Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik heb morgen een bruiloft, om 9.30u word ik bij de kapper verwacht. Mijn vraag: ga je daar in volle outfit heen? Of niet..
Aan de ene kant: geen kleding meer over je mooie kapsel lijkt mij ideaal. Anderzijds, vlekken, panty/ladder... Ik ben nogal onhandig.
Wat zouden jullie doen?
xPabloBokt schreef:marleen_88 schreef:Ik heb morgen een bruiloft, om 9.30u word ik bij de kapper verwacht. Mijn vraag: ga je daar in volle outfit heen? Of niet..
Aan de ene kant: geen kleding meer over je mooie kapsel lijkt mij ideaal. Anderzijds, vlekken, panty/ladder... Ik ben nogal onhandig.
Wat zouden jullie doen?
Ik trek dan altijd een hemdje aan wat ik makkelijk over mijn heupen uit kan trekken en een ritsvestje er overheen als het koud genoeg is daarvoor. En daaronder gewoon het ondergoed wat je al gaat dragen. Dan hoef je niets meer over je hoofd uit te doen.
Froukje schreef:Ik kan hem bij zowel de Plus als Coop nog bestellen.
DuoPenotti schreef:Froukje schreef:Ik kan hem bij zowel de Plus als Coop nog bestellen.
inderdaad
https://chickentonight.nl/chicken-tonig ... oori-mild/
als je daar klikt op de winkels zie je dat
xPabloBokt schreef:marleen_88 schreef:Ik heb morgen een bruiloft, om 9.30u word ik bij de kapper verwacht. Mijn vraag: ga je daar in volle outfit heen? Of niet..
Wat zouden jullie doen?
Ik trek dan altijd een hemdje aan wat ik makkelijk over mijn heupen uit kan trekken en een ritsvestje er overheen als het koud genoeg is daarvoor. En daaronder gewoon het ondergoed wat je al gaat dragen. Dan hoef je niets meer over je hoofd uit te doen.
Lalidan schreef:Waarom stopt mijn Spotify bij verbindingslussen tussen snelwegen?Kan zowel een scherpe bocht zijn (bijv klaverblad), maar ook de k
langere, rustige bochten.
Gebeurt me als ik luister via parrot in de auto, via headset in de helm op de motor en ook als ik het geluid gewoon uit mijn telefoon zelf laat komen. (Andere auto).
App is niet helemaal afgesloten, maar ik moet de playlist wel opnieuw openen en starten. Staten begint altijd bij het nummer waar hij gestopt was, welke hij dan weer opnieuw start.
Gebeurt door heel Nederland en ook in Duitsland.
Spotify heeft lijst gedownload, dus wegvallen van ontvangst lijkt geen logische oorzaak.
Wie heeft een idee?
Captain schreef:Is de intensiteit van een pijnprikkel afhankelijk van de weg die hij af moet leggen?
Dus stel je zou een zelfde pijnprikkel toepassen op je voet en op je schouder, is die op je schouder dan pijnlijker?
Picopico schreef:Captain schreef:Is de intensiteit van een pijnprikkel afhankelijk van de weg die hij af moet leggen?
Dus stel je zou een zelfde pijnprikkel toepassen op je voet en op je schouder, is die op je schouder dan pijnlijker?
Nee, dat is afhankelijk van hoeveel pijnpunten (zenuwen) er op die plek zitten. Meer pijnpunten = meer pijn. De hoogste concentraties vind je onder je voeten, aan de binnenkant van je handen en vingers en je lippen. In je bovenbenen zitten er weinig en in je hersenen zitten zelfs helemaal geen pijnpunten. Je voeten zijn dus juist extra gevoelig.
Marocje schreef:Tja, ik heb een hersenbloeding gehad en die pijn, dat je kop echt uit elkaar knalt vond ik wel heftig. Daarna heeft niks meer zoveel pijn gedaan.
Picopico schreef:Marocje schreef:Tja, ik heb een hersenbloeding gehad en die pijn, dat je kop echt uit elkaar knalt vond ik wel heftig. Daarna heeft niks meer zoveel pijn gedaan.
Dan heb ik hier een vervolg vraag op. Hoe kan een hersenbloeding pijn doen terwijl er geen pijnpunten in de hersenen zitten? Ligt dat aan de druk die ontstaat?