Hoe schiften jullie met wie je wel/niet praat?? Ik had er een die zei: het is stillll en later weer het is stillll ik zo: denk je hier punten mee te scoren??? Wat verwachten ze dat je meteen reageert? En toen was hij weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:Wat balen Furrow, jeetje...
Ik blijf morgen weer slapen bij m'n tinderdate. We voelen ons allebei niet fit maar alsnog gaat 't vast leuk worden. Hij zegt ook vaak dat 'ie toch wel gek op me is en andere lieve dingen. Ik begin toch wel iets te voelen voor 'm
Queelens schreef:Vrouwtje met bindings/relatie angst hier.
Lougino schreef:*knip*
maar ik denk ook, als het contact allemaal vaag is en onduidelijkheid over hoe en wat dan kun je toch helaas bijna zeker zijn dat hij 'just not that into you' is.
Berdien schreef:Ja, maar dat is al weer even geleden... Laten we het erop houden dat ik hem verkeerd heb ingeschat, ik heb allesbehalve gelukkig ga maken en dan is er nog een dingetje wat werk heet, ik werk 50-70 uur per week op het moment en ik heb gewoon géén tijd. En de tijd die ik sporadisch heb wil ik besteden aan m'n paarden en slapendus ja, dan loop je al gauw vast. En hij snapt niet dat mensen meer kunnen werken dan 40 uur per week. Ach, en zo is er nog wel meer.