Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:59

Afbeelding
woehoew santa post.
Om alvast te antwoorden op de vragen:
Sokken maat 41
Kleine man draagt momenteel al maatje 62.
Happy/roxy/noucka mogen alles eten, buiten hen heb ik nog een konijn wat niet zoveel lust en Ellie de kat loopt hier ook rond.
GIGANTISCHE harry potter fan en disney.
Happy draagt geen bandages omdat ik dat niet kan, ik wil dat wel graag kunnen. :D
Qua halster draagt ze maat COB.

De hints die op de brief stonden zijn:
ik ben water
en ik ben een wijngaard
ik ben ook muziek
en zo groot als een stad.

Damn ik ben slecht in hints, al heb ik wel een voorgevoel, maar ga nog even nadenken.
Al gaat mijn gok voorlopig wel uit naar een medebelg.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:10

Afbeelding

De paarse deur. Ik ben slecht in fotos maken want mijn handen trillen altijd. Dus kan de camera niet stil houden. :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:41

Banyu schreef:
Hebben jullie een bad of een douche? :)

Allebei!

Ashleytjuhh

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:41

Jolein dit was niet de bedoeling dat je er mee moest doen :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:55

Die deur is leuk!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 15:58

Oh die deur is zeker leuk!
Roosch nog gefeliciteerd.
Ooh die dildo :') wat erg. Nou Jolien als je nog eens de boel op stelten wil zetten..

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 16:57

kijk eens wat er langs komt fladderen :oo

Huismus schreef:
Fem schreef:
[EDIT] toch nog snel een nieuwe poging
De provincies die ik over heb zijn: Limburg, Noord-Holland, Zuid-Holland en Drenthe.

5 Noord-Holland. Na een blik op de kaart in de link gok ik voor Noord-Holland.
6 Drenthe (deze bleef over, maar ik snap nog steeds niet wat ik moet denken bij Meeleessteen).
7 Zuid-Holland, bij mijn vorige uitleg had ik het al over het skelet, de oudste mens, dat was gevonden in Hardinxveld, genaamd Trijntje.
9 Limburg. Als ik in het puzzelwoordenboek zoek op ontwerper van gebouwen komt als enige provincie Limburg eruit.

Dit is goed *\%/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 16:59

Gefeliciteerd Roos! *\o/* Y)(^)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 17:16

De eerste cadeautjes zijn binnen, gister geshopt en het is zo leuk om cadeautjes te zoeken. Kan ook niet wachten tot alle foto’s van alle mooie pakketten voorbij komen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 17:35

Ik heb de halve kringloop leeggekocht voor mijn lootje! Geen idee of ze het kan waarderen maar ik heb m'n best gedaan. :')

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 17:39

gefeliciteert roosch

hangt er van af wat je gekocht hebt in de kringloop natuurlijk

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 17:51

Ik heb net ook geshopt :D en wel leuk geslaagd al zeg ik t zelf.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 17:57

Ik wilde vandaag nog wat gaan shoppen voor mijn lootje, maar ben ziek van de covid vaccinatie van gisteren. Gelukkig is er nog tijd. :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:32

Roosch schreef:
Ik heb de halve kringloop leeggekocht voor mijn lootje! Geen idee of ze het kan waarderen maar ik heb m'n best gedaan. :')

Te snel langs gefladderd,ook gefeliciteerd van hier.

Was jij diegene die met een paardetrailer waarvan de assen scheef stonden het terrein van de kringloop afging? :+

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:33

Gefeliciteerd Roosch!

Ik ben wat stiller dan ik zou willen de laatste dagen. Sorry Santa!
Het gaat ff niet zo lekker hier op het werk en thuis veel zorgen om ons dochtertje (als je me goed gestalkt heb weet je vast al waarom :') )

En dan kletsen jullie ook nog eens zo veel dat ik amper kan bijhouden!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:35

Dankjewel allemaal!

Haha nee, volgens mij heb ik geen trailer, al had ik zoveel boeken dat ik wel een trailer kon gebruiken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 18:39

Gefeliciteerd Roos!! Y)(^)

Beterschap en sterkte aan iedereen die het nodig heeft. :(:)

Ik moet zeggen dat voor mij de lol er beetje af is gegaan, mijn lootje heeft al 1,5week niets gemeld in dit topic. Zul je zien dat ik niets van mijn pakket terug zie, daar gaat alle tijd en moeite.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:24

@Marleen, dat geeft een vervelend gevoel idd :(:) hopelijk is er iets (niets ergs) en is je lootje snel weer actief.

Hier was ik klaar, vandaag toch weer wat gekocht :+ ben al lekker over budget _O- :)F

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:28

marleen_88 schreef:
Gefeliciteerd Roos!! Y)(^)

Beterschap en sterkte aan iedereen die het nodig heeft. :(:)

Ik moet zeggen dat voor mij de lol er beetje af is gegaan, mijn lootje heeft al 1,5week niets gemeld in dit topic. Zul je zien dat ik niets van mijn pakket terug zie, daar gaat alle tijd en moeite.

Tip: stuur een kaartje en bedenk bijvoorbeeld alvast een leuke hint of stel je lootje een vraag.En wacht tot het in dit topic staat. Als het niet in het topic geplaatst wordt, dan zou ik idd vrezen dat er wellicht ook geen foto van het pakket komt maar dat is nu wel heel voorbarig. Wie weet heeft ze een goede reden om weinig te reageren.

Mijn lootje is ook niet zo actief, hoeft ook niet want ik heb al genoeg over haar gevonden en heb al cadeautjes geshopt.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:32

Gefeliciteerd roos!

Vanmiddag moest mn vriend geopereerd worden dus ik had een dag vrij genomen om hem te brengen. Dus in de uren dat ik moest wachten lekker de stad in en goed geslaagd voor mn lootje, voor sinterklaas en mezelf. :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:33

Even een update hier over die brief die ik zaterdag binnen kreeg. Ik houd zelf niet van pittig eten, maar mijn vriend wel. De envelop had al leuke stickers:
Afbeelding

Heel leuk die mariene stickers erin! En een flesje met hint en ik denk een wierrook stokje? (Tip, wij hebben nog geen standaard om deze in te branden). De sleutelhanger gaat aan mijn sleutelbos naast Isabella van Animal Crossing. :D
Afbeelding

Leuke kaart:
Afbeelding
Afbeelding

En om in te gaan op de tekst in je kaart. De hamster heeft 3 bakken vol spullen en eigenlijk al teveel, maar thematische keramische huisjes zijn leuk. Eventueel bvb een scent chip brander kan ook als huisje zolang de toegangsgaten maar niet te klein zijn. Ik heb nog niet echt een kerstthema huisje(wel al een drinkbakje), dus dat zou ook leuk zijn. Hout heb ik genoeg van qua spullen, dus keramisch is leuk. Mijn huidige hamster is al aardig op leeftijd en wil maar 1 keer in de 6 maanden een verandering van spijs, dus het kan zijn dat ik hem geen nieuwe inrichting meer hoef te geven. Dit is hem nu:
Afbeelding
Afbeelding

Dit was net gemaakt. Het was zijn zomer inrichting vandaar de koele plaat, die hij nu volledig heeft ondergegraven.
Afbeelding

Kapok is ook altijd welkom overigens. :j

En voor de kat een propje papier. Ze racet nu door het huis met 1. :+
Laatst bijgewerkt door Jorex op 15-11-21 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:40

marleen_88 schreef:

Oh dat is niet leuk. Hopelijk is je lootje snel weer actief en lag diegene gewoon beroerd op de bank. Was lootje wel actief hiervoor? Of post het nu overal behalve hier. Dat laatste zou ik ook niet zo leuk vinden denk -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:44

marleen_88 schreef:

Maar dat iemand niet actief is wil toch niet zeggen dat hij/zij niks plaatst als het binnen is :D
Komt wel goed joh! Ben zelf ook niet zo heel actief maar zal echt wel wat plaatsen dan :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:47

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb zaterdag harry potter kerstballen bestelt in zilver en groen
Nu nog een leuke piek ergens scoren
Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te weten

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 19:50

marleen_88 schreef:

Dan kan ik alvast iemand van mijn verdachtenlijstje afstrepen ;)