Talietjuh schreef:Tweedehands elektrische borstkolf gekocht. Ik biedt 37 ipv 45. Mevr wilde 45 want het was nog zgan en nieuwprijs was ruim 160. Ik vraag of alles netjes en compleet is en Besluit de 45 te betalen. Volgens mevrouw is alles zgan en zitten er ook extra's bij.
Krijg ik een doos die al stinkt voordat ik hem openmaakt. Alles is vies melk zit er nog op, stof zit erop en het apparaat mist een klep. Het is niet goed in elkaar te zetten en eigenlijk gewoon te vies om aan te pakken. Ik heb netjes gevraagd of ik het terug mag sturen omdat het niet compleet is, niet schoon en zeker niet zgan. Mevr heeft wel gelezen maar reageert niet.
Tjongejonge als je toch zo je geld moet verdienen..
Oei, dat is echt super vervelend.
Ik had het er vorige week toevallig met mijn kraamzorg over maar ze raadde echt af om een 2e hands te kopen. Het is heel belangrijk dat alles echt heel goed schoon is voor zon pasgeborene. Daarbij gaat het motortje blijkbaar ook niet super lang mee. (Mocht je een elektrische gekocht hebben)
Nu is jouw geval dubbel vervelend, maar zou als ik jou was toch maar alsnog een nieuwe kopen. Straks eind Sept. heb je weer de mazzeldagen bij prenatal.
Ik heb enkele jaren geleden ook mijn borstkolf verkocht, was er altijd heel zuinig op en heb het goed schoon gemaakt van te voren. Mevrouw is het ook op komen halen, dus heb haar ook meteen laten zien dat hij goed werkte nog enz.