu misschien een heel dierbaar persoon 'verloren' maar heb gelukkig genoeg vrienden (echte vrienden) die me hierdoor heen slepen!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 23:10

Weet je ik zie dit niet eens meer als een grote klap die in me gezicht is gekomen, ik weet niet wat het is maar ik zie het nu meer als een fase. Er moet iets gebeurd zijn wil je over dingen kunnen nadenken, wil je dingen inzien, en af en toe is dat niet leuk maar het maakt je sterk, het pakt altijd positief uit. Want je leert ervan, altijd. Vroeg of laat ga je dingen inzien, hierdoor word je volwassener, sterker, krijg je meer inzicht, kom je meer te weten over het leven. En als dat zo is, als je het een plek kan geven, iets heb verwerkt kan je verder. Sommigen mensen hebben hier moeite mee en dat is misschien wel de verklaring voor hetgeen dat sommigen niet snel of nooit volwassen worden. Ze willen het niet of zijn er niet sterk genoeg voor. Mensen zijn gewend alles in een hoekje te plaatsen en er bestaan helaas mensen die zich daar te veel aan vast houden. Die andere ideeën, andere geloven etc. niet kunnen respecteren. Die zien anderen, die afwijken van hun idee en hun geloof meteen als 'vijanden'. Zo middeleeuws dit, heel jammer. Deze mensen moeten mensen belachelijk maken, kunnen of willen andere mensen niet waarderen. En moeten hierdoor andere mensen zwak maken, ze vinden andere mensen triest. Maar wie is degene die triest is? De mens die zich ontwikkeld, leert van het leven, leert andere mensen te waarderen. Of diegene die alles maar lekker in een hoekje stopt. Die anderen belachelijk maken omdat ze bang zijn voor 'verandering'. Volgensmij zijn die mensen triest ..
Misschien ben ik hier wel sterk genoeg voor, maar krijg ik over een tijd nog een klap, die ik moeilijker kan verwerken. Het leven zit vol verassingen. Zie het niet als een rottig iets, maar iets waardoor je het leven gaat begrijpen. Zie het als een geschenk, nu ben je er niet blij mee maar later ben je trots dat je ook dit heb 'overleefd'.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 23:15

Zo en met deze wijze woorden stap ik mijn bedje in!
Tot morgen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:14

Mooi gesproken Nathalie!

Hier een rare nacht. Op andere tijden wakker geworden, heerlijk.
Heb een nare droom gehad, over een MSN-gesprek met Geert. Gelukkig weet ik daar maar weinig meer van!!
Daarna nog een mooie droom, ik zat bij hem, en hij wilde me zoenen. En vroeg of ik dat ook wilde, of dat ik hem niet meer leuk vond.
Ik wil graag contact met hem opnemen, maar ik heb geen idee op wat voor manier. Een smsje of wat dan ook. Ik weet het niet.
Aan de andere kant heb ik zoiets van: Tsjah.. ik wil het niet. Ik wacht wel tot hij het doet...

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:01

Martijn is net langs me huis geweest om bloemen te brengen, ik was er niet.. moet nu zo huilen. Voel me weer zo poedersuiker! Pfff wanneer houdt het nou eens op. Verdrietig Verdrietig

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:07

Aaah, dat is jammer hé! Boos!
Verdorie!
Huilen is niet erg, het is een week uit. Ik heb ook 3 weken gehuild!
Misschien kan je hem nog een smsje sturen dat je het jammer vind dat je hem niet hebt gezien, en dat je hoopt dat jullie nog eens kunnen afspreken zonder verdere bedoelingen.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:09

Ik heb hem even gebeld, pff deed me zo goed om hem weer te horen! Hij was heel lief en we hebben gewoon ff lekker gekletst. Heb tegen hem gezegd dat ik hem erg miste, vooral die avonden dat we lekker samen waren en dat hij naast me lag. Hij vond de vrijheid die hij had nu wel lekker maar miste me ook zei hij. Hij komt volgende week even langs voor mij, hij deed zo lief.. Verdrietig Lovers

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:18

Aaaah wat lief zeg! Echt super om te horen zeg!!!
Het zal een lange week worden, maar als je dan terug kijkt naar vandaag, is het allemaal voorbij gevlogen! Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 17:46

Echt óngelovelijk, krijg ik een mail van die zus:
het feit hoeveel je om Pas heb gegeven zegt nu genoeg he
dat je ons zielig geblokt heb en ineens spontaan je hyves heb afgeschermt

hahah ken je nu beter naat

Hoeveel ik om Pas heb gegeven :-O noooou sorry hoor, dus k heb teruggemaild:

hahahahah nou sorry hoor, eerder hoe Pas om mij heb gegeven, mij zo op deze manier te behandelen, écht respectloos eerst hoop geven zeggen dat het allemaal goedkomt en dan zomaar met een ander gaan en maar even zeggen dat zijn gevoel helemaal weg is voor me en hij helemaal klaar is met mij, waarom? ik ben niet met een ander gegaan hoor, is logisch toch dat ik dan ook niks meer met hem te maken wil hebben, hij is toch klaar met me wat heeft hij nog te zeggen dan ? ik zet mezelf op nummer 1 want Pas geeft toch niks meer om me, zegt ie toch

We wachten wel af Tong uitsteken
Écht 't toppunt weer .. het feit hoeveel ik om Pas heb gegeven, zegt ze dan .. hoe durft ze.
Zal hij er ook zo over denken?

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:16

NOUJAAAAAA zeg waar bemoeid dat kind zich mee! Trut!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:17

Goed mailtje terug trouwens!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 18:23

Ik denk en vooral hoop dat hij dit niet ook zo ziet (dat het niet van hem komt) ..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 18:32

Ik heb ook echt 't gevoel dat als Pas en ik ooit een keer gaan praten enz. dat zij hem beïnvloedt, dat het misschien nooit meer 'goed' komt tussen ons. Want zij vind dit van mij en dat en hij is op dit moment zo kwetsbaar ..

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:20

Ik ken die zus voorderest niet maar zou héél goed kunnen. Ik ben er trouwens ook 99% zeker van dat Martijn beinvloed is door ze vrienden/broer. Als ik hem zie of spreek zie ik zoveel twijfels bij hem, ik weet niet of het wel 100% zijn eigen keuze is geweest. Ik hoop het maar..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:22

Jongens zijn soms minstens zo naïef als meiden hoor!

Ik geloof ook niet dat hij 100% zeker is van zijn beslissing. Hij heeft misschien te snel beslist. Maar ik kan niet voor hem beslissen. Wel weet ik dat zijn vrienden heel erg meespelen, hij is het sulletje, en die jongens hebben nogal wat invloed op hem. Jammer genoeg.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:24

Heb je het over die van jou of die van mij? Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 21:27

Nog niks van die zus gehoord, haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:28

Oooh, het gaat nu om die van mij.
Maar daarom hebben vrienden wel veel invloed.

Onze vriendinnen houden gewoon van ons, no matter what.
En jongens zijn wat dat betreft gewoon heel anders.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:45

Ik dacht even dat het om die van mij ging, PRECIES hetzelfde geval namelijk. Wat een sukkels zijn het ook hé..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:52

Dat meeeeen je niet! Tong uitsteken
Jongens? Wat moet je ermee? :/

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 22:42

Ow nu wel: '' weet je naat wat jij wil denken ''
Ze weten dat k gelijk heb
Ze weten 't dondersgoed, en omdat ze dus niet wil(len) laten merken (wat dus niet is gelukt) sturen ze maar wel WAT terug, maar doe 't dan ook goed Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:21

Hier het langverwachte verhaal.
Het is uit, het is nu inmiddels 2 weken geleden alleen maandag is er echt iets zó onverwachts gebeurd..
2 weken geleden, is het uitgegaan omdat hij zichzelf niet meer was en hij dus dacht dat het beter was als het uit zou zijn zodat hij meer aan zichzelf kon denken, niet meer hoefde te stressen om mij en dus sneller zichzelf kon worden.
Was er natuurlijk kapot van maar hij zei dat het wel goed zou komen, dat hij gewoon zichzelf moest terugvinden en dat hij het daarna zeker wou proberen.

We hebben woensdag nog een leuke fijne dag gehad en we zouden donderdag naar de stad gaan, hij is niet op komen dagen en heeft het via MSN uitgemaakt en uitgelegd waarom, was boos en verdrietig maar ik had nog hoop dat het goed zou komen. Hij zei meteen dat hij niet wou dat ik met 1 ding zat, dat hij me had gebruikt voor de seks, want dat was totaal niet zo (aangezien we het de dag hiervoor nog hadden ‘gedaan’). We hebben elkaar tot dinsdag niet gezien en maandagavond had ik hem gebeld omdat ik iets hoorde van een vriendin van me dat hij bang was dat ik nu met een andere jongen zou gaan enz. hij heeft ook tegen een vriend van me en van hem gezegd dat hij spijt had van deze keuze, dat ik echt een speciaal meisje voor hem blijf en dat hij me zo weer terug zou nemen als hij zichzelf was. Hieruit blijkt toch dat hij nog (veel) voor me voelde, dat hij bang was om me kwijt te raken en er dus alles aan zou gaan doen, als hij zichzelf weer zou zijn. Ik was natuurlijk ook bang dat zijn gevoel voor mij zou verdwijnen, maar hij overtuigde me dat hij niet snel met een ander meisje zou gaan omdat hij eerst over mij heen moest komen, en dat het lang zou duren omdat ik een speciaal meisje voor hem blijf, en dat hij sowieso niet met een ander zou gaan omdat hij zichzelf wou worden en dat op deze manier sowieso niet kon, dit heeft hij letterlijk gezegd. Ook zei hij dat als het echt over zou zijn hij het liefst nog vrienden wilden blijven. Het hoefde niet meteen als ik dat nog niet kon maar hij wou dat wel het liefst. Ik belde hem dus om te vragen of hij echt bang was en hij zei dat hij er bang voor was ja en of ik de volgende dag even naar zijn voetbalclub kon komen om te praten. Ik ben er dinsdag heen gegaan, had hem dus al 6 dagen niet gezien, dus ik was blij hem te zien maar het voelde anders .. nu drong het door dat het uit was, het in zijn bijzijn zijn niet voelde zoals eerst..
Ik heb gehuild die avond, en hij heeft me getroost, maar ik had zoveel tranen dat zelfs hij moest huilen en zichzelf een klootzak vond, nu hij me zo zag, dat hij zag dat ik er zo ontzettend mee zat.. en we hebben gepraat. Hij zei dat hij gewoon echt zichzelf moest worden en dat het allemaal wel goed zou komen. We hebben zelfs die avond nog gezoend, maar of ik daar achteraf blij mee was ..
Donderdagavond kregen we een discussie, wat begon met dat hij van een vriend hoorde dat ik het banketstaaf vond dat hij het via MSN had uitgemaakt liep uit tot een discussie over dat hij spijt had dat we hadden gezoend dinsdag. Omdat hij dacht dat ik al raar over hem dacht over dat hij me had gebruikt enz. we hebben elkaar tot maandag, afgelopen maandag, niet gesproken. Heb hem niet op MSN gezien, niet gesms’t, niet gebeld. Ik wist van zijn zus dat ze afgelopen zaterdag zouden gaan bowlen met z’n 3en. Maar opeens ging er ook een vriendin mee van haar, ik was nieuwsgierig wie dat zou zijn, je bent toch bang dat er wat gebeurd. En vroeg haar dus om wie ze was, hoe oud ze was enz.
Vond het een beetje een rare combinatie: zijn zus en haar man, Pascal en een vriendin van zijn zus.. een oud klasgenootje ofzo.
Die zus vroeg al.. Bang? Dat er wat tussen hun gebeurd? Ik natuurlijk zeggen van niet, maar dat ik het wel banketstaaf zou vinden aangezien hij al die dingen heeft gezegd, en niet alleen tegen mij .. zelfs tegen vrienden van ons. Maandag had ik op MSN een hele discussie gehad met zijn zus. Ze vroeg hoe het ging tussen mij en Pascal maar ik vond dat zo’n domme vraag, aangezien ze samen onder 1 dak wonen dat ik weigerde dit te vertellen, omdat ik het gewoon nutteloos vond. Uiteindelijk kwam het er op neer dat Pascal op MSN kwam, en hij zei dat hij helemaal klaar met me was. Ik snapte er niks van en vroeg hem waarom, omdat ik, als ik iets fouts had gedaan, er sorry voor wou zeggen. Ik deed niks fout zei hij maar hij had totaal geen gevoel meer voor me en, daar komt het .. hij is met die vriendin van zijn zus gegaan, een vrouw van 22! Ik kon het niet geloven .. hoe kon hij dit doen, hoe kon zijn gevoel opeens weg zijn.. zomaar! Ik geloofde het niet, ik dacht eerst dat hij het zei zodat ik hem makkelijker kon loslaten, maar achteraf kan ik me ook niet voorstellen dat hij hierover zou liegen. Of het nou wel of niet gebeurd is ik vind dit zo respectloos, even via MSN zeggen dat zijn gevoel helemaal weg is en dan ook nog met een vrouw, van 22, die hij niet kende, die in Tilburg woont zoenen .. dat ging er bij mij niet in, nog steeds niet. Het is als een hele harde klap in me gezicht gekomen, dit had ik niet van hem verwacht, ik dacht dat hij niet zo zou zijn. Ik ken hem zo ook niet. En maar zeggen dat hij niet zo een jongen is en dat hij dat zou gaan bewijzen, dat hij niet snel over me heen zou zijn omdat ik een speciaal meisje voor hem was en sowieso niet met een ander meisje zou gaan EN dat het wel goed zou komen aangezien hij nog wel wat voor me voelde, en nu dit .. nee kan het nog steeds NIET geloven. Zo respectloos, laf en kinderachtig .. Mij zo in de hoop laten zitten, en dan dit flikken, hoe respectloos kan je wezen. Een bijna 1 jaar-durige relatie, op deze manier weggooien .. niet te geloven!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:09

Damn.... Wat een ass.
Evenals die zus.
Heb je m na die tijd weer gesproken? Of nog wat van die zus terug gehad?