Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Het is ook gewoon meer, ik hoor iedereen om me heen al '1 juni gaan we naar het terras' dus ik verwacht wel echt zieke rijen
sureido schreef:Mocht 1 juni de terrassen echt open gaan denk ik dat ze wel echt met reserveringen moeten werken want ik gok zomaar dat zowat half Nederland snakt naar een terrasje..
rien10 schreef:sureido schreef:Mocht 1 juni de terrassen echt open gaan denk ik dat ze wel echt met reserveringen moeten werken want ik gok zomaar dat zowat half Nederland snakt naar een terrasje..
Als de terrassen 1 juni opengaan, ga ik met een grote boog om alle terrassen heen. Ik schenk thuis wel een drankje in.
Sheran schreef:Haha, bedankt voor de uitleg
Ik heb zelf altijd een rugzakje mee met broodjes, drinken etc etc, ook toen de terrasjes nog open waren, en dan kun je ook heerlijk op een mooie locatie zitten onderweg. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat in mijn opvoeding zuinigheid een zeer grote rol speelde.
Sheran schreef:Haha, bedankt voor de uitleg
Ik heb zelf altijd een rugzakje mee met broodjes, drinken etc etc, ook toen de terrasjes nog open waren, en dan kun je ook heerlijk op een mooie locatie zitten onderweg. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat in mijn opvoeding zuinigheid een zeer grote rol speelde.
purny schreef:Sheran schreef:Haha, bedankt voor de uitleg
Hier ook. Toen ik in mijn studententijd met de trein een dagje wegging had ik gewoon broodjes en drinken bij me. En dook ik ergens de supermarkt in. Scheelde me ook nog in het geld.
tienus63 schreef:En babootje en kinke gaat het met jullie goed naar omstandigheden?
sureido schreef:Dat kan toch al zo vliegen? Business class. Betaal je meer voor, maar dan heb je daar toch allemaal geen last van? Reken maar dat je evenveel gaat betalen dan als business class nu als de vliegtuigen zo worden.
Janneke2 schreef:Moord met politieke doelstelling: 'tsaar Poetin' wenst geen kritiek.