Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Dat de oudste drogisterij Woortman gaat sluiten in Utrecht op het Neude![]()
Zó jammer want het was echt een winkeltje, propvol, maar waar je alles kon kopen tot aan was voor de schoorsteenmantel aan toe.
Ik snap de eigenaars hoor, oud en niet meer gezond maar toch
Tancreda4 schreef:Nog steeds geen reuk, dat is echt raar zeg! Voel me iets beter maar die snotovervloed is ruk, evenals het hoesten. Ben ook echt weer bang voor een longontsteking, maar gelukkig geen koorts en ik kan nog wel diepe ademhalingen doen. Dat alles daarbij kraakt en knettert is alleen niet zo geruststellendBen echt niet gewend om ziek te zijn. Zo gehoopt dat die 3 weken in oktober klaar waren, maar nu dus weer. En merk dat ik toch het vertrouwen in m'n lijf kwijt ben geraakt na die longontsteking die ik echt als heftig en eng heb ervaren
![]()
Dit zal wel covid zijn gezien het reukverlies. Dan ben ik wel echt klaar hierna toch? Hoop ik
fjordjes schreef:Tancreda4 schreef:Nog steeds geen reuk, dat is echt raar zeg! Voel me iets beter maar die snotovervloed is ruk, evenals het hoesten. Ben ook echt weer bang voor een longontsteking, maar gelukkig geen koorts en ik kan nog wel diepe ademhalingen doen. Dat alles daarbij kraakt en knettert is alleen niet zo geruststellendBen echt niet gewend om ziek te zijn. Zo gehoopt dat die 3 weken in oktober klaar waren, maar nu dus weer. En merk dat ik toch het vertrouwen in m'n lijf kwijt ben geraakt na die longontsteking die ik echt als heftig en eng heb ervaren
![]()
Dit zal wel covid zijn gezien het reukverlies. Dan ben ik wel echt klaar hierna toch? Hoop ik
Ik snap niet dat iedereen het gooit op corona als je geen reuk meer hebt. Vrijwel altijd als ik verkouden ben heb ik geen reuk en/of smaak meer. Is ook 1 van de symptomen van verkoudheid. Wil ik niet mee zeggen dat het niet corona kan zijn hoor maar verkoudheid heeft veel dezelfde symptomen.
Tancreda4 schreef:Nog steeds geen reuk, dat is echt raar zeg! Voel me iets beter maar die snotovervloed is ruk, evenals het hoesten. Ben ook echt weer bang voor een longontsteking, maar gelukkig geen koorts en ik kan nog wel diepe ademhalingen doen. Dat alles daarbij kraakt en knettert is alleen niet zo geruststellendBen echt niet gewend om ziek te zijn. Zo gehoopt dat die 3 weken in oktober klaar waren, maar nu dus weer. En merk dat ik toch het vertrouwen in m'n lijf kwijt ben geraakt na die longontsteking die ik echt als heftig en eng heb ervaren
![]()