Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 09:55

Ik heb mezelf ook maar weer eens aangemeld......maar heb er geen hoge pet meer van op hahaha. Ik merk ook dat ik niet echt naarstig op een kerel zit te wachten :+ maar als je het samen echt leuk hebt dan komt dat wel weer. Ik geniet nu erg van mijn vrijheid maar met het mooie weer op komst....als je dan een leeg weekend hebt is het ook maar saai.

Hoe schiften jullie met wie je wel/niet praat?? Ik had er een die zei: het is stillll en later weer het is stillll ik zo: denk je hier punten mee te scoren??? Wat verwachten ze dat je meteen reageert? En toen was hij weg :+ en ik was al helemaal klaar met hem....zeurpiet.

UhNee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:06

Wat balen Furrow, jeetje... :(

Ik blijf morgen weer slapen bij m'n tinderdate. We voelen ons allebei niet fit maar alsnog gaat 't vast leuk worden. Hij zegt ook vaak dat 'ie toch wel gek op me is en andere lieve dingen. Ik begin toch wel iets te voelen voor 'm :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:11

Wat klote Furrow :(:)

Ziet er leuk uit Queelens :j

Hier weinig nieuws haha :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:17

UhNee schreef:
Wat balen Furrow, jeetje... :(

Ik blijf morgen weer slapen bij m'n tinderdate. We voelen ons allebei niet fit maar alsnog gaat 't vast leuk worden. Hij zegt ook vaak dat 'ie toch wel gek op me is en andere lieve dingen. Ik begin toch wel iets te voelen voor 'm :=

Laat je gaan en geniet ervan <3

thanks lieve meiden

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:19

Kenyada wat rot zeg! Mannen en (hun slechte/vage) communicatie blijven een grote irritatie _-:(

En ook Furrow weer terug bij af..niet leuk!

Queelens dat ziet er heerlijk uit zeg :D hoe gaat het met je voet?

Ik ben nog ah appen met 2 normale mannen, verder de laatste week de een na de andere mafkees gesproken.. (vanochtend nog om 07.15 'heb je zin in een spannende date' wtf :roll: )

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:27

Aj wat klote katia. blijft apart dat mensen zo om kunnen slaan. Sterkte!

Lougino. Gaat wel aardig. Ik heb hem natuurlijk gisteren veel en verkeerd belast dus vandaag beetje last van maar was al blij dat ik adam in kon zonder er als een mislukte, kreupele tokkie bij te lopen.

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:41

Het wordt in dit topic wel echt duidelijk dat mannen van Mars komen, onduidelijke communicatie, eromheen draaien etc frustratie nummer 1 :D

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:52

Morgen na werk bij mn date eten, heb er zin in maar ben benieuwd of dit de laatste keer gaat zijn..
Hij gaat namelijk 2 weken naar Rotterdam (woont nu in EHV) en mijn planning is om half/eind Mei op stage te gaan naar Canada, maar we genieten nu maar van het moment.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:00

Dat zou jammer zijn LoesvL maar ja een stage in Canada is wel heel erg gaaf zeg, wat voor studie doe je?

Dat is zeker waar Dominique maar ik denk ook, als het contact allemaal vaag is en onduidelijkheid over hoe en wat dan kun je toch helaas bijna zeker zijn dat hij 'just not that into you' is.

Een mislukte tokkie Queelens haha nou als hij je dan nog steeds leuk vindt is het echte liefde haha
Laatst bijgewerkt door Lougino op 04-04-16 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:08

Aj dat is minder Loes. Maar Canada is rete gaaf!
Ik heb er geen last (meer) van Dominique. Even afkloppen.
Haha je bedoelde mij denk ik Lougino? :)) Nou serieuze oliebol wordt het. Moet oppassen dat ik niet gillend weg ga rennen omdat het nu echt, echt begint te worden.
Vrouwtje met bindings/relatie angst hier. :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:18

Zeker gaaf, het is natuurlijk makkelijker om niemand te hebben waar k iedere dag 'verantwoording' aan af moet dragen. Zelf zou ik dan ook graag iedere dag even iets ontvangen anders wordt k rete onzeker :')
Ik studeer Bedrijfskunde en agribusiness en als ik een visum krijg (aangevraagd en hoor ik binnen een paar weken) ga ik op de marketingafdeling oid. bij een dieren geneticabedrijf stage lopen (Hendrix Genetics).

Queelens niet af gaan haken hé! Nu je een leukerd heb moeten jullie elkaar houden *D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:18

Haha ja ik bedoelde jou Queelens, heb t even aangepast om verwarring over tokkies te voorkomen :') maar is toch ook spannend als het zo serieus wordt heb dat ook hoor..ik krijg al snel een benauwd gevoel.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:46

Wauw klinkt supergaaf Loes. Marketingafdeling is leuk!

Ja normaal ren ik al snel gillend weg voor mannen als ik het gevoel krijg dat ze afhankelijk van mij worden enzo. Maar ik laat deze niet zomaar gaan, even mijn 'angstjes' opzij zetten. Ik heb er bij hem nog bizar weinig last van gehad voor mij doen.

Ik krijg het idd ook snel benauwd dan Lougino :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:29

In Canada is er ook Tinder <<) Canadezen kunnen ook nog eens vet knap zijn! Mijn scharrel in Ierland was Canadees, dat was echt een bijzonder fijn exemplaar :))

Wat balen Furrow :(:) zeker als het zo onverwachts komt...

Hier ziet het er naar uit dat ik na morgen ook weer op Tinder kan. Teveel details is niet netjes, maar ben er aardig klaar mee ondertussen :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:30

maar berdien .... het klonk zo leuk met je toyboy!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:32

Ja, maar dat is al weer even geleden... Laten we het erop houden dat ik hem verkeerd heb ingeschat, ik heb allesbehalve gelukkig ga maken en dan is er nog een dingetje wat werk heet, ik werk 50-70 uur per week op het moment en ik heb gewoon géén tijd. En de tijd die ik sporadisch heb wil ik besteden aan m'n paarden en slapen :') dus ja, dan loop je al gauw vast. En hij snapt niet dat mensen meer kunnen werken dan 40 uur per week. Ach, en zo is er nog wel meer.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:38

Had ik niet verwacht Berdien, het klonk inderdaad alsof jullie het leuk hadden samen!
Dan maar weer lekker aan de Tinder ;)

Queelens schreef:
Vrouwtje met bindings/relatie angst hier. :')

Hier ook.. Als ik het idee krijg dat iemand me leuk vind, dan krijg ik het al benauwd.
Mijn date van vorige keer wilde me 'ook heel snel weer zien', dude chill :=

Lougino schreef:
*knip*
maar ik denk ook, als het contact allemaal vaag is en onduidelijkheid over hoe en wat dan kun je toch helaas bijna zeker zijn dat hij 'just not that into you' is.

Mee eens :j
7.15 is trouwens wel vroeg om al aan een spannende date te denken :')

LoesVL, inderdaad lekker genieten, je weet nooit hoe het loopt :)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:38

Balen Berdien.. gelukkig ga jij de beslissing maken waarschijnlijk, dan lijkt het altijd minder erg te zijn :')
Misschien beter dat ik niet ga tinderen daar, mijn vader denkt al dat ik niet meer terug kom :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:48

Klinkt te gek Loes, joh gewoon doen je weet nooit wat je tegenkomt toch, ga je lang naar Canada? Wil daar ook zo graag een keer heen.

Sjee Berdien wat jammer maar ja als het nu al een frustratie gebeuren wordt is het inderdaad maar beter om er mee te stoppen. Pittige baan heb je zeg als je zoveel uren maakt.

Ja dat dacht ik ook Darah, ik zei al ook goedemorgen maar hij vond vooral dat hij maar beter 'duidelijk' kon zijn en of ik ook zin had :')

Zo had ik er zaterdag ook nog een waar ik al paar dagen mee aan het praten was, leuke gast lekker spontaan enzo zegt tie ineens ja ik kan helaas niet met je daten, ik date al met 2 meiden :roll: wtf! Oh ja en hij vertelde er ook nog bij dat 1 van de 2 een fwb is en dat tie van haar alles mag doen wat hij wil naaahhhh niet te geloven wat een rare oversexte figuren er toch allemaal tussen zitten.

We kunnen onze verhalen inmiddels wel gaan bundelen tot een boek, weet zeker dat het een hit wordt haha.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:57

Haha klopt inderdaad Lougino, 3 maanden dus valt mee, eerst vond ik dit lang maar nu denk ik; oh, maar 3 maanden, die tijd vlieg zo -O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 13:43

Ag wat jammer Berdien.
Precies dat Darah! Ik had hiervoor een date die al snel gekker was op mij dan ik op hem. Daar was ik dus gillend voor weggerend. En zo nog wel een paar anderen _O-
Deze was eerst een beetje de 'onbereikbare man' voor mijn gevoel en zo komt dat langzaam maar lekker op gang en dat is wel fijn :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 16:38

Furrow :(:) wauw,, dat is echt niet leuk!!!
Berdien, ook niet leuk..

T gaat nu niet ineens bij iedereen over he!? Kom op zeg :')

Zonnetje,, tja.. Als je tegen iemand stil bent, zegt dat al genoeg? Of niet...

Ik heb gister tegen vliegbasis man gezegd; Wat gaan we doen? Zie ik je deze week? Anders heeft het voor mij geen nut meer..'
(Want ik word zo gruwelijk geirriteerd van al die onzekerheid en wel en dan weer niet en krijg het heen en weer :+)

En toen kwam er heel gauw achteraan; 'Ja we zien elkaar deze week'

Verder niks.. Dus ik; Oke wanneer?
Meneer; 'Dinsdagavond?'

Prima,, dus als t GOED is heb ik morgen een date met vliegbasis man. Maar ik achter de kans zeer aanwezig dat deze om een of andere reden afgezegd wordt en dan is het helemaal :evaw:
Dus het zal mij benieuwen..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 17:06

Berdien schreef:
Ja, maar dat is al weer even geleden... Laten we het erop houden dat ik hem verkeerd heb ingeschat, ik heb allesbehalve gelukkig ga maken en dan is er nog een dingetje wat werk heet, ik werk 50-70 uur per week op het moment en ik heb gewoon géén tijd. En de tijd die ik sporadisch heb wil ik besteden aan m'n paarden en slapen :') dus ja, dan loop je al gauw vast. En hij snapt niet dat mensen meer kunnen werken dan 40 uur per week. Ach, en zo is er nog wel meer.

Misschien is het niet helemaal eerlijk om te tinderen als je op het moment zó druk bezet bent? Kan me wel voorstellen dat je tinderman zo nu & dan wil afspreken, niet zo gek toch? Andersom zou ik nogal balen iig, als je leuk contact hebt maar er irl weinig van komt omdat hij zoveel werkt.

Nancy hij stond toch voor de sportschool :D Dat geeft toch aan dat 'ie wel interesse heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 17:22

Ik ben nog in de beginfase Nancy, bij mij kan het nog niet overgaan :')
Wel leuk contact met een knappe krullenbol <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 17:28

Hij wist het vanaf het begin, het is niet alsof ik ineens heel veel meer ben gaan werken. Zo nu en dan afspreken is ook helemaal geen probleem, maar ik heb nu gewoon even geen tijd om een hele dag op stap te gaan met z'n tweetjes. Laatst had ik een middag en avond vrijgepland, zouden samen gezellig doen, uitgebreid eten, wijntje en 's avonds ook knus doen. Totdat hij bedacht dat het allemaal niet kon, wel snel eten maar hij moest wel 's avonds nog naar de pubquiz. Tja, dan zoek je het ook maar uit :=