[18+] Bijzonder luguber

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 06:38

Dat is bij bevriezing en necrotische wonden net zo.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 06:41

moonsparkle schreef:
Gekeken, ik zou wel willen weten hoe het in 5 jaar met deze man gaat. Vooral omdat iemand zei misschien wil je zoiets niet overleven.

Het lijkt me wel echt daar hij gruwelijk veel pijn heeft geleden, en een maand overleven op je urine is wel knap want door het zout droog je ook sneller uit voor zover ik ooit had gelezen.

Ik vraag me idd ook af of hij het overleeft. Bij extreme dingen kan het zijn dat je lichaam het al gedeeltelijk opgegeven heeft en bijvoorbeeld je lever of nieren onherstelbaar beschadigd. Dat je lichaam aan mummificeren is, lijkt me geen goed teken.

Hij had een gebroken rug en kon daardoor niet bewegen. Misschien was hij daardoor ook gedeeltelijk verlamd en voelde minder pijn? Anders overleef je het toch niet?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 07:19

Maar hoe kon hij dan zijn eigen urine drinken als hij niet kon bewegen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:36

Niet luguber, maar wel te bizar voor woorden: een baby in een plastic zak gevonden in de USA. Ik weet dat het vaker voorkomt, maar vind het nog steeds bizar dat mensen ervoor kiezen om hun net geboren kind in een plastic zak te dumpen. Leg het dan in een kartonnen doos te vondeling desnoods.

Net als die hond die in een (bewust) getimmerde bekisting met stenen en doeken te water is gegooid. Hoe ziek ben je als dader dan... Van mij mogen ze in dit geval de dader echt neerschieten, of op dezelfde wijze onderdompelen.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:41

Suzanne F. schreef:
Maar hoe kon hij dan zijn eigen urine drinken als hij niet kon bewegen?

Dat vroeg ik me ook af. Afgezien van het feit dat je niet genoeg urine hebt om van te leven (je verdampt/verbruikt immers ook een deel van het vocht dat je binnenkrijgt) en je jezelf dan waarschijnlijk behoorlijk vergiftigd, hoe heeft hij dat richting zijn mond gekregen? Boogjes plassen? Kon hij toch bewegen met die gebroken rug?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:45

Daar zat ik ook al over na te denken. Best vreemd als je het zo bekijkt he. Ben benieuwd of daar nog meer berichten van naar voren gaan komen

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:39

Hier weer een bizar verhaal: *klik*
Geen vieze foto's oid, gaat om een vermissing. Meisje van 23 oorspronkelijk afkomstig uit Suriname die in NL oa studeerde, een baantje had en een hindoetempel bezocht. Blijk nu al 1,5 jaar spoorloos te zijn verdwenen maar dat is pas recentelijk gepubliceerd omdat ze nu vermoeden dat zij toch mogelijk slachtoffer van een misdrijf is geworden. En pas een half jaar later is er iets van aangifte gedaan omtrent haar verdwijnen. Ze was 2 maanden zwanger op moment van verdwijnen en had een jaar daarvoor bij een eerdere zwangerschap al 'onder dwang' abortus gepleegd. Krijg er echt de kriebels van, behoorlijk luguber als mensen die verder gewoon een uitgebreid (sociaal) leven hebben van de aardbodem verdwijnen en dat pas ruime tijd later wordt opgemerkt. Toch even een reminder om 2x na te denken mocht het lijken alsof iemand uit je omgeving plots van de aardbodem is verdwenen :\

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:43

Mbt die man, kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn rug laag gebroken heeft, dan werken zijn handen nog wel. Wellicht wat materiaal op zak waarmee hij urine op kon vangen, maar niet in staat zijn effectief te bewegen. Misschien tijdens regenbuien wat water op kunnen vangen. Denk dat als je echt wilt je dan best een eind kan komen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:13

Dat Surinaamse meisje zou ook gewoon weggelopen kunnen zijn. Uit angst om nog een gedwongen abortus te krijgen.
Ik vraag me af waarom de politie uit gaat van een misdrijf. Dan zullen ze daar toch concrete aanwijzingen voor hebben

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:27

Xyris schreef:
Mbt die man, kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn rug laag gebroken heeft, dan werken zijn handen nog wel. Wellicht wat materiaal op zak waarmee hij urine op kon vangen, maar niet in staat zijn effectief te bewegen. Misschien tijdens regenbuien wat water op kunnen vangen. Denk dat als je echt wilt je dan best een eind kan komen.

Hij moet daarbij ook een enorme wilskracht hebben gehad! Ik hoorde namelijk vandaag van een collega, dat er mensen sterven door een beet van een niet giftige slang, maar wel dénken dat ze dood gaan. En hierdoor komen te overlijden.

Ik denk dat het dan ook andersom geld!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:34

Das bizar. Denken dat je doodgaat en dan doodgaan. Kun je dan zelf onbewust organen uitschakelen?

Raar verhaal van de zwangere dame. Als ze gevlucht zou zijn, zou je verwachten dat ze haar bankrekening ook leeg getrokken zou hebben?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:38

Ik ga er eens naar googlen!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 18:34

toch blijft het verhaal van die man bijzonder. Misschien heeft hij wel iets in zijn dna waardoor hij het langer uithoud. Zolang als hij daar lag.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 19:10

TurboTinker schreef:
Das bizar. Denken dat je doodgaat en dan doodgaan. Kun je dan zelf onbewust organen uitschakelen?

Raar verhaal van de zwangere dame. Als ze gevlucht zou zijn, zou je verwachten dat ze haar bankrekening ook leeg getrokken zou hebben?

Eigenlijk een beetje het placebo effect. The power of the mind := en je lichaam neemt dat zo over. Het is inderdaad bekend dat men zichzelf op die manier ziek kan denken (en soms ook beter). Mocht iemand daar toevallig een mooie link met meer info over hebben, dan zie ik die graag :D.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 19:31

Ik heb zo niks kunnen vinden :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 19:49

Xyris schreef:
TurboTinker schreef:

Eigenlijk een beetje het placebo effect. The power of the mind := en je lichaam neemt dat zo over. Het is inderdaad bekend dat men zichzelf op die manier ziek kan denken (en soms ook beter). Mocht iemand daar toevallig een mooie link met meer info over hebben, dan zie ik die graag :D.

Ik denk dat je de link kan leggen met psychosomatische klachten. Pijn dat door stress wordt veroorzaakt. Meestal uit zich dat in dingen als hoofdpijn, spier/gewrichtspijn en buikpijn. Door stress maakt je lijf ook verkeerde stofjes aan. Als mensen al, bijvoorbeeld, een zwak hart hebben kunnen die stoffen triggeren. Ik heb er op mijn werk wel eens een presentatie over gehad maar helaas geen actueel linkje...

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 20:00

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 20:38

Zn ogen kloppen idd niet en ik zie geen contouren bij zijn borst/ tepels/ borstbeen.

Ik zie uitgemergelde mensen door kanker en zijn benen en armen komen overeen, maar zijn bovenlijf niet.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 20:47

Onali schreef:
Zn ogen kloppen idd niet en ik zie geen contouren bij zijn borst/ tepels/ borstbeen.

Ik zie uitgemergelde mensen door kanker en zijn benen en armen komen overeen, maar zijn bovenlijf niet.

Nee inderdaad. Zoals je ze op beelden van concentratiekampen zag. Zo ziet zijn borstkas er niet uit.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 21:51

Dat uitschakelen kan volgens mij wel hoor op gegeven moment. Mijn opa heeft dat ook gedaan.. Had milde complicaties maar wou niet verder. Is uiteindelijk overleden en dat had echt niet gehoeven. Maar hij wou niet alleen zijn na t overlijden van mijn oma .. 3 maanden later was hij er ook niet meer.

Dat van die man met die beer is interessant. Ik lees nog ff verder als jullie nog meer vinden!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:18

Ik zie hier geen pop in. Z'n ene oog beweegt

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:39

Ook op andere sites wordt getwijfeld aan het verhaal:
Citaat:
So what really is going on in this video? It’s still unclear. Some have theorized that this person may have been abusing a drug like Krokodil, which can cause “extreme skin ulcerations, infections, and gangrene.” Others suggested that this video may show some sort of zombie movie prop.

https://www.snopes.com/fact-check/man-f ... kept-food/

Dat maakt het verhaal overigens niet minder bizar, want nu ben ik wel nieuwsgierig of deze man echt is of dat we massaal naar een "prop" aan het kijken zijn..

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:50

De beweging van zijn mond lijkt op dat van een pop lijkt wel, de Alexander die je hoort klinkt te helder voor zo een verzwakt iemand. Heel benieuwd wat hier het werkelijke verhaal van is....

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:55

Over die placebo; er was afgelopen week een programma op waarbij ze het placebo effect onderzochten. Hierbij was oa een man met Parkinson die al behoorlijk verslechterd was. Volgens mik had die mee gedaan aan een experiment waarbij de ene helft een medicijn kreeg/behandeld werd en de andere helft niet. Hierbij werden kleine gaten in de schedel geboord en vastgehecht. Bij beide groepen. Deze man was er dus van overtuigd dat hij het medicijn had gehad want hij was gigantisch verbeterd na de operatie. Na 1,5 jaar had hij gehoord dat hij geen medicijn had gehad en dus zonder medicijnen die verbetering had gehad.

Link naar aflevering

https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/479578/Dus_Ik_Ben.html

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 00:12

Interessant Lovie_Rosie! Ik ga dat morgen eens kijken.
Ook alles over het uitschakelen van eigen lichaam, placebo effect en psychomatische klachten, suuuuperinteressant zeg. Hetzelfde als Xyris, als iemand daar meer over weet, ben heel benieuwd.

Zag net dit voorbij komen op facebook, niet super luguber maar ik denk dat ik toch ffe drie keer zou moeten slikken als ik sochtends op mn fietsie zo hatseflats over een aantal heen rijd :’)

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -friesland