Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 13:11

Voor mij ook geen all inclusive meer hoor.

Vakanties op de camping heb ik de beste herinneringen aan en dan bij voorkeur het hele tent en pleerol onder de arm verhaal. Niet in stacaravans of trekkershutten.

Alleen zat ik op een vreselijke kakschool waar een all inclusive intracontinentaal wat 'normaler' was. Nou twee keer een hotel met zwembad en de hele mikmak, niets voor mij :n
Vorig jaar Curaçao bij mensen in huis en dat was een stuk leuker want veel contact met locals die gewoon trots zijn op hun eiland en niet per se geld aan je willen verdienen.

Volgend jaar wil ik naar Elba, dat is weliswaar glamping, maar ik moet ergens beginnen met een singlesreis. En ik wil gewoon vooral veel doen en zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 13:20

All-inclusive in een hotel deden wij ook nooit, eigenlijk altijd self-catering in een appartement of huisje, hooguit een guest house. Auto huren en lekker op pad. Kamperen was ook niet zo aan mijn ouders besteed.

Wat ik nu heel lekker vind is om eerst een paar dagen een beetje af te zien in heel basic accommodatie en om daarna wat luxer te gaan. Geen idee waarom, maar ik ga daar echt goed op. _O-

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 13:26

Amber_anne schreef:
Die Franse gat in de grond wc's durf ik niet meer te gebruiken nadat er eens een gigantische spin uit kroop

En dan hebben we het nog niet eens over de ratten…

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 13:29

janderegelaa schreef:
Amber_anne schreef:
Die Franse gat in de grond wc's durf ik niet meer te gebruiken nadat er eens een gigantische spin uit kroop

En dan hebben we het nog niet eens over de ratten…

Gatverdamme die heb ik gelukkig nooit gezien in Frankrijk. Ik Griekenland hadden we wel altijd een steen over het putje in de gootsteen anders kwamen ze daar ook omhoog

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:10

SdaphneS schreef:
Het schijnt ook goed te zijn voor zwangere vrouwen. :=

En dan moet de verloskundige zeker het kind uit dat putje vissen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:26

Ik heb op vinted een boek gekocht welke heel zeldzaam is voor 10 euro, niets daarover tegen de verkoper gezegd en toen bij binnen was binnen een half uur voor 200 euro verkocht. Ergens voelde ik me wel schuldig, maar toch gedaan…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-22 14:30

All inclusive lijkt me vreselijk. Lekker graaien aan het buffet met 40 Russen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:36

Caira schreef:
Ik heb op vinted een boek gekocht welke heel zeldzaam is voor 10 euro, niets daarover tegen de verkoper gezegd en toen bij binnen was binnen een half uur voor 200 euro verkocht. Ergens voelde ik me wel schuldig, maar toch gedaan…

I declare you from your sins... :D

Je zag een kans en je nam 'm...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:37

Urbanus schreef:
All inclusive lijkt me vreselijk. Lekker graaien aan het buffet met 40 Russen :')

Dat hangt helemaal van de bestemming af. Het kan ook met roodverbrande, dronken Engelsen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 14:40

Of Gerda's en Henken op crocs met driekwartbroeken, T-shirts van de C&A en kunstgebitjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-22 14:54

oomens schreef:
Urbanus schreef:

Dat hangt helemaal van de bestemming af. Het kan ook met roodverbrande, dronken Engelsen.

Maar daar blend ik helemaal in, ik ben praktisch opgegroeid in Magaluf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:12

All-inclusive, heerlijk! Niet weg hoeven voor ontbijt of diner, niet steeds apart alles af te rekenen. Niet hoeven koken of boodschappen hoeven doen.. YES!! :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:17

All-inclusive is altijd vreselijk, of je nou omringd zit door bezopen Russen of zeurende bejaarde Duitsers met sokken in hun Crocs :=

Zonvakanties zijn sowieso waardeloos, als ik een week op mijn gat moet zitten niets te doen dan doe ik het liever gratis thuis :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:19

Vind het heerlijk mensen kijken bij die buffets. :)) Paar weken geleden nog in Griekenland, man wat zijn Britten dik. :oo

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:21

Captain schreef:
Vind het heerlijk mensen kijken bij die buffets. :)) Paar weken geleden nog in Griekenland, man wat zijn Britten dik. :oo

Ik zit gewoon in Drenthe, niet all inclusive, maar vind vrijwel alle Nederlanders ook erg dik :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:27

Oh all inclusive valt hier echt onder de tokkiedoelgroep, sorry mega vooroordeel hier. Maar ik zie echt vrouwen met panterprint en geblondeerd haar voor me fake tan voor ze heengaan en elke ochtend vroeg de handdoek op de stoel leggen. Al betalen ze me 5000 toe, no way

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:36

Ohh dan hebben sommigen van jullie echt de verkeerde all inclusive vakanties gehad. Wij zaten de vorige keer in een heerlijk kleinschalig adult-only hotel. Goed eten, onbeperkt cocktails, geen gillende kinderen of graaiende Russen :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:37

Mijn biecht: ik vind kamperen leuk. :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-22 15:48

Ik wil gewoon altijd met zo min mogelijk mensen te maken hebben. Eigen huis is voor mij daarom ideaal.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:59

Ik snap het wel als je het hele jaar druk bent met werken, kinderen, boodschappen en eten koken maar voor mij is het niets.
Kinderen vermaken zich in de zwembaden en weet ik wat ze allemaal organiseren en dan heb je als ouders toch ook vakantie maar voor mij zou het niets zijn.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 16:39

Dan biecht ik op dat ik mijn ouders dankbaar ben voor al die jaren kamperen. Altijd snel en veel vriendjes en vriendinnetjes kunnen maken. En beste vriendin aan overgehouden.

Dit typende zit ik op de camping met vriend en 2 bevriende koppels en we hebben het echt heel erg leuk.

10 dagen all inclusive ook leuk maar kamperen ook!

Ben blij dat vriend er ook mee opgegroeid is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 16:40

Ik ben sowieso niet zo’n vakantiepersoon. 5 dagen superluxe hotel op Ibiza vond ik eigenlijk al een dag te lang :')
Ik vind reizen wel tof, maar liever met een doel, festival fotograferen ofzo.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:08

All inclusive en kamperen zijn beide niet aan mij besteed. Geef mij maar een huisje, appartement of normaal hotel. Sowieso ben ik niet zo van het weken op dezelfde plek blijven. Na een paar dagen heb ik het wel gezien, ik reis liever rond.

Ik heb gister in de trein schaamteloos de liefdesperikelen van een paar mede-passagiers afgeluisterd. Heerlijk zulke drama.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:15

xPabloBokt schreef:
Of Gerda's en Henken op crocs met driekwartbroeken, T-shirts van de C&A en kunstgebitjes.

Of de voetbalteams van Dnjepr Dnjeprpetrovsk en Steaua Boekarest. De mannen waren uiteraard niet dronken maar trainden wel 2x per dag en gingen (dus) als een reusachtige stofzuiger over dat buffet heen. :oo
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 24-07-22 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:16

Wij hebben wel in een fijn hotel gezeten in Benidorm aan de boulevard, niet zo groot en heel schoon maar geef mij maar een appartement.
Heerlijk je eigen bedoening en niet je behelpen met 1 kamer en het heeft ook wel wat om ‘s morgens broodjes te halen met je slaperige kop :')