Ik las hier over een tubble (opblaasbaar bad... eens gaan orienteren...
+
Bonus van het werk
=
BESTELD!!!! Hij komt als het goed is woensdag al binnen! Dus ik heb straks een BAD!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:OMG GUYS!!!
Ik las hier over een tubble (opblaasbaar bad... eens gaan orienteren...
+
Bonus van het werk
=
BESTELD!!!! Hij komt als het goed is woensdag al binnen! Dus ik heb straks een BAD!!![]()
Daan13 schreef:De hond wil wel graag uit bad drinken,iedere avond ergens rond 19:30 begint hij te piepen en moeten we hem erin tillen zodat meneer stromend water kan drinken...
Banyu schreef:Sorry lief verassingsmaatje, dat ik zo weinig in dit topic reageer. Hartstikke druk met werken, en zit niet meer zoveel op bokt als vroeger.
Ik hoop dat mijn top/flop lijstje wel waar je uit de voeten kan.
Ik zag in de folder van trekpleister komende week, dat er een blackfriday is van de happy socks 1+4, voor €2,99 heb je dan 5 paar sokken!!! Deze vind ik hartstikke leuk, en dan voornamelijk in de kleuren/bolletjes, dus niet echt met hamburgers erop oid, daar heb ik van de kerst vorig jaar nog mac donalds sokken van!![]()
Verder gebruik ik catrice poeder (all over matt, in de 010 transparant)
Liefst geen bodylotions, want ik gebruik álleen de bodycreme van Rituals zelf!
Van de maskers vind ik álles prima, als het maar géén peel off zijn, heb ik gewoon écht een hekel aan!![]()
Verder heb ik een 12,5 jarige haflinger staan, die dol is op snoepjes, duuuh, welk paard nou niet?
En passen we bijna dagelijks op de hond van de buren, die inmiddels ook half bij mijn moeder woont, dus die mag je ook zeker blij maken!
Ook van chocolade houd ik, verkade hazelnoot, OF M&M Pindaś, en daar heb je ook LE van met Pinda/hazelnut!
En nog een tip, ik drink graag thee uit de blond amsterdam mokken (De XL 500ML), deze zijn volgende week ook bij kruidvat in de aanbieding voor 6,99€![]()
, hiervan zou ik eventueel nog graag de unicorn variant willen bemachtigen... Linkje: https://www.bol.com/nl/p/blond-amsterda ... oductTitle
Ik probeer het topic weer even bij te lezen, en te reageren...
_KiMbErLeY_ schreef:Zo'nbad bucket lijkt me dus echt niet comfortabelhoe zit je uberhaupt in zo'n ding
ben benieuwd wat je ervan vindt Mandy! Moet je nog lang wachten?
Oh ik lees musketkransjes, liggen die al in de supermarkt?ik... moet... nu... hebben!
Mandyy schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Zo'nbad bucket lijkt me dus echt niet comfortabelhoe zit je uberhaupt in zo'n ding
ben benieuwd wat je ervan vindt Mandy! Moet je nog lang wachten?
Oh ik lees musketkransjes, liggen die al in de supermarkt?ik... moet... nu... hebben!
Ik lees op Bokt heel veel goede verhalen.
Tot 11 december moet ik nog wachten.
Wat zijn musketkransjes?