Als pesten te ver gaat wat doe je dan? Niets in jouw geval (triestig
). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). zorro schreef:Ik ga stop nu ook met lezen en reageren. Het gaat me allemaal veel te ver, en ik wil niet nog langer lezen hoe dat meisje word beschadigt voor de rest van haar leven.
Dus ik doe net als jij Marleen: ik steek mn kop in het zand, en laat het maar gaan. Het enige verschil is dat ik niet de verantwoordelijkheid heb voor dat meisje, en jij wel.
Hanmar schreef:volgens mij is er wettelijk gezien geen enkele mogelijkheid je dochter een paar maanden lang thuis te houden.

Citaat:Of heeft bokt hier soms even de pasklare oplossing?
Citaat:Maar om haar uit te maken voor een slechte moeder en meer van dat soort dingen vind ik heel erg.
. Ik weet niet of thuishouden de oplossing is... Misschien wel, misschien ook niet. Daar mag iedereen een mening over hebben. Maar de manier waarop sommigen hun mening geven vind ik totaal niet nodig en daarom reageer ik fel. Als iemand zijn/haar best doet en zo afgekat wordt vind ik dat nogal gemeen (en ik zie het vaker gebeuren hier op bokt). Waarom? Laat mensen in hun waarde...
lautje76 schreef:Een andere school is volgens Marleen al geregeld alleen daar kan ze pas over een paar maanden terecht. En ja, dan lijkt mij thuis houden voor die paar maanden een hele goede oplossing gezien de ernst van de situatie op de oude school.
boetes???, kom maar op met die boetes