Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:21

OMG GUYS!!!

Ik las hier over een tubble (opblaasbaar bad... eens gaan orienteren...

+

Bonus van het werk

=

BESTELD!!!! Hij komt als het goed is woensdag al binnen! Dus ik heb straks een BAD!! :oo *\o/*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:28

Super! Mijn bad is ook binnen en staat op zolder (tot mn verjaardag). :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:43

_KiMbErLeY_ schreef:
OMG GUYS!!!

Ik las hier over een tubble (opblaasbaar bad... eens gaan orienteren...

+

Bonus van het werk

=

BESTELD!!!! Hij komt als het goed is woensdag al binnen! Dus ik heb straks een BAD!! :oo *\o/*

Ja, ik geloof dat ik diegene was die het zei.. ik wacht nog op de bonus, dan bestel ik ook..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:20

Wij hebben gelukkig een vast bad, zo lekker!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:31

Ook zo'n tubble mandy??

En leuk Fem, ik zal laten weten of hij bevalt <<)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:33

Wij hebben ook een bad maar ik moet hem vaker afstoffen en soppen dan dat we 'm gebruiken. Het bad zat al in het huis toen we ons huis kochten, maar als we ooit de badkamer veranderen dan gaat het bad er dus uit.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 15:56

_KiMbErLeY_ schreef:
Ook zo'n tubble mandy??

En leuk Fem, ik zal laten weten of hij bevalt <<)

Nee Bath Bucket. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:05

Hier stof ik het bad ook elke week af, dat ding trekt serieus nog meer stof aan dan onze tv. >;)
Verder 1 keer ingezeten, maar ik heb niet echt iets om erin te doen zoals badolie of een bruisbal dus kom maar op met dat spul.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:05

Ik ben aan het wandelen met de hond, en ik zie van afstand dat de pakketbezorger weer bij ons staat :oo

Vals alarm, zijn cadeautjes voor mijn lootje.

Een bad is lekker! Goede besteding van je bonus.

Maar momenteel gebruiken wij hem heel weinig. De hond wil wel graag uit bad drinken,iedere avond ergens rond 19:30 begint hij te piepen en moeten we hem erin tillen zodat meneer stromend water kan drinken...

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:25

Ik heb nu nog een bad, maar na mijn verhuizing niet meer. Dus komende week extra vaak in bad haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:31

Hier een bath bucket. Vooral in de winter is dat heerlijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 16:43

In de zomer kan ie eventueel ook buiten. :))

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:30

Ik. wil. een. bad. |( Twijfel nog steeds om een Tubble of Bath Bucket aan te schaffen, maar heb het nog altijd niet gedaan haha.. Alsnog zijn badspulletjes welkom hoor! We gaan in januari lekker een weekje weg en dan hebben we een huisje met bad: dus kom maar op! <3

@Mandyy: dat is dus serieus wel een briljant idee! Denk dat ik mijn twijfel toch nog eens moet heroverwegen! :D

Ooooooh en ik heb cravings naar musketkransjes! Heb er net twee op, maar ben nu ontzettend misselijk.. grumpf! Wel goed voor de (zwangere) lijn, maar ergens vind ik het ook enorm frustrerend! -O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:43

Daan13 schreef:
De hond wil wel graag uit bad drinken,iedere avond ergens rond 19:30 begint hij te piepen en moeten we hem erin tillen zodat meneer stromend water kan drinken...

Het voordeel van een kat :j . Mijn noorman springt gewoon in de gootsteen als ik de kraan aan heb.

Dat ging laatst trouwens niet helemaal goed. Hij is altijd gezellig bij mij als ik ga douchen en ligt dan in de wastafel. Laatst liet ik water in de wastafel lopen met een drupje lavendelolie voor een snelle opfrispoets. Gio wil er ook gezellig bij zijn en springt alvast in de wastafel...... en hij glijdt zo vol in het lavendelwater :') . Hij wist niet hoe snel hij er weer uit moest springen :') . Leuk zo'n langharige kat, de spetters zaten overal :') .
Hij heeft mij zelden zo beledigd aan zitten kijken :') .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:46

Santa als je reddeloos met je handen in het haar zit omdat je maar geen ideeën hebt. Iets om mijn plantjes te redden van de verdrinkingsdood. RipAfbeelding

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:54

Haha ik probeer juist de enige levende plant bij mn vriend een verdrinkingsdood te geven, maar volgens mij is dat ding juist blij dat tie een keertje water krijgt :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 17:56

Ik heb ook 1 plant verdronken, de rest houdt t redelijk goed. Mijn verdronken plant krijgt de hele maand december geen water weer. _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:02

Wat leuk dat er nog meer kaartjes zijn verstuurd.
Zag wat voorbij komen over Kaas letters, heb er ooit een in mijn pakket gehad. Hij was erg lekker en laat ik nou net gek op kaas zijn.

Daan13, vind die kluis wel heel leuk bedacht, jou sss is vast heel creatief :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:32

Lieeeve Secret Santa. Weet je wat ik nou echt wel kan gebruiken? Een doosje of blikje om theezakjes in te bewaren om mee te nemen naar het werk. Ik zou er graag minstens 4/5 zakjes in willen doen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 19:56

Zo'nbad bucket lijkt me dus echt niet comfortabel :oo hoe zit je uberhaupt in zo'n ding :+ ben benieuwd wat je ervan vindt Mandy! Moet je nog lang wachten? :oo

Oh ik lees musketkransjes, liggen die al in de supermarkt? :oo ik... moet... nu... hebben!

Hier gaan planten eigenlijk altijd goed, behalve van die vetplantjes in die hele kleine potjes :+ cactussen in die kleine potjes gaan dan weer wel goed %)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:01

De bath bucket is mijn beste aanschaf ooit. Heb hem nu ruim 2 jaar en zit er bijna dagelijks in.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:10

Het is niet zo fijn als een gewoon bad. Maar als alternatief voor geen bad is het ideaal. Beste cadeau ooit en het zit beter dan je vooraf verwacht

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:40

Banyu schreef:
Sorry lief verassingsmaatje, dat ik zo weinig in dit topic reageer. Hartstikke druk met werken, en zit niet meer zoveel op bokt als vroeger.

Ik hoop dat mijn top/flop lijstje wel waar je uit de voeten kan.
Ik zag in de folder van trekpleister komende week, dat er een blackfriday is van de happy socks 1+4, voor €2,99 heb je dan 5 paar sokken!!! Deze vind ik hartstikke leuk, en dan voornamelijk in de kleuren/bolletjes, dus niet echt met hamburgers erop oid, daar heb ik van de kerst vorig jaar nog mac donalds sokken van! }>

Verder gebruik ik catrice poeder (all over matt, in de 010 transparant)

Liefst geen bodylotions, want ik gebruik álleen de bodycreme van Rituals zelf!
Van de maskers vind ik álles prima, als het maar géén peel off zijn, heb ik gewoon écht een hekel aan! :(:)

Verder heb ik een 12,5 jarige haflinger staan, die dol is op snoepjes, duuuh, welk paard nou niet?
En passen we bijna dagelijks op de hond van de buren, die inmiddels ook half bij mijn moeder woont, dus die mag je ook zeker blij maken!

Ook van chocolade houd ik, verkade hazelnoot, OF M&M Pindaś, en daar heb je ook LE van met Pinda/hazelnut!

En nog een tip, ik drink graag thee uit de blond amsterdam mokken (De XL 500ML), deze zijn volgende week ook bij kruidvat in de aanbieding voor 6,99€ ;-) ;-), hiervan zou ik eventueel nog graag de unicorn variant willen bemachtigen... Linkje: https://www.bol.com/nl/p/blond-amsterda ... oductTitle

Ik probeer het topic weer even bij te lezen, en te reageren...

Overigens heb ik maat 41/42

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:47

_KiMbErLeY_ schreef:
Zo'nbad bucket lijkt me dus echt niet comfortabel :oo hoe zit je uberhaupt in zo'n ding :+ ben benieuwd wat je ervan vindt Mandy! Moet je nog lang wachten? :oo

Oh ik lees musketkransjes, liggen die al in de supermarkt? :oo ik... moet... nu... hebben!

Ik lees op Bokt heel veel goede verhalen.
Tot 11 december moet ik nog wachten.

Wat zijn musketkransjes? :o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:51

Mandyy schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:

Ik lees op Bokt heel veel goede verhalen.
Tot 11 december moet ik nog wachten.

Wat zijn musketkransjes? :o

Die chocoladekransjes met vieze witte spikkels. Mijn moeder en zus vinden die heeeerlijk, ik hoef ze niet :')