Steeph schreef:ijssnuiver schreef:Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...
Dit, maar ik heb nog een week (herfstvakantie) om niks te doen...
Die had ik dus deze week...

zo geen zin in gezelschap vanavond.
Ze deed zo naar tegen me, terwijl ik alles netjes probeerde uit te leggen en gewoon mijn werk deed.
Hoort er nou eenmaal bij. Maar ze deed echt onbeschoft richting mij, liep te tieren en als blikken konden doden dan had ik dit hier niet getypt.
Ga lekker met de trein, boot of auto voortaan, of blijf lekker thuis.. denk ik dan..
We hebben al een superleuke hond in huis, maar ik ben gewoon meer een kattenmens en mis het om met zo'n beest uuuurenlang te kroelen op de bank. Echter weet ik zelf niet hoe lang ik in dit land blijf dus is het niet eerlijk er zelf een te nemen en hij wil er toch een gezelschapsdier bij voor de hond
Mijn hele haar zat er om heen vast en uiteindelijk keihard getrokken, dat mijn hoofdhuid open was en alles onder het bloed zat.. Oma helemaal in paniek..
gadverdamme zeg!!!