Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:01

Nou, inderdaad, daar vielen ineens een hele hoop onsjes af.

Leuk Berdien, en dan? Ontmoeten in de tent?

Darah, wat jammer zeg, zeker als je dacht dat het klikte.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:08

Ja ik vind het ook een poedersuiker excuus hoor.. dat wist ie van tevoren. En het is maar een uurtje rijden _O-
Maar ik heb zaterdag een nieuwe date. On to the next one :')

Lekker Berdien! Wie weet loopt er op de camping nog wat rond <<)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:15

Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Ik ben nu ook met een jongen aan het daten die een uur verderop woont. Ik dacht ook, o het is maar een uurtje. Maar ik merk dat dit toch best nog wel lastig plannen is met onregelmatige roosters (nouja, de mijne dan :') )

Maar.. het is inderdaad een rot smoes want dat wist hij vantevoren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:17

Een uurtje is niks! Relatiepoging van vorig jaar woonde ook op een uurtje. Ik vond het wel prima te doen. Hij kwam ook regelmatig na z'n werk (om 01.00 's nachts) bij mij langs. Samen slapen, ontbijten en dan ging ik weer aan het werk en bleef hij hangen of ging hij weer door. Of dat ik na mijn werk bij hem langs kwam, daar at, sliep en dan 's ochtends weer ging werken. Vergde wat planning, maar werkte (vond ik) prima.

Even <<) in de tent :D Maar nee, dat wordt wel heel erg knus direct.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:19

Ik moet er misschien wel bij vermelden dat ik geen rijbewijs en auto heb en het met het OV heel erg lastig te bereiken is. Dat maakt het misschien ook nog weer wat lastiger.
Maar op jullie manier was het inderdaad goed te doen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:48

Berdien schreef:
Een uurtje is niks! Relatiepoging van vorig jaar woonde ook op een uurtje. Ik vond het wel prima te doen. Hij kwam ook regelmatig na z'n werk (om 01.00 's nachts) bij mij langs. Samen slapen, ontbijten en dan ging ik weer aan het werk en bleef hij hangen of ging hij weer door. Of dat ik na mijn werk bij hem langs kwam, daar at, sliep en dan 's ochtends weer ging werken. Vergde wat planning, maar werkte (vond ik) prima.

'Meet me in het toiletgebouw om 19.00 <<) '

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:39

Berdien schreef:

Zou bij mij niet werken, ik ben een echte sloopkogel :') :+

Balen Darah, maar beter kwijt dan rijk zo een...wat zitten er eigenlijk toch veel droeftoeters op Tinder!

Storm ik wist eerst ook niet wat het was, pas toen ik ging tinderen :o

Leuk Patty, hopen dat het een blijvertje is!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:48

Met mijn ex hetzelfde Berdien :j afstand was langer (nou ja, reistijd vooral) en ik werkte toen nog onregelmatig. Na een avonddienst ging ik vaak naar hem toe, of hij kwam naar mij (en dan moest ie om 5.00 op om 2 uur in de file te staan :') ).
Daarom vind ik afstand ook dikke onzin.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:15

Hier stond tinder even op een laag pitje ivm familie omstandigheden. Had 1 match al op de app en planning was om af te spreken. Maar aangezien ik al mn vrije tijd zo'n beetje in het ziekenhuis doorbracht uitgelegd dat daten nu even geen prioriteit heeft dat familie nu voor gaat. Blijkbaar geen begrip voor want daar niet eens een reactie meer op gekregen terwijl we al een paar weken appten. Wel bizar.

Inmiddels hier het topic weer bijgelezen en smakelijk gelachen om het ons verhaal :') heerlijk haha

Hier is afstand ook altijd de dealbreaker zeker zodra de boot ter sprake komt.

Zal nu weer eens wat gaan swypen kijken of ik wat interessants tegenkom.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:47

Wendy15 schreef:
Hier stond tinder even op een laag pitje ivm familie omstandigheden. Had 1 match al op de app en planning was om af te spreken. Maar aangezien ik al mn vrije tijd zo'n beetje in het ziekenhuis doorbracht uitgelegd dat daten nu even geen prioriteit heeft dat familie nu voor gaat. Blijkbaar geen begrip voor want daar niet eens een reactie meer op gekregen terwijl we al een paar weken appten. Wel bizar.

Inmiddels hier het topic weer bijgelezen en smakelijk gelachen om het ons verhaal :') heerlijk haha

Ik miste je al! HEY GIRL HEY wat een droplul.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:58

Haha dat ja!

Echt een maand in een achtbaan van emoties doorgebracht. Hele heftige tijd. Maar lijkt nu wat rust in zicht. Dus I'm back!
Van t weekend even met vriendinnetjes de kroeg in bandje checken. Wie weet wat er rondloopt, toeristen seizoen begint weer :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:18

Hé ja, Duitsers oppikken uit De Koog :') ik kwam nog bij een paasei schapenboer daar, moest nog aan je denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 03:56

Een uur rijden zou voor mij ook echt te ver zijn. Ik heb liefst alles in een straal van 5 km :') Maar wel slap excuus van die gozer.. die afstand wist ie toch allang van..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 07:21

Ik ben gewend veel km's te rijden. Sowieso is dat heel normaal in Friesland.

Ik had laatst een klant die vond Leeuwarden vanuit Drachten echt ver rijden. Dan sta ik hem echt schaapachtig aan te kijken :')

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 07:29

SophievdV schreef:
Ik ben gewend veel km's te rijden. Sowieso is dat heel normaal in Friesland.

Ik had laatst een klant die vond Leeuwarden vanuit Drachten echt ver rijden. Dan sta ik hem echt schaapachtig aan te kijken :')

Leeuwarden - Drachten? :') Dat is een half uurtje ongeveer :')
Nee reizen zou bij mij ook geen probleem zijn. Ik rij nu al aardig wat kilometers per maand voor mijn werk en privé. Daar kan nog wel wat boven op :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 07:34

Hm ik vind reizen wel een dingetje hoor.. (maar zoals eerder opgemerkt vind ik stomme openingszinnen ook een dingetje, ik ben dan ook irritant kritisch en snap heel goed waarom ik single ben, maar dat terzijde :') )

Doordeweeks met werk en paarden ben ik blij als ik uiteindelijk op de bank zit, als ik dan ook nog een uur moet gaan rijden ergens heen om daar dan op de bank in elkaar te storten vind ik dat niet echt quality time. Daarna om 5 uur opstaan om op tijd op mn werk te zijn lukt ook maar zo vaak..

Ik zou t prettiger vinden om ook doordeweeks gewoon spontaan langs te kunnen gaan, zonder meteen een weekendtas te hoeven organiseren.
Tussen mijn ex en mij bleek dat achteraf ook, hij was het hele weekend bij mij omdat doordeweeks simpelweg geen tijd was, waardoor we eigenlijk beiden niet ons eigen ding konden doen, in de enige 2 vrije dagen die je hebt. En een weekend overslaan wil je ook niet want dat is de tijd die je samenbent..

Ja en de tijd dat ik om 02.00 snachts nog wakker was en de volgende ochtend gewoon fris en fruitig kon zijn, is echt al 15 jaar geleden, dat zal t ook zijn :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:16

lieveli schreef:
Hé ja, Duitsers oppikken uit De Koog :') ik kwam nog bij een paasei schapenboer daar, moest nog aan je denken.

Ben je gewoon al op Texel geweest zonder mij te meeten? -O-

Ik bedenk me ook pas nu dat we ook wel ff in alkmaar koffie hadden kunnen doen aangezien ik toch steeds daar was bij t mca :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:21

Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een Fries uit omg Leeuwarden. Ik woon zelf in de omgeving Rotterdam.

Als je elkaar echt leuk vind, dan doe je er alles aan om elkaar regelmatig te zien. :)

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:26

Wendy15 schreef:

Maar zo duur is de boot naar Texel toch niet? Is volgens mij nog één van de goedkopere richting onze waddeneilanden. Fietsje mee of daar een Solex huren :P Wil je een auto mee, ja dat zijn wat duurdere grapjes..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:35

Welnee boot is 2.50 voor een retourtje als je lopend over gaat en maar 20 minuten varen maar het is wel echt een dingetje :')

Markkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:44

Wendy15 schreef:
Welnee boot is 2.50 voor een retourtje als je lopend over gaat en maar 20 minuten varen maar het is wel echt een dingetje :')

20 minuten? Ik snap 't nog steeds niet. :') Ameland en Schiermonnikoog is drie kwartier varen :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:47

Tallie1979 schreef:
Als je elkaar echt leuk vind, dan doe je er alles aan om elkaar regelmatig te zien. :)

Dat deden wij ook :j
maar bv huishouden en sporten schoten er wel bij in.. Buiten dat ik alleen de vaste weekenden toch echt te weinig vindt, maar dat is persooonlijk.. Ik sla dan liever een weekend over om eigen dingen te doen, en dan weer doordeweeks elkaar zien..
het is dan ook echt vaste 'prik' met weinig spontaniteit, als je het moet plannen :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:59

Herkenbaar Cer, en dat gaat wrikken op den duur, omdat het een soort 'verplichting' wordt om elkaar te zien in het weekend na verloop van tijd.

Ik reis al veel voor werk, studie en paard, dus wat mij betreft mag iemand wel wat dichterbij mij thuis wonen. Weet van mezelf dat ik dan mezelf voorbij ga lopen en dat is voor niemand goed.
Paard gaat binnenkort wel weg, heb eindelijk de knoop definitief doorgehakt. Moet zeggen dat ik wel uitkijk naar de tijd die het me gaat opleveren.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 09:09

Ik herken jullie wel. Mijn vriend woont op 35 minuten enkele reis en dat resulteert er nu in dat we elkaar soms 1 doordeweekse avond en de zondag zien. Sommige mensen willen dan ook niet snappen dat de zondag gewoon onze dag is en dat ik dan bijv. niet kom werken. Erg lastig vind ik dat.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:11

Wij wonen nu ook nog op 35 min afstand, maar ik vind het niet zo heel lastig hoor. We zien elkaar vrijwel elke dag en heel soms een dagje niet. Vergt geen extra planning, maar snap dat als je ruim een uur moet reizen dat het wel al snel wat lastiger wordt.

Nog leuke dates op de planning?