Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Ook heerlijk Lena!
Klinkt goed echwel. Goede reis!
We zitten in t plaatsje Au. Ligt in Vorarlberg in Oostenrijk. Normaal gaan we in dit gebied skiën.
Foto vanuit t badkamerraam
[ [url=m/7zDGac.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Jeetje LM wat een gedoe zegGelukkig is het opgelost en ergens ook wel geruststellend dat ze goed op letten maar zo wil je je vakantie niet beginnen
![]()
Ik begrijp die zo goed waarom mensen alsnog perse naar oranje gebieden willen reizen. Natuurlijk is het rot (tot ronduit k*t) dat je niet je geplande reis kan maken of familie niet kan zien maar ze zullen een gebied of land niet voor niets na zo'n periode nog op oranje laten..
Booooo schreef:Berdien schreef:Jeetje LM wat een gedoe zegGelukkig is het opgelost en ergens ook wel geruststellend dat ze goed op letten maar zo wil je je vakantie niet beginnen
![]()
Ik begrijp die zo goed waarom mensen alsnog perse naar oranje gebieden willen reizen. Natuurlijk is het rot (tot ronduit k*t) dat je niet je geplande reis kan maken of familie niet kan zien maar ze zullen een gebied of land niet voor niets na zo'n periode nog op oranje laten..
Wel voor niets dus.. Vooral als je naar de feiten kijkt
Achterom schreef:miccamaaike schreef:Ook heerlijk Lena!
Klinkt goed echwel. Goede reis!
We zitten in t plaatsje Au. Ligt in Vorarlberg in Oostenrijk. Normaal gaan we in dit gebied skiën.
Foto vanuit t badkamerraam
[ [url=m/7zDGac.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk! Vorig jaar in het plaatsje ernaast geweest, Schoppenau. Ook in het dal kun je al super wandelen, maar ook de berg op is schitterend
MarliesV schreef:Ik snap het ook niet dat je bewust naar een oranje gebied gaat.
Ben benieuwd hoeveel mensen dit wel doen en of ze dan ook echt twee weken in quarantaine gaan bij terug komst of daar ook schijt aan hebben.