Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:22

Hier ook niet zulke goede ervaringen met Kiala. Duurt vaak lang en duurt ook lang voor het pakketjewordt aangemaakt ook al heb ik het direct gebracht.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 00:13

Ik heb alleen nog maar verzonden met kiala, niet ontvangen. Nooit een koper horen zeuren en altijd aangekomen. :j Meestal gebruik ik kiala als er iets naar België moet en de koper dat wil.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:13

Ik heb zelf gelukkig ook nog nooit problemem gehad met Kiala.

Heb wel een ander dingetje. Van het weekend heb ik geld overgemaakt van mijn ING rekening naar een rekening van de Rabobank maar het geld is nog niet overgeschreven. Terwijl normaal het wel altijd binnen 1 werkdag is overgeschreven. Als ik inlog staat de betaling als reservering. Is er iemand hier die weet wat hier mis gaat?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:16

Gisteren was "Dag van de Arbeid" (1 mei), ik vermoed dat de banken dicht waren ofwel geen betalingen deden. Vanmiddag zou je de transactie moeten kunnen zien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:40

Aaaah f*ck it. Kapaza houdt er op 13 mei mee op als verkoopplatform -O- ;( we zijn vanaf dan aangewezen op tweedehands.be en laat ik die site nu net vreselijk vinden om mee te werken.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:53

oh echt? Dat vind ik ook klote ! Kapaza is vele malen fijner !

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:11

x_spekkie_x schreef:
Gisteren was "Dag van de Arbeid" (1 mei), ik vermoed dat de banken dicht waren ofwel geen betalingen deden. Vanmiddag zou je de transactie moeten kunnen zien :)

Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:14

x_spekkie_x schreef:

Toch belachelijk eigenlijk dat ze op de dag van de arbeid juist dicht zijn?
Arbeid betekend werken, en dan doen ze alsof het een nationale feestdag is _-:(

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:22

Joh, wat denken wij misschien dat Nederland plat ligt omdat de koning jarig is :') ieder land zijn eigen feest eh :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:26

Varekaj schreef:
Aaaah f*ck it. Kapaza houdt er op 13 mei mee op als verkoopplatform -O- ;( we zijn vanaf dan aangewezen op tweedehands.be en laat ik die site nu net vreselijk vinden om mee te werken.

Zag het ook. Vind 2dehands echt poedersuiker. Sloom, onhandig etc...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:33

annelieke92 schreef:
Heb wel een ander dingetje. Van het weekend heb ik geld overgemaakt van mijn ING rekening naar een rekening van de Rabobank maar het geld is nog niet overgeschreven. Terwijl normaal het wel altijd binnen 1 werkdag is overgeschreven. Als ik inlog staat de betaling als reservering. Is er iemand hier die weet wat hier mis gaat?

van vrijdagmiddag tot maandagmiddag is er een lange storing geweest bij de ING.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 11:44

Bedankt! Zie in mijn overzicht dat de overschrijving ook de datum van vandaag heeft gekregen dus komt vast goed.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:10

Banken hebben idd anders gewerkt dit weekend en maandag plus de storing helpt ook niet mee. Hier kloppen ook niet alle data van de afschrijvingen .

Ik denk dat ik het opgeeft via mp..
Pakketje zou met kiala verzonden geworden dus aangegeven dat het naar die en die winkel moet met het bijbehorende adres.

Kiala was teveel moeite dus het is met post nl verstuurd (zonder overleg)
Maar gezien ik het kiala punt op gegeven heb is het daar naar toe gestuurd .. :\
Ben bij de desbetreffende winkel geweest en die wisten nog van niets, ze proberen het pakketje te onderscheppen voor me maar de dame achter de toonbank begreep me niet helemaal volgens mij..
Hoop dat dit goed komt... -O-

Geen marktplaats meer voor mij.
Post NL is hier gewoon niet te doen. Gezien ik in the middle of nowhere woon ... en kiala is in de buurt ..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:19

Dat is sowieso apart gezien postnl bijna het dubbele kost dan kiala :P
Erg apart verhaal?!
Hoe kom je erop om het met een andere verzender naar een kialapunt te verzenden?!?

(postnl kun je tegenwoordig ook naar een afgiftepunt van postnl laten sturen he! Misschien nog een optie?!)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:22

Hoezo is Postnl geen doen dan? Die komen toch gewoon aan de deur brengen?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:24

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Nu is ze boos omdat ze idd bijna het dubbele betaald heeft en een half uur heeft moeten rijden. Vervelend dat begrijp ik maar daar heb ik niet voor gekozen.. in tegendeel dan had ik liever mijn geld terug gehad ..

Gezien ik in the middle of nowhere woon is het al moeilijk te vinden voor koeriers en dan erbij ben ik overdag nooit thuis.

Ze hebben mijn pakketje ooit uit frustratie gewoon bij iemand in de tuin gezet :')

Post nl punt klopt! Maar voor post NL moet ik een stuk verder rijden en dan wordt verzenden me echt te duur.. Misschien flauw maar bon.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:26

En bijvoorbeeld op je werk af laten leveren of bij ouders??

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:29

Op mijn werk gaat niet helaas. Ik werk op een gesloten afdeling. Mijn moeder zou kunnen maar ook zij werkt fulltime en woont 35km verder op.

Voor nu heb ik gewoon even genezen van mp :P.
Maar iig bedankt voor het meedenken! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:31

Niet elke werkgever vindt het lollig als je daar pakketjes laat leveren, zeker niet op regelmatige basis. Denk dat onze onthaaldame na 3 pakketjes snel aan mijn bureau zal staan dat ze geen postpunt is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:36

Wij wonen niet echt in de middle of nowhere, maar hebben wel 2 dezelfde huisnummers aan 1 straat, dat is ook niet altijd handig. :+
Hier zetten ze vaak pakketjes wel achter het huis neer als we er niet zijn.

Hm, ik heb vrijdag geld naar iemand overgemaakt, zelfde bank (Rabobank) en diegene zegt het nog niet ontvangen te hebben. :\

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:38

Bij ons kan het ook niet Varekaj ons post adres is op een andere locatie, 20km verderop. ik zoek het wel uit he haha.

Koudbloedkim dat is wel heel raar! Dat moet er direct zijn ongeacht weekend/feestdag wat dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:48

Ja, en ook naar iemand anders nog iets overgemaakt, dat stond er de dag erna al op, dus beetje apart.
Gaat niet om een hoog bedrag, maar wel om iets dat niet meer bestelbaar is in webshops.

Lastig lijkt me dat!
Wij bestellen eigenlijk heel veel, ook zware, grote dingen.
Moet er niet aan denken dat we daarvoor elke keer 20km moeten rijden.
Kan me voorstellen dat je daar van baalt!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:59

Weet iemand of je verwijderde berichten uit je inbox in Marktplaats kan terughalen := ?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:56

Nee volgens mij niet.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 07:43

Ik vind altijd zo grappig! Heb je iets op mp staan voor de helft van nieuwprijs wat redelijk is aangezien maar 4x gebruikt is... krijg je bod zeg je sorry te laag vragen ze wat dan? Zg je de helft van nieuwprijs en dan zeggen ze 9 van de 10 bij ander is goedkoper :') uhhh dan neem je die toch? :')