Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 00:55

Mijn match, waarvan ik laatst zei dat ik er klaar mee was, stuurde vandaag (samengevat):
Citaat:
Sorry dat ik zo weinig heb geappt de afgelopen tijd, maar ben nogal en emotioneel en wilde jou er niet mee belasten

Dit terwijl ik de laatste tijd vaak heb aangegeven dat ik er voor dr ben (omdat ik wist dat ze door een moeilijke tijd heen gaat)

Mijn eerste neiging was dan ook een botte reactie dat ik er voor haar ben en ze me er niet mee belasten en ik dat al een aantal x gezegd heb. Dit niet gestuurd natuurlijk want daar komt niemand verder mee.

Dus gevraagd of we morgen kunnen bellen... Ik wil haar vooral het gevoel geven dat ik er voor haar ben en een luisterend oor zijn.
Ik snap dat ze veel aan haar hoofd heeft, maar haar redenering klopt niet dat ze mij met dingen belast, en dat wil ik ook vriendelijk maar duidelijk aangeven.

Iemand nog tips hiervoor? Do's en dont's? Ondanks haar gedrag blijft ze mijn interesse houden en wil ik haar graag beter leren kennen.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 06:33

Gewoon even laten, ik snap ook wel dat ze niet haar emotionele bagage bij jou uitstort.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:01

jooproo schreef:
Mijn match, waarvan ik laatst zei dat ik er klaar mee was, stuurde vandaag (samengevat):
Citaat:
Sorry dat ik zo weinig heb geappt de afgelopen tijd, maar ben nogal en emotioneel en wilde jou er niet mee belasten

Dit terwijl ik de laatste tijd vaak heb aangegeven dat ik er voor dr ben (omdat ik wist dat ze door een moeilijke tijd heen gaat)

Mijn eerste neiging was dan ook een botte reactie dat ik er voor haar ben en ze me er niet mee belasten en ik dat al een aantal x gezegd heb. Dit niet gestuurd natuurlijk want daar komt niemand verder mee.

Dus gevraagd of we morgen kunnen bellen... Ik wil haar vooral het gevoel geven dat ik er voor haar ben en een luisterend oor zijn.
Ik snap dat ze veel aan haar hoofd heeft, maar haar redenering klopt niet dat ze mij met dingen belast, en dat wil ik ook vriendelijk maar duidelijk aangeven.

Iemand nog tips hiervoor? Do's en dont's? Ondanks haar gedrag blijft ze mijn interesse houden en wil ik haar graag beter leren kennen.

Gewoon don't...Er zijn genoeg leuke vrouwen waar geen verhaaltje bij zit.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:20

Ik zou gewoon nog een keer aangeven dat ze haar verhaal bij jou kwijt kan als ze dat wil. Of ze het dan doet is aan haar, maar ik zou er niet teveel op aandringen. Ze bepaald natuurlijk nog altijd zelf wie ze wat verteld en jij bent nog relatief onbekend voor haar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:45

Ik zou bepaalde zorgen, emoties etc ook niet uitstorten bij iemand die ik nog maar een paar keer heb gezien. Laten weten dat je er voor haar bent indien nodig is goed, maar meer zou ik ook niet aandringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 08:53

Ik ga mee met wat al gezegd is. Prima dat je er voor haar wilt zijn als luisterend oor etc. Maar ik zou bepaalde dingen ook gewoon niet uitstorten bij een date, ookal heeft die er geen problemen mee. Je bent toch nog een relatief vreemd persoon. Laat nog een keer weten dat je er voor haar bent. En hou het daar dan verder bij.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 09:27

Thnx! Wat een eensgezindheid :). Ik laat later vandaag wel weten hoe het telefoongesprek ging :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:34

Gister echt als een verliefd stelletje uit een film zo bijzonder, en nu zegt ie (omdat ie weet (en al wist) dat ik niet uit ben op een fwb) een relatie niet te zien zitten -O-

Is dat normaal bij mannen? Dat ze zo ontzettend verliefd kunnen doen zonder dat ook maar een beetje te zijn? :=

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 16:51

Geryon schreef:
Gister echt als een verliefd stelletje uit een film zo bijzonder, en nu zegt ie (omdat ie weet (en al wist) dat ik niet uit ben op een fwb) een relatie niet te zien zitten -O-

Is dat normaal bij mannen? Dat ze zo ontzettend verliefd kunnen doen zonder dat ook maar een beetje te zijn? :=

:x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:03

Nou hier hetzelfde, donderdag date gehad.. Hij was helemaal hoteldebotel, kon niet van me afblijven enz.. We hadden zoveel gemeen, blablabla :+ Dit weekend gaat ie alleen liever naar verjaardagen waar die geen zin in heeft en brak op de bank hangen :n Nou prima, maar ik verwacht toch wel een beetje meer inzet, dus ben er dan al meteen weer klaar mee.. Ik heb daar ook gewoon het geduld niet meer voor :n

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:33

Donderdag... Tis pas zondag..... als je er dan al klaar mee bent dan wil je ook wel heel hard van stapel lopen? :+
Ik zou er helemaal kriebelig van worden als die na date 1 al een heel weekend met elkaar door wil brengen denk ik :')

Wel raar geryon, maar miss wil die zich idd niet binden en vond die t wel erg leuk met je en voelde dat goed. Alleen maar fijn dat hij eerlijk is toch :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:36

Het gaat om de manier waarop.. ;) Daar ben ik echt allergisch voor..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:45

Of veel me tijd nodig?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:11

Snap ik wel relaxed. Maar als je het leuk met hem had zou ik er even doorheen proberen te bijten, kijken of dat beter wordt.

Yonker toen ik vroeg waarom ie dan zo (lief) deed, kreeg ik terug dat ie gewoon zo is.. :+ voor de rest zegt ie 'kan niet zien wat de toekomst brengt'. Dus ik twijfel of ik nou wel of niet verder wil afspreken.. hij is nou ook niet echt enthousiast erover maar dat is ie via de app nooit dus pfffff moeilijk :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:19

Maar wat is de manier waarop dan? Want snap t niet zo goed :D

Nah als hij gewoon zo is zou ik eerder beetje bang zijn dat die dit dus bij elke vrouw doet, beetje "in elk stadje een schatje" verhaal. Ik zou het persoonlijk denk ik niet meer afspreken, of je moet er geen problemen mee hebben dat t uitloopt op niks.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:35

Denk dat ie zo wel is ja := maar ein de lijk iemand waar ik écht op val dus vind het zo jammer.. wil 'm slaan _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 18:43

Geryon schreef:
Denk dat ie zo wel is ja := maar ein de lijk iemand waar ik écht op val dus vind het zo jammer.. wil 'm slaan _O-

Kun je altijd doen. Nog kans dat hij het leuk vindt ook :+

Wel erg vervelend als jij echt op hem valt en het dan zo gaat -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:02

Afspreken, slaan en weer doei zeggen :j :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:15

Slaan zal je vast niet helpen. Al voelt het lekker :P :P

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:54

Geryon schreef:
Snap ik wel relaxed. Maar als je het leuk met hem had zou ik er even doorheen proberen te bijten, kijken of dat beter wordt.

Yonker toen ik vroeg waarom ie dan zo (lief) deed, kreeg ik terug dat ie gewoon zo is.. :+ voor de rest zegt ie 'kan niet zien wat de toekomst brengt'. Dus ik twijfel of ik nou wel of niet verder wil afspreken.. hij is nou ook niet echt enthousiast erover maar dat is ie via de app nooit dus pfffff moeilijk :')

Ik zeg afblijven!! Klinkt beetje als mijn ex tinderboy. Alleen heeft het bij mij maanden aangesleept. Kan je jezelf beter pijn en energie besparen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:55

Ik lees al een tijdje met jullie mee. Zelf een tijdje echt niet op tinder gezeten tot begin februari. Aan de praat geraakt met iemand en dat klikte. Als ik 1 ding van het hele tinderdaten heb geleerd is snel afspreken. Onze eerste keer hebben we het tot diep in de nacht gemaakt, zo gezellig was het. Nu zijn we bijna 2 maanden verder en hebben we al 8 dates gehad.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een mailtje dat ik een reis naar Madrid heb gewonnen inclusief voetbalkaartjes. Ik heb mijn tinderdate meegevraagd en gaan we dus samen 3 dagen op reis. We hebben elkaar nog nooit langer dan 1 avond gezien, dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Maar ik heb er echt heel veel zin in. Alles is zo fijn met hem. Ondanks we elkaar soms een week niet kunnen zien door allebei een drukke agenda, vind ik het ook wel fijn dat het rustig aan gaat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 19:58

Leuk olympia!! Stoer hoor dat je samen met hem gaat :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:02

Ja, het klikt echt heel erg goed tussen ons. En ik wist gewoon sowieso dat ik hem echt wel blij zou maken. Kaartjes voor Real Madrid - Barcelona. Welke jongen wil daar nou niet heen die voetbalgek is? :')

Het was natuurlijk wel ff spannend of hij ja zou zeggen. Een nee had ik ook goed begrepen. We hebben immers nog nooit een nacht samen slapend naast elkaar door gebracht en nu zitten we 3 dagen met elkaar opgescheept. Maar ik ga echt heel graag met hem. Zo kom je er ook goed achter of je echt bij elkaar past. :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:20

Ik heb mijn date verteld dat ik niks voor hem voel, hij is wel super aardig en lief, maar ik mis echt een stukje levenslust ofzo, hij heeft totaal geen eigen mening, niet creatief, geen dromen, hij vind alles wel prima, lekker makkelijk maar ontzettend saai :') leuke jongen, maar niet voor mij. Ik wil reizen en op avontuur gaan en ben nu al hele plannen aan t maken van dingen die ik graag wil doen in mijn leven.
Maargoed hij is wel aardig en gezellig dus we gaan nog wel een keer gewoon vriendschappelijk afspreken.

Ben wel een beetje klaar met het daten onderhand, kom allemaal lieve jongens tegen, maar allemaal zo saai en gewoon mweh, het is het net niet haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:22

Dani199764 schreef:
Ben wel een beetje klaar met het daten onderhand, kom allemaal lieve jongens tegen, maar allemaal zo saai en gewoon mweh, het is het net niet haha

Ooh zo herkenbaar :')