Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:_San87_ schreef:Dat gebedel om geld van de folderbezorgers. Rot op.
Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan. Vond het al raar dat ze aanbelden
vikawiek schreef:_San87_ schreef:Dat gebedel om geld van de folderbezorgers. Rot op.
Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan. Vond het al raar dat ze aanbelden
DuoPenotti schreef:vikawiek schreef:
Hoe groot was die steen waar jij onder zat![]()
Wij krijgen weekblad meer geen folders meer. Want de jeugd fietst niet meer zo ver.
Voordeel ook geen geschooi meer.
Soepblik schreef:Nyaleti schreef:Het is toch logisch dat als iemand 5 weken bij jou woont, hij in iedergeval aan het eten kan mee betalen? Zoals ik het lees is het puur boodschappen, niet eens een bedrag voor het verblijven in hun huis (logisch als je een vriend uitnodigt). Had ie 5 weken een airb&b geboekt was ie toch 3x zoveel kwijt?
Als ik de gast was, had ik het wel besproken. Bijvoorbeeld dat ik het niet zo breed heb en dus niet elke avond een luxe maaltijd hoef met een glaasje wijn, omdat ik dan mezelf in de kosten zou jagen.
Hij snapt toch zelf ook wel dat een lekkere maaltijd iets meer dan één euro kost?
Ja dit dus. Zijn er mensen die verwachten dat ze overal op mee mogen teren als er geen duidelijke afspraken over worden gemaakt?
Maar inderdaad. Hij is er nooit vanuit gegaan dat hij niets hoefde betalen, we hebben kort gezegd van te voren dat hij 1/3 van de boodschappenkosten zou betalen en that's it. Hij wist daarbij vooraf hoe wij eten. Echt niet iedere dag belachelijk, maar beide uit een "eetcultuur" familie komende vinden we goede ingrediënten en kwaliteit belangrijk. Er komt iedere week weleens een lekker kaasje en inderdaad: lekkere wijn (en echt heus niet van tientallen euro's), een cocktailtje, dat soort dingen. Er is één of twee keer pizza besteld: dat kost ook al snel wat in Amsterdam. Dat wéét hij. Als hij dan vooraf had gezegd van: goh, ik hou het liever wat simpeler, dan hadden we daar rekening mee gehouden. Vinden we echt niet erg en dan maken we er juist een challenge van. Maar als je achteraf met de letterlijke zin komt "ik vind 300 euro voor vijf weken absurd, en mag ik even zeggen dat ik het bizar en "schokkend" vindt wat er bij jullie allemaal wel niet op tafel komt", dan schiet dat bij mij wel in het verkeerde keelgat.
Ik wist dus niet dat dit een ding wasdus toen ze gister voor de deur stonden met een kaartje en me fijne feestdagen wenste heb ik fijne feestdagen terug gewenst en de deur dicht gedaan.
Tancreda4 schreef:Zojuist door m'n kat in m'n hand gebeten, super diep. Direct dik en opgezet en bloedde als een rund maar stopte daarna snel. Nu ga ik zo naar de hap.en nu voel ik me een mietje en vind ik t overdreven maar eerste paniek reactie was bellen..
Tancreda4 schreef:Zojuist door m'n kat in m'n hand gebeten, super diep. Direct dik en opgezet en bloedde als een rund maar stopte daarna snel. Nu ga ik zo naar de hap.en nu voel ik me een mietje en vind ik t overdreven maar eerste paniek reactie was bellen..