Ik had gisteravond trek in lekkers, maar er was niet echt iets te eten in huis. Brood was op, avondeten was schoon op gegaan, geen koekjes/snoepgoed in huis. Tot ik me bedacht dat ik snoepgoed had gehaald voor in de doos aan mijn lootje . Niet helemaal wat ik voor mezelf zou kopen, maar alsnog wel categorie lekkers . Ben ik daar dus aan begonnen . Nu moet ik voor mijn lootje opnieuw op pad ...
Ik zit nog vol ideeën, maar ik ga pas van het weekend tot uitwerking. Dan heb ik alle tijd en ook ondersteuning met vervoer. Mijn hint kan ik dan ook regelen en is alles klaar voor verzending
Donna89
Geplaatst: 24-11-16 13:04
Hahahahah das pas erg! Ik moet nog 1 ding voor mijn lootje maar vergeet ik steeds hahaah
Ook mijn laatste cadeautje is besteld.... super speciaal en ik hooop echt dat het er op tijd is Ik ben een beetje over budget maar ach dat is het waard
ondertussen ook een doos geregeld maar die blijkt achteraf veel te groot te zijn dus nog even op zoek naar een andere, ik kom nu uit op een totaal van 13 cadeautjes!
ik ben gezegend met een magazijn op mijn werk die van dei lekkere grote bubbelplastic vellen heeft, nou succes als er wat kapot gaat, dan moet de postbode het wel heel erg bont hebben gemaakt
ik heb letterlijk nog niets, maar ik ga komende weken de winkels in vulling en cadeaus worden niet zo moeilijk. hint is ook vrij simpel te bedenken gelukkig
(ik ben ondertussen een brief aan het schrijven voor Nederlands en ik ben hier zo slecht in ik twijfel of de zinsopbouw en grammatica wel lekker loopt )
Voor de zinsopbouw zou ik m gewoon eens hardop gaan lezen Grammatica even een grammatica wonder er naar laten kijken. Ziet dat in 2 minuten Ik heb een goede vriend die NL studeert, Super handig
Ik denk toch dat ik alles ga insealen en me ga uitleven met scheerschuim als vulling Leuk voor mij: check Leuk voor de postbode Leuk voor de ontvanger:
kreeg vandaag iets leuks op mijn werk, ik kan er niets mee (heb er zat), maar is wel een leuk kadootje, kost mij niets dus gaat gewoon als extra in de doos, hopenlijk vind mijn lootje het leuk anders is het leuk om weg te geven Doos wordt zo steeds gevulder en gevarieerder, zo leuk!