Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Gekeken, ik zou wel willen weten hoe het in 5 jaar met deze man gaat. Vooral omdat iemand zei misschien wil je zoiets niet overleven.
Het lijkt me wel echt daar hij gruwelijk veel pijn heeft geleden, en een maand overleven op je urine is wel knap want door het zout droog je ook sneller uit voor zover ik ooit had gelezen.
Suzanne F. schreef:Maar hoe kon hij dan zijn eigen urine drinken als hij niet kon bewegen?
Xyris schreef:Mbt die man, kan natuurlijk ook zijn dat hij zijn rug laag gebroken heeft, dan werken zijn handen nog wel. Wellicht wat materiaal op zak waarmee hij urine op kon vangen, maar niet in staat zijn effectief te bewegen. Misschien tijdens regenbuien wat water op kunnen vangen. Denk dat als je echt wilt je dan best een eind kan komen.
TurboTinker schreef:Das bizar. Denken dat je doodgaat en dan doodgaan. Kun je dan zelf onbewust organen uitschakelen?
Raar verhaal van de zwangere dame. Als ze gevlucht zou zijn, zou je verwachten dat ze haar bankrekening ook leeg getrokken zou hebben?
en je lichaam neemt dat zo over. Het is inderdaad bekend dat men zichzelf op die manier ziek kan denken (en soms ook beter). Mocht iemand daar toevallig een mooie link met meer info over hebben, dan zie ik die graag
.
Xyris schreef:TurboTinker schreef:Das bizar. Denken dat je doodgaat en dan doodgaan. Kun je dan zelf onbewust organen uitschakelen?
Raar verhaal van de zwangere dame. Als ze gevlucht zou zijn, zou je verwachten dat ze haar bankrekening ook leeg getrokken zou hebben?
Eigenlijk een beetje het placebo effect. The power of the minden je lichaam neemt dat zo over. Het is inderdaad bekend dat men zichzelf op die manier ziek kan denken (en soms ook beter). Mocht iemand daar toevallig een mooie link met meer info over hebben, dan zie ik die graag
.
Onali schreef:Zn ogen kloppen idd niet en ik zie geen contouren bij zijn borst/ tepels/ borstbeen.
Ik zie uitgemergelde mensen door kanker en zijn benen en armen komen overeen, maar zijn bovenlijf niet.
Citaat:So what really is going on in this video? It’s still unclear. Some have theorized that this person may have been abusing a drug like Krokodil, which can cause “extreme skin ulcerations, infections, and gangrene.” Others suggested that this video may show some sort of zombie movie prop.