Ben ik weer Vriendin van me zat achter de kassa. Ze zei dat ze even buiteng ing kijken hoe het er uit zag. Ik zeg donker en iedereen lag in een deuk Op de terugweg begon het te regenen, de straatlantaarns zijn aan en het onweert Maar Jeutje wat een wind
Hihi, ik zat naar radio noord te luisteren op de tv om te horen of er nog wat over gezegd wordt, maar 'rondje noord' staat hier nu vier km vandaan uit te zenden, maar die mogen de zendmast al niet meer uitklappen omdat het te gevaarlijk is. Het zal dus zo wel komen. Kan alleen mijn fototoestel niet vinden. Vriend zit aan de paterswoldseweg in groningen en daar begint het nu net te komen.
Lantarenpalen Maar er zijn hier nogal wat bomen, wat het zowiezo al donkerder maakt Wil wel foto's maken, maar mijn usb kabel is kapot Is dus weinig zinvol
Als ik BR zo bekijk lijkt dit het wel weer geweest te zijn.. Écht harde klappen hebben we niet gehad tot nu toe...
mijn vriend zat in de auto van Leeuwarden naar Groningen, en ze hebben de hele weg onweer gehad, maar volgens hem was het in Leeuwarden erger als hier.
Heb nog steeds geen hagel gezien
Laatst bijgewerkt door kehdra op 29-07-08 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het nu net voorbij, erg heftig onweer, de bliksem is ingeslagen, alle elektra lag er tot 2 maal uit. De tweede keer zelfs de grondschakelaar eruit. Nu doet alles het weer.