Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:Vandaag was ik de rare![]()
9 uur afgesproken maar wij zijn in het weekend nooit zo heel vroeg wakker. Gelukkig hoorde onze zoon (10jaar) de deur klepper dus in me ochtend jas half me ogen open wat verkochtheb wel paar keer me excuses aangeboden haha.
Eilinora schreef:Ik reageerde gisteren op een marktplaats advertentie voor een konijnen/kippenhok. Duidelijk ook een zelfgemaakt ding maar was mooi voor mijn kuikens. En hier in het dorp ook nog.
Stond bij bieden vanaf 25 euro.
Vanaf begin mei stond hij er al op en hoogste bod was 26 euro.
Ik netjes 30 euro geboden,wellicht iets te weinig maar he ben de beroerdste niet om er wat bij op te doen.
Netjes een berichtje erachteraan gestuurd met de vraag of hij helemaal dicht was ivm kuikens en steenmarters en dat was hij zeker dikke prima.
Dus ik vroeg of hij akkoord ging met 30 euro en wanneer ik hem kon ophalen.
Kreeg ik terug dat hij niet akkoord was met de 30 euro en hij echt minimaal 100 euro wilde hebben.
Nouja dat is nogal een flink verschil,had hij beter bieden vanaf 75 kunnen doen.
Tink89 schreef:Maar hij vraagt om het minimum, dat wil jij blijkbaar niet vertellen en vraagt om een bod. En dan biedt hij net iets minder dan de helft. Da's toch niet gek?
Tink89 schreef:Dan zou ik een tegenbod bv van 90 doen en kijken of we eruit komen.