Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:01

Hier een warmbloedig kind, draagt ook veel eerder al korte mouwen en broeken.
Ik moest dit jaar alles nieuw, vorig jaar had ie alles van dat jaar ervoor, maar dat was dus mt 74 en draagt nu 92/98 dus dat ging hem echt niet meer worden :P

Nog 3 shirts van smallable binnengekomen. Zijn heel erg tof, maar heb nog geen foto’s :P
Zoek nog een paar korte broekjes en dan ben ik wel bijna compleet, tot er nog iets heel tofs voorbij komt :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:02

Haha jullie zijn erg :D

Ik ben gek op kleding maar ik vind het doodzonde om dingen te kopen die hij vervolgens maar 2 of 3 keer draagt omdat er zoveel ligt.

*edit*
Ik had niet moeten kijken, ik wil een broekje en een trui -O-

verootjoo schreef:
Hier een warmbloedig kind, draagt ook veel eerder al korte mouwen en broeken.
Ik moest dit jaar alles nieuw, vorig jaar had ie alles van dat jaar ervoor, maar dat was dus mt 74 en draagt nu 92/98 dus dat ging hem echt niet meer worden :P

Nog 3 shirts van smallable binnengekomen. Zijn heel erg tof, maar heb nog geen foto’s :P
Zoek nog een paar korte broekjes en dan ben ik wel bijna compleet, tot er nog iets heel tofs voorbij komt :+

Die is aardig gegroeid dan!

Even wat outfits van de laatste tijd <3

Nieuwe setje van Fresh Dinosaurs
Afbeelding

Afbeelding

Mingo en TAO
Afbeelding

Bobo en MR
Afbeelding

Bobo en MR
Afbeelding

Bonton en Bobo
Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:13

Goede buit Lau!

Ik vind die dunne leggings sowieso niet ideaal met buikschuiven/tijgeren/kruipen, worden zo snel lelijk.. In die periode droegen we hier vooral joggers en jogdenim, dat is daar een stuk beter tegen bestand. En daar kon ik er ook al een hoop van weggooien.

Mijn zoontje wilde ook nooit de fles zelf vasthouden hoor, pas sinds een paar maanden. Die vond het wel gezellig bij mama op schoot, kon hij lekker friemelen met zn knuffeldoekje. Inmiddels kan hij hem met één hand vasthouden, dan heeft hij zn andere hand vrij om zn knuffel vast te houden.

Oh ja en Liti coole schoenen! Snap wel dat ze ze mooi vind :D

Panty leuk! Vooral tweede en laatste setje vind ik erg leuk :j

Verder durf ik ook nog niet zo heel goed vooruit te kopen. Hij heeft nu een paar mooie t-shirts en een short, verder ga ik denk ik toch maar voor Hema. Die buitenkleren worden zoo snel (onherstelbaar) smerig, bovendien gaan we deze zomer voor zindelijkheid en dat betekent vooralsnog een hoop blote billen in de achtertuin gok ik :=
En dan moeten we nog maar geluk hebben met het weer, want op vakantie gaan we dit jaar toch niet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:57

Kleertjes Sam op de foto

Maar vind nogal tegenvallen

Panty die tuinbroek van bobo is gaaf

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:10

Die tuinbroek is idd heel gaaf, maar valt wel klein! Cruz heeft een 4-5, de 2-3 was echt wedgie materiaal :D

Zindelijkheid ja, dat is ook nog zoiets waar ik over na moet gaan denken. Volgend jaar maar dan, dit jaar teveel leuke kleren.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:20

Leuke dingen, Panty! Die Mingo jogger is leuk!

Afbeelding
Vandaag in de lama legging van Julia, trui van Gant (fijn stofje!) en Timberlands. Mn man vindt die legging niet echt wat, ik vind hem wel lekker eigenwijs staan. De Tiny leggings zitten wel echt heel fijn, voor de zomer nog maar wat bij halen. Hoe lang blijven leggings leuk voor jongens eigenlijk?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:23

Denk dat dat ligt aan type jongen en bouw.
Op de FB-groep style zie je gerust 5-jarige voorbij komen met legging.

En ik vind deze legging toevallig heel leuk voor jongen :j lekker niet standaard

Heb hier 2 joggers liggen voor najaar en ziet er ook gaaf uit, de jogger van Panty wil ik ook nog.

Afbeelding
Monkind x mini rodini spaniël
Laatst bijgewerkt door tita op 07-03-19 11:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:25

Ik vind de legging leuk Niwla!

En Cruz heeft mooie kleertjes. <3 Vooral het Bobo/MR setje met de tuinbroek vind ik tof! Fresh Dinosaurs ken ik nog niet, ga eens kijken of ik dat leuk vind.

Is Fred+Ginger fijn spul? Zat even op hun website te neuzen, zitten leuke kleertjes bij.

Heb eigenlijk niet nagedacht over kruipen met broekjes. Ik zie wel, als het gaat slijten is dat jammer maar helaas. Goede reden om extra broekjes te kopen. :))

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:53

Ik heb de lama legging ook voor de jongens! En gisteren ook nog een longsleeve er van opgehaald, dus lama’s it is voor de mannen. Ik vind het leuk :j

Hahaha Panty, sorry jongen, maar aan een potje gaan we echt nog even niet beginnen hoor, mama vind je broek echt veel te leuk om steeds uit te trekken :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:58

Dani schreef:
Ik vind de legging leuk Niwla!

En Cruz heeft mooie kleertjes. <3 Vooral het Bobo/MR setje met de tuinbroek vind ik tof! Fresh Dinosaurs ken ik nog niet, ga eens kijken of ik dat leuk vind.

Is Fred+Ginger fijn spul? Zat even op hun website te neuzen, zitten leuke kleertjes bij.

Heb eigenlijk niet nagedacht over kruipen met broekjes. Ik zie wel, als het gaat slijten is dat jammer maar helaas. Goede reden om extra broekjes te kopen. :))

Jaaa I LOVE Fred+Ginger!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:40

Ik heb de longsleeve lamas, vind ik echt heel leuk!

Leggings voor jongens vind ik eigenlijk alleen voor baby’s/dreumesjes leuk. Mijn 2jarige draagt alleen spijkerbroeken :Y)

Zindelijkheid moeten we hier in de zomer ook mee aan de gang. Dan is ie 3.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:54

Ik vind leggings ook alleen leuk bij die hele kleintjes merk ik. Joggingbroeken nog iets langer maar vanaf 1,5-2 alleen maar spijkerbroeken hier... Dus leef me nu nog ff uit voor de jongste :P

Zindelijkheid is hier overigens geen probleem met kleding. Kind heeft geen billen dus moet alle broeken tot het uiterste aansnoeren met knoopsgatenelastiek. En alsnog trekt ie ze zo over zn billen naar beneden zonder knoop los te maken :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:04

Nieuwe shirtjes binnengekomen:
Afbeelding
Gele van blune
Groene met krokodil van Stella mcCartney
Mintgroene van buho.

Nieuwe merken voor mij, maar heel mooi :P gelukkig de goede maten gegokt, want vooral die blune en buho vallen weer bijzonder klein.

Die groene krokodil wil ik denk ik combineren met het oranje broekje van ammehoela. Maar weet nog niet of dat leuk is.
Voor die gele ijsjes heb ik nog geen idee hoe te combineren.

Wow, panty echt mooi spul! Blijf posten, dan krijg ik inspiratie :')

Die tuinbroek van bobo is tof!
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 07-03-19 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:05

Wat een leuke setjes panty en verotjoo!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:09

Knap kind Tita! <3

Mooi spul weer meiden!

Ik heb een nieuwe obsessie, Mozesmandjes. Nu even een mooitje uitzoeken, dan gebruiken we die ipv een cosleeper.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:16

Wij hadden ook een mozesmandje. Van een vriendin van mijn zus. Mijn neefje had er ook in gelegen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:26

Lekkerbek Tita!

Leggings gaat Cruz dragen tot we ze zat zijn, dat is nu nog niet :D Maar heb toch ook wel veel gewone broeken voor hem dit seizoen, bij baby's vind ik dat waardeloos.

Dat shirt van Stella heb ik ook gehad, fijn stofje he Vero?

Mozesmandjes zijn zo cute <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:27

Die zijn heel klein toch? Maar tot een week of 6 ofzo? Wel supermooi!

Die gele met die ijsjes vind ik leuk Vero!

Hier wordt hij morgen 2, maar is al een half jaar bezig met potjes. Maar ik wil er nu met Mn dikke buik niet continu mee bezig hoeven zijn. Vind van de zomer, als baby er eenmaal is en het lekker weer is, vroeg genoeg.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:33

Thanks dames, Sam is echt een pretletter, ik ben helemaal in mijn element want kind slaapt al 2,5 uur das nog nooit gebeurd.

N was zindelijk met 28 maandjes maar een maand voor mijn verlof zijn we gestopt.
Is niet fijn om kind op potje te zetten en weer bukken met dikke buik om alles te poetsen.
Toen Sam maandje of 2 was heb ik gezegd dat over is met die luier en ze pakte het gelijk op.

Nu ook met middagslaapje geen luier meer en ik wilde gister beginnen met de avond-training.....doen we vanaaf.
Voor eerst zonder luierbroekje naar bed....ongelukjes hebben we hier niet gehad op enkel drol die tussen de billen zat. Geen enkel kledingstuk is verpest geweest

Verootje
Ik vind die mintgroene erg mooi, hou van zachte kleurtjes.
Denk dat je die gele leuk kunt combineren met die jogger van mingo die panty ook heeft of de jogger smokey blue en green..len de legging natuurlijk

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:37

Pantykous schreef:
Lekkerbek Tita!

Leggings gaat Cruz dragen tot we ze zat zijn, dat is nu nog niet :D Maar heb toch ook wel veel gewone broeken voor hem dit seizoen, bij baby's vind ik dat waardeloos.

Dat shirt van Stella heb ik ook gehad, fijn stofje he Vero?

Mozesmandjes zijn zo cute <3

Ja, heerlijke stof van Stella idd.

Bij die van jou staan die leggings ook gewoon goed. Zal wel aan de stijl liggen of hoe je het combineert. Ik krijg het niet voor elkaar dat ie er dan leuk uit ziet :P Bij mijn peuter ziet het er echt niet uit, met die spillepootjes. Vind ik het al gauw meisjesachtig. Spijkerbroeken vullen zn benen nog wat op en zien er stoer uit 8-)

Mijn peuter is 2,5, we hebben nog geen eens een potje in huis :+ Maar hij heeft het er ook totaal nog niet over. En ik ben zwanger, dus heb ook niet veel zin en energie om het nu dan zelf te introduceren. Dus van de zomer maar, dan is ie drie. Ook prima.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:40

Hmmmm gewoon doen en dan net als een mantra zeggen

Het is mooi, het staat leuk, ik durf het.... en het werkt :D
Kwestie van doen en gewoon hier afkijken.

Ik heb bv echt op instagram ( heb geen account) naar plaatjes zitten kijken, vaak dacht ik mens hoe kun je maar inmiddels durf ik zelf ook steeds meer.
En leer je te combineren. ..... en ook gewoon hier kijken heb nu schijt aan roze voor jongetjes door Panty <3 *\o/*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:48

Ik vind die leggings alleen vaak zo dun.. Met buitenspelen etc vind ik dat toch vaak te fris met dit weer.
Bovendien zijn spijkerbroeken dan toch ietsje sterker en duurzamer :7

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:27

MarcoBorsato schreef:
Knap kind Tita! <3

Mooi spul weer meiden!

Ik heb een nieuwe obsessie, Mozesmandjes. Nu even een mooitje uitzoeken, dan gebruiken we die ipv een cosleeper.

Heeft mijn dochter ook in gelegen.. zo knus..

Wat een super mooie setjes allemaal weer. Een legging voor jongetjes vind ik heel leuk tot een jaar of 2-3. Dan liever een beetje jogger/legging, niet zo'n strakke iig of spijkerbroekje. Van echte joggingsbroeken houd ik dan weer niet zo.

Met zindelijk zijn hier ook niets verpest, als je kind er aan toe is zijn er wrs niet meer zoveel ongelukjes. Maar volgens mij werd er meer bedoeld, kind loopt bloot en daarom niet teveel nieuwe broekjes! :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:51

IMJ schreef:
Maar volgens mij werd er meer bedoeld, kind loopt bloot en daarom niet teveel nieuwe broekjes! :D

Dat denk ik ja, en gezien ik al veel nieuwe broekjes heb mag kind niet bloot :D

Nee zonder dollen, hij is daar nog totaaaaal niet mee bezig. Prima als het wel komt hoor, moet misschien ook eens een potje gaan kopen. Zien wel hoe het loopt.

Leggings moet je misschien ook wel een beetje vulling voor hebben idd, al zijn die van Lau ook niet dik en dat gaat prima *\o/*

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:56

Ik had een potje met een muziekje, na het plassen kwam er dus muziek en dat vond ze geweldig! :D
Het is een potje met echt een bril en klep.
Ik heb hem nu in de auto staan, ideaal voor lange ritten (of alleen al voor boodschappen doen in het begin zonder luier), we zetten hem even naast/achter de auto en ze gaat zitten :D
Bij slecht weer stond ie gewoon in de kofferbak, ging ze daar zitten!