Ik had het beestje maar poes genoemd want zo'n leuk dier verdient een naam.
Ik weet nu dat poes Noortje heet en nu is het nog leuker en wil ik thuis ook een Noortje

Ik heb amper wat met katten maar Noortje is anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
Aan de andere kant, ik gebruik m meerdere keren per dag en het oog wil ook wat.
ogidni schreef:_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
https://www.debijenkorf.nl/kitchenaid-w ... kitchenaid
Misschien iets? In de aanbieding
_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
Zebrastreep schreef:Ik en mijn hond zijn al een tijdje bevriend geraakt met een poes die ons altijd heel enthousiast begroet.
Ik weet nu dat poes Noortje heet en nu is het nog leuker en wil ik thuis ook een Noortje![]()
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Ik en mijn hond zijn al een tijdje bevriend geraakt met een poes die ons altijd heel enthousiast begroet.
Ik weet nu dat poes Noortje heet en nu is het nog leuker en wil ik thuis ook een Noortje![]()
Katten kiezen hun baas misschien kijken wat mogelijk is met de eigenaar.
Marcella schreef:Niet als je ze gewoon houdt waar ze horen: van de straat.Zebrastreep schreef:Ik en mijn hond zijn al een tijdje bevriend geraakt met een poes die ons altijd heel enthousiast begroet.
Katten kiezen hun baas misschien kijken wat mogelijk is met de eigenaar.
prompter schreef:Er zit iemand op Instagram die allemaal mooie foto's van de meest exotische dieren maakt. In een dierentuin.Al die filmpjes van "natuurfotografie" waarbij ze vogels uit de hand voeren. Laat die vogels toch gewoon wild blijven.
Mkango schreef:prompter schreef:Er zit iemand op Instagram die allemaal mooie foto's van de meest exotische dieren maakt. In een dierentuin.Al die filmpjes van "natuurfotografie" waarbij ze vogels uit de hand voeren. Laat die vogels toch gewoon wild blijven.
De foto's zijn echt helemaal niet slecht, maar het doet voor mij toch wel een béétje afbreuk als iemand niet verder reist dan Artis om die tijger te fotograferen, terwijl er filmmakers en fotografen zijn die wekenlang afzien in de jungle voor zulk soort foto's en wel wat meer investeren dan een half uurtje in de trein naar Amsterdam voor een tientje.
Mkango schreef:prompter schreef:Er zit iemand op Instagram die allemaal mooie foto's van de meest exotische dieren maakt. In een dierentuin.Al die filmpjes van "natuurfotografie" waarbij ze vogels uit de hand voeren. Laat die vogels toch gewoon wild blijven.
De foto's zijn echt helemaal niet slecht, maar het doet voor mij toch wel een béétje afbreuk als iemand niet verder reist dan Artis om die tijger te fotograferen, terwijl er filmmakers en fotografen zijn die wekenlang afzien in de jungle voor zulk soort foto's en wel wat meer investeren dan een half uurtje in de trein naar Amsterdam voor een tientje.
_San87_ schreef:Dit gaat om een fotograaf hè, niet om buurman Jan die gewoon wat leuks aan de muur wil hangen en op Instagram wil zetten.Niet iedereen heeft geld voor dat soort reizen.
Lestrange01 schreef:Ongeveer net zo klimaatbewust als mijn afwezige kinderwens die ervoor zorgt dat ik niet nog extra vervuilertjes op de wereld zet, ja.Juist heel klimaatbewust ipv al die vliegtuigreizen. Misschien heeft degene er geen tijd of geld voor
Mkango schreef:_San87_ schreef:Dit gaat om een fotograaf hè, niet om buurman Jan die gewoon wat leuks aan de muur wil hangen en op Instagram wil zetten.Niet iedereen heeft geld voor dat soort reizen.Het is voor wildlife fotografen immers ook geen vetpot.
Lestrange01 schreef:Ongeveer net zo klimaatbewust als mijn afwezige kinderwens die ervoor zorgt dat ik niet nog extra vervuilertjes op de wereld zet, ja.Juist heel klimaatbewust ipv al die vliegtuigreizen. Misschien heeft degene er geen tijd of geld voor