Captain schreef:Fake taxi.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Fake taxi.
_Mir schreef:Oke zucht...
Had via tinder een match en keer afgesproken. Ik zag dat we dezelfde hobby hebben, hartstikke leuk natuurlijk. Qua uiterlijk en persoon is hij absoluut niet mijn type en ik ben ook alles behalve aangetrokken tot hem. Ik heb ook wel kenbaar gemaakt dat ik gewoon vrienden wil zijn. Dit vond hij goed. Echter voelt het zo niet... appt de hele dag, belt zelfs af en toe en pusht om af te spreken. Ik voel me inmiddels echt ongemakkelijk bij en weet niet zo goed hoe ik ademruimte krijg, haha. Blokkeren vind ik ook weer zo kinderachtig. Al was het wel mijn type geweest qua uiterlijk, dan zou ik nog hard weg willen rennen krijg het veel te benauwd.
En de man die ik wel leuk vind... daar krijg ik geen hoogte van.
Jester_ schreef:Was dat die date waar je eerst niks meer van had gehoord?
Ailill schreef:Zondag is de verhuisdag, ondanks dat ik/wij er enorm naar uit kijk(en), voelt het toch ook wat vreemd.
In diverse landen binnen en buiten woonachtig geweest en dat was altijd prima, maar nu buiten mijn geboortedorp ergens anders in Nederland gaan wonen voelt toch wat vreemd. Ondanks dat het een hele mooie omgeving is, en relatief gezien vlakbij huis, dat is wel fijn
Pepperrr schreef:_Mir schreef:Oke zucht...
Had via tinder een match en keer afgesproken. Ik zag dat we dezelfde hobby hebben, hartstikke leuk natuurlijk. Qua uiterlijk en persoon is hij absoluut niet mijn type en ik ben ook alles behalve aangetrokken tot hem. Ik heb ook wel kenbaar gemaakt dat ik gewoon vrienden wil zijn. Dit vond hij goed. Echter voelt het zo niet... appt de hele dag, belt zelfs af en toe en pusht om af te spreken. Ik voel me inmiddels echt ongemakkelijk bij en weet niet zo goed hoe ik ademruimte krijg, haha. Blokkeren vind ik ook weer zo kinderachtig. Al was het wel mijn type geweest qua uiterlijk, dan zou ik nog hard weg willen rennen krijg het veel te benauwd.
En de man die ik wel leuk vind... daar krijg ik geen hoogte van.
Gewoon aangeven dat vriendschap ook vriendschap is en niet 24/7 appen. Je hebt ook gewoon een leven en je gaat gewoon door met daten. Dat moet ie accepteren, en zo niet dan worden ze hier gewoon geblokkeerd...
Hier van de week wat afgesproken met iemand die ik ooit gematcht heb op tinder. Toen na een aantal keer bellen aangegeven dat ik het niet voelde om te daten met hem maar het graag vriendschappelijk wilde houden. Dat gevoel zei hij ook te hebben. Hele tijd niks af kunnen spreken omdat er steeds wat tussen kwam. Dinsdagavond eindelijk wat afgesproken, hij zou zijn nieuwe muziekstudio laten zien en daarna zouden we naar de mac gaan. Omdat ik hem al zo lang ken en zo veel gesproken hebben, heeft hij me gewoon opgehaald. Toen in zijn studio wat muziek geluisterd en veel gekletst, waarbij hij toch steeds dichterbij me kwam en me uiteindelijk probeerde te zoenen. Heb dat toen per direct afgekapt, en gezegd dat hij me weer thuis af kon zetten.
Sorry, vriendschap is vriendschap. Probeer je toch zoiets is t ook gewoon klaar. Bah...
xU_Blinghx schreef:Iemand hier nog leuke/grappige/orginele date ideeën? (als je al meerdere dates hebt gehad)
Ik had iets gezien van een prive bioscoop
Karten hebben we ook al gedaan
Thuis koken en taart bakken is ook al gedaan.
Ik zat zelf te denken aan Play-in in Utrecht
Maar zoek nog andere inspiratie
Relaxed schreef:Wij zijn niet zo origineel qua dates, uit eten of avondje bankhangen.. Maar inmiddels ook in het stadium van vrienden en familie bezoeken. Deze week meegeweest naar vrienden waar ie een klusje moest doen, erg gezellig. Dit weekend zijn dochter ontmoeten, ook wel spannend, maar ze is 11, dus dat is wel een leuke leeftijd.
Relaxed schreef:Wij zijn niet zo origineel qua dates, uit eten of avondje bankhangen.. Maar inmiddels ook in het stadium van vrienden en familie bezoeken. Deze week meegeweest naar vrienden waar ie een klusje moest doen, erg gezellig. Dit weekend zijn dochter ontmoeten, ook wel spannend, maar ze is 11, dus dat is wel een leuke leeftijd.
BaileyMix schreef:Relaxed schreef:Wij zijn niet zo origineel qua dates, uit eten of avondje bankhangen.. Maar inmiddels ook in het stadium van vrienden en familie bezoeken. Deze week meegeweest naar vrienden waar ie een klusje moest doen, erg gezellig. Dit weekend zijn dochter ontmoeten, ook wel spannend, maar ze is 11, dus dat is wel een leuke leeftijd.
Jeetje! Jullie zijn nog maar twee weken aan het daten toch, of heb ik nu iemand anders voor me? Fijn dat het goed gaat in ieder geval.
BaileyMix schreef:En leuk al die geslaagde dates hier! Gister ook weer date gehad, was leuk maar met name omdat het een erg leuk concert was, haha. Vond date wederom niet zo spetterend. In de trein terug naar huis een charmante man ontmoet en daar nu mee aan het appen