Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:18

xPearl schreef:
Esaqar schreef:
Een deel van het dorp heeft al glasvezel en wij zijn nog niet eens gebeld. Lekker, ik kan niet eens mijn foto's van een fotomeeting downloaden op mijn laptop :')

Dit.
:')

Bij ons zijn ze nu begonnen met aanleggen *\o/*

Maar ken je probleem kan ook niet normaal een aflevering terug kijken van iets. Een aflevering van netflix lukt net soms.. :')

Trui

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:21

dat ik niet weet wat ik met mn verjaardag moet!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:23

Trui schreef:
dat ik niet weet wat ik met mn verjaardag moet!

Same, want ik nodig nu wel leuk mensen uit maar ik heb helemaal nog geen antwoord gehad op mijn vrijvraagbrief :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:24

Dat ik een blaadje in de handen gedrukt krijg over dat je uren terug kan zien etc...
Denk ik zo van...ben der nog maar een maand en 10 dagen ongeveer aanwezig en waarom hebben ze dit niet veel eerder gegeven....?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:43

Dat ze een functie hebben gecreëerd voor een oud collega om oa de tests van mij over te nemen, zodat ik niet iedere keer mijn dagelijkse werk hoef te laten vallen, maar dat ik ondertussen gewoon weer zelf aan het testen ben omdat mevrouw geen tijd heeft en het anders niet op tijd gedaan word.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:50

Ik met vol goede moed op het station stond om naar school te gaan, en mijn maag toen alleen maar meer ging draaien. Dus nu weer thuis zitten :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:07

Dat mijn vriend nog liever 6uur alleen naar Parijs rijdt / mij in de regen laat fietsen dan dat ik in zijn auto mag rijden. Want die is ozo duur en kostbaar voor hem. :roll:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:09

Alweer? :')

Dat ik zo bizar irritant realistisch droom.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:11

Ja, discussie gaat gewoon verder. :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-18 09:12

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn vriend nog liever 6uur alleen naar Parijs rijdt / mij in de regen laat fietsen dan dat ik in zijn auto mag rijden. Want die is ozo duur en kostbaar voor hem. :roll:

Dacht dat hij sorry gezegd had de vorige keer maar daar heeft hij dus ook niks van opgestoken blijkbaar :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:14

MarlindeRooz schreef:
Ja, discussie gaat gewoon verder. :Y)

Petje af dat je er niet moe van wordt. _/-\o_

En tsja. Het woordje 'sorry' is makkelijk gezegd :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:18

Aan dat ik drie keer wakker ben geworden vannacht door hele gruwelijke en super realistische dromen. Al de derde nacht op rij! Wat is dat toch de laatste tijd??

en aan niet native Americans die hoofdtooien dragen terwijl ze geen flauw idee hebben wat het betekent en het alleen maar doen omdat het er wel cool uit ziet. Maar eigenlijk geldt dit bij alle soorten costumes die op die manier gedragen worden

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:26

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik drie keer wakker ben geworden vannacht door hele gruwelijke en super realistische dromen. Al de derde nacht op rij! Wat is dat toch de laatste tijd??

en aan niet native Americans die hoofdtooien dragen terwijl ze geen flauw idee hebben wat het betekent en het alleen maar doen omdat het er wel cool uit ziet. Maar eigenlijk geldt dit bij alle soorten costumes die op die manier gedragen worden
Maar bij niet-Indianen betekent het toch ook niets? Op dezelfde manier zoals iemand in Sinterklaasoutfit ook niet daadwerkelijk doet alsof hij een belangrijke rol binnen de Katholieke kerk vervult, toch? Of een Ajaxsupporter niet daadwerkelijk doet alsof hij de speler is van wie hij het shirt draagt.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:30

oomens schreef:
Lestrange01 schreef:

Maar bij niet-Indianen betekent het toch ook niets? Op dezelfde manier zoals iemand in Sinterklaasoutfit ook niet daadwerkelijk doet alsof hij een belangrijke rol binnen de Katholieke kerk vervult, toch? Of een Ajaxsupporter niet daadwerkelijk doet alsof hij de speler is van wie hij het shirt draagt.

Klopt, het betekent niets voor hen. Maar voor native Americans heeft het wèl een belangrijke betekenis en ik weet dat het als ontzettend respectloos gezien wordt wanneer wij niet-native americans er mee rond lopen te paraderen. Een belangrijk onderdeel van hun cultuur vergelijken met een voetbalclub laad de dekking niet echt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:35

Dat ik vergeten was mijn wekker te zetten en dus moest haasten. En toen de boeken voor maatschappij was vergeten +:)+
Maar ik heb wel mijn bril en powerbank :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:36

aan dat mn kluisje zo stinktttt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:41

Dat mijn trein neit rijdt -O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:49

Trui schreef:
aan dat mn kluisje zo stinktttt

Stinken niet alle kluisjes op middelbare scholen altijd naar natte hond in het seizoen waarin ze volgestouwd zitten met verstikkende vochtige regenpakken en dito gymkleren?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:50

er is sinds begin van het jaat niks nats in geweest en geen eten. en sinds n paar weken stinkt t ineens heel erg naar vieze aardbeien yoghurt en het word elke dag erger

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:51

Trui schreef:
er is sinds begin van het jaat niks nats in geweest en geen eten. en sinds n paar weken stinkt t ineens heel erg naar vieze aardbeien yoghurt en het word elke dag erger

Dan vrees ik dat je buur iets nalatiger is dan jij. :(:)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:52

maar je ruikt het niet als je er voor staat. echt alleen als mijn kluis open gaat dan ruikt de hele omgeving t ook. als je er voor ruikt ruik je helemaal niks

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:54

Misschien eens de conciërge vragen om te kijken? Als het goed is heeft hij/zij een loper.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:55

Trui schreef:
maar je ruikt het niet als je er voor staat. echt alleen als mijn kluis open gaat dan ruikt de hele omgeving t ook. als je er voor ruikt ruik je helemaal niks

Is het niet het kluisje recht achter die van jou?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 10:05

Lestrange01 schreef:
Klopt, het betekent niets voor hen. Maar voor native Americans heeft het wèl een belangrijke betekenis en ik weet dat het als ontzettend respectloos gezien wordt wanneer wij niet-native americans er mee rond lopen te paraderen. Een belangrijk onderdeel van hun cultuur vergelijken met een voetbalclub laad de dekking niet echt.

Dan lijkt mij het een goed idee dat zij zelf geen indianentooi dragen wanneer ze dat niet gepast vinden. Je kunt moeilijk van iedereen verwachten om geen bloemenslingers te dragen omdat dat op Hawaï iets betekent, geen vlecht omdat dat iets is/was onder Chinezen, geen hanenkam omdat dat ook bij bepaalde indianenstammen een betekenis had, geen geruite kleding omdat dat in schotland alleen aan bepaalde clans is voorbehouden, geen pruik omdat dat iets is voor Orthodox-Joodse getrouwde vrouwen, geen vergiet meer te gebruiken omdat dat een belangrijk symbool is voor pastafarians, geen...
Alles heeft wel ergens een belangrijke betekenis..., en buiten die ene specifieke context vooral níet die belangrijke betekenis.

Gekwetst zijn om alles is al een kunst op zich, maar plaatsvervangend gekwetst zijn in afwezigheid van het echte slachtoffer ("er is geen indiaan in de buurt maar laat ik mij dan maar in hun plaats druk gaan maken voor het geval er wel eentje opduikt") is zo mogelijk nog erger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 10:11

Aan de pijn in mijn lijf en de zenuwen voor het onderzoek morgen in het ziekenhuis.