Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Leuk al die strikjurkjes! Ik heb vandaag mijn zwarte ook weer aan. Jasje van Noisy May, schoenen Nike air max one.
[ [url=m/TNlnBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zonder jasje ziet het jurkje er bij mij zo uit:
[ [url=m/H0YXLO.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben, sommige vinden me mega ouderwets daarin, zag er laatst ook 1 lopen op centraal, 5 passen en je zag haar billen dus ze bleef maar rukken en plukken aan dat rokje want hij kroop zo gigantisch op... ik kan me ook niet voorstellen dat je je dan lekker voelt of zeker als je weet dat je maar 5 stappen kan doen en je loopt dan in je blote reet
Heet ik nu fantasiepants ja Leysje hebt veel bijnamen voor me maar deze heb ik nog niet gehoord
[ [url=m/5gMkpD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag is roodmet lange mouwen (opgerold wel)
linoleum schreef:Ja ben zelf ook nog niet zo weg van het jasje, wil iets hebben waardoor ik toch lange mouwen heb zonder dat het té netjes wordt.
Davinia_ schreef:Flying angel en friemel, leuke jurkjes! Hoeveel denier panty hebben jullie aan?
Diegene die twijfelde over jurkje.. Ik vind hem ook niet zo heel mooi staan bij je..
Fair schreef:Schoenen kunnen wel, ik zou het persoonlijk alleen niet met die broek combineren. Je hebt nu 2 wijde kledingstukken op elkaar, dit zorgt voor minder vorm in je lichaam en laat je breder ogen dan dat je bent. Ik zou dit combineren met een strakkere broek.
Of hakken er onder. Maakt het toch een stukje vrouwelijker/meer gevormd.