Nu straks weeeer douchen want het zweet brak mij helaas pas uit toen ik thuis was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Even verduidelijken: hij is niet ziek geworden van warmte an sich, maar wel door opeenvolgend heel slecht slapen door de warmte, vervolgens een hele dag fijn sportkamp te hebben in sportzaal met airco waar hij zich alsnog in het zweet heeft gewerkt (en ik vermoed ook wat weinig gedronken), daarna op het heetste van de dag naar huis (wel auto met airco, maar toch weer anders) en dan in huis met airco. Na het warme avondeten zei zijn systeem dat het wel welletjes was en kwam alles er weer uit, ook het glaasje water achteraf. Voor het eten kloeg hij ook over hoofdpijn. Hij heeft dus geen zonnesteek of zo, maar lijfje dat het allemaal niet meer trok. Heeft ook zitten jammeren dat hij niet buiten kon spelen toen hij thuis kwam. hij was er helemaal klaar mee en ik ook
Maar hey, het omslagpunt is hier bereikt, vanaf nu wordt het alleen maar frisser!!! 31°C nu en over een uur zeggen ze 28° C.
MarlindeRooz schreef:Ik liep net over de markt hier wat op zich nog wel te doen was. Hoewel in de zon, windstil met 32 graden best warm is. En toen zag ik een oliebollenkraam. Het had me hilarisch geleken om er een te eten met dit weer. Maar ik kon het echt niet aan.
Nu straks weeeer douchen want het zweet brak mij helaas pas uit toen ik thuis was.
cursebreaker schreef:foxy80 schreef:Even verduidelijken: hij is niet ziek geworden van warmte an sich, maar wel door opeenvolgend heel slecht slapen door de warmte, vervolgens een hele dag fijn sportkamp te hebben in sportzaal met airco waar hij zich alsnog in het zweet heeft gewerkt (en ik vermoed ook wat weinig gedronken), daarna op het heetste van de dag naar huis (wel auto met airco, maar toch weer anders) en dan in huis met airco. Na het warme avondeten zei zijn systeem dat het wel welletjes was en kwam alles er weer uit, ook het glaasje water achteraf. Voor het eten kloeg hij ook over hoofdpijn. Hij heeft dus geen zonnesteek of zo, maar lijfje dat het allemaal niet meer trok. Heeft ook zitten jammeren dat hij niet buiten kon spelen toen hij thuis kwam. hij was er helemaal klaar mee en ik ook
Maar hey, het omslagpunt is hier bereikt, vanaf nu wordt het alleen maar frisser!!! 31°C nu en over een uur zeggen ze 28° C.
Jaa, ik doelde ook meer erop dat dit weer zoiets wel sneller kan triggeren bij met name kinderen, oudere mensen of mensen met een ziektebeeld bv. Juist idd in combinatie met andere factoren dan ja. Hoofdpijn heeft mijn zoon bv ook wel sneller last van met dit weer, ondanks goed drinken bv. Gelukkig dat het bij jullie gaat afnemen vanaf nu.
—
Hier is het momenteel 36 en er hangt onweer in de lucht - al lijkt het er niet zo 1,2,3 aan te komen/door te zetten maar jammer genoeg is de lucht wel zo drukkend. Net even een voet buiten de deur gezet maar het is echt niet uit te houden met m’n longen. Wat een drama dit
Ik zou overigens gerust een oliebol eten nu haha. Maar ik vind soep met warm weer ook heerlijk en ook gerust stamppot maak ik dan. Ik houd me niet zo aan dat seizoens eten