Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:56

Steeph schreef:
ijssnuiver schreef:
Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...

Dit, maar ik heb nog een week (herfstvakantie) om niks te doen...

Die had ik dus deze week...

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:00

ijssnuiver schreef:
Confession:
Ik weet al vanaf het begin van dit schooljaar dat ik maandag een toetsweek heb. Behalve dat ik braaf mijn maakwerk heb gedaan, heb ik geen flikker uitgevoerd qua leerwerk. Roep ik tegen iedereen dat ik enorm goed voorbereid ben en weet ik bij voorbaat eigenlijk al dat het gedoemd te mislukken is allemaal...

Dit... Alleen heb ik nog twee weken de tijd. Naja tijd... Moet wel gewoon naar school.

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:35

ik ben op dit moment naar one direction aan het luisteren :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:44

Ik ben op dit moment zo wanhopig op zoek naar iets om mijn studie te ontwijken, dat ik mijn Tinder settings op 55+ heb gezet. Uren en uren van entertainment door vieze mannetjes :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:50

BaileyMix schreef:
Ik ben op dit moment zo wanhopig op zoek naar iets om mijn studie te ontwijken, dat ik mijn Tinder settings op 55+ heb gezet. Uren en uren van entertainment door vieze mannetjes :')

_O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:01

HAHA :')

Ik ben uitgenodigd om met collega's te gaan eten vanavond, werd zelfs aangeboden dat ze voor me zouden betalen, maar ik ben er niet op in gegaan omdat ik gewoon veel liever in m'n eentje, met toastjes op de bank, naar the voice wilde kijken :o zo geen zin in gezelschap vanavond.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:56

Confession: Toen een vervelende passagier de check verliet, bleek dat ze haar telefoon en portemonnee met alles erin bij ons was vergeten. Ik bedacht me wat voor een stress dat zou moeten opleveren en kon bij die gedachte wel stilletjes genieten :o :)) Ze deed zo naar tegen me, terwijl ik alles netjes probeerde uit te leggen en gewoon mijn werk deed.

(Verhaal vooraf: Vandaag moest ik een vrouw controleren, maar zij had een draagzak met kind om. Nou is dat normaal niet zo'n probleem, want met één kledinglaag kan ik alsnog goed controleren, maar mevrouw had ook nog een jas, vest en daaronder nog een trui aan. Dus ik heb gewacht totdat haar man kwam zodat ze de kleine aan hem kon geven en zij even haar lagen uit kon trekken, zodat ik kon checken. Eerst smeet ze de draagzak in mijn handen, toen de jas die half in m'n gezicht kwam (waarop ik vroeg of ze misschien rustig wilde doen en het normaal kon aangeven) en daarna nog 't vest erbovenop gekwakt. Dus ik dat door de machine gedaan voor controle, mevrouw in de scan gezet voor controle.. Gaf de machine aan dat haar schoenen ook nog uit moesten, nou toen had ik het helemaal gedaan :+ Hoort er nou eenmaal bij. Maar ze deed echt onbeschoft richting mij, liep te tieren en als blikken konden doden dan had ik dit hier niet getypt.

Toen ik de vergeten spullen daarna ging inleveren bij de informatiebalie, kwam ze aangerend. Ik dacht, die zal wel blij zijn dat ik bezig was voor haar om het te laten omroepen. Maar het enige wat ze kon doen was nog meer op me lopen tieren, dat het door die stomme controle kwam en al dat gezeik.. En bedankt he :wave: Ga lekker met de trein, boot of auto voortaan, of blijf lekker thuis.. denk ik dan.. := )

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:18

In het slachthuis werkt een jongen die denkt dat ie helemaal gek is op mij, elke keer als de slager bij ons komt voor het kopen van koeien of schapen krijg ik de groetjes.
Maar ik ken hem helemaal niet, en hij mij ook niet want hij heeft me verward met iemand anders. Maar ik vind het nog te grappig om te zeggen dat ik niet de gene ben die hij zoekt _O- :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:22

Ik zit stiekem te hopen, te azen en te sturen zodat mijn huisgenoot een kat neemt O:) We hebben al een superleuke hond in huis, maar ik ben gewoon meer een kattenmens en mis het om met zo'n beest uuuurenlang te kroelen op de bank. Echter weet ik zelf niet hoe lang ik in dit land blijf dus is het niet eerlijk er zelf een te nemen en hij wil er toch een gezelschapsdier bij voor de hond :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:02

BaileyMix schreef:

ow echt? ik dacht dat je vooral aan leedvermaak deed ;( ;)
mijn confessions is dat ik ook mijn studenten ov misbruik. vandaag maar 9 uur ofzo in t rot ov gezeten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:06

unihorses schreef:
BaileyMix schreef:

mijn confessions is dat ik ook mijn studenten ov misbruik. vandaag maar 9 uur ofzo in t rot ov gezeten

:') :') Hoe was Londen? _O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:12

BaileyMix schreef:
unihorses schreef:

:') :') Hoe was Londen? _O-

mooi! ja de telefooncellen zijn nog zo ouderwets en mooi rood en die rode bussen zo typisch londen en het regende dat is natuurlijk ook wel typisch engels toch?
(confession: ik had 2,5 uur geleden met de bus naar londen moeten vertrekken maar die is weggereden zonder mij omdat we een kwartier later waren ivm bus verkeerde kant op.. en nu ga ik liegen dat ik alsnog geweest ben denk ik tot de waarheid uiteindelijk wel uit komt :') )

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 02:44

Ik ga ervoor zorgen dat iedereen dit te weten komt en je er voor altijd mee pest :*

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 07:56

Had je zelf een bus de verkeerde kant op genomen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:00

Oh dear :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:54

Oeps _O-

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:06

Hhilde schreef:
Had je zelf een bus de verkeerde kant op genomen? :')

baileyMix heeft ons de halte gewezen :') t is gewoon verwarrend utrecht cs die bussen. we hadden veilig met de tram moeten gaan.

BaileyMix schreef:
Ik ga ervoor zorgen dat iedereen dit te weten komt en je er voor altijd mee pest :*

hoeft niet hoor. ze zagen me gisternacht rijden dus die weten nu al dat ik niet in engeland ben ( en dat pesten doen ze wel met mijn marrakesh faal )

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:39

Mijn oma had zon borstel die helemaal rond is zegmaar, en ik dacht, ik kam mijn haar er wel even mee.. Ik heb dus krullen -O- Mijn hele haar zat er om heen vast en uiteindelijk keihard getrokken, dat mijn hoofdhuid open was en alles onder het bloed zat.. Oma helemaal in paniek.. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:41

:oo gadverdamme zeg!!!

Confession: Ik lig nog in bed en ik moet nog veeeeeel doen. :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:49

Sheehan schreef:
Mijn oma had zon borstel die helemaal rond is zegmaar, en ik dacht, ik kam mijn haar er wel even mee.. Ik heb dus krullen -O- Mijn hele haar zat er om heen vast en uiteindelijk keihard getrokken, dat mijn hoofdhuid open was en alles onder het bloed zat.. Oma helemaal in paniek.. :')

dat zijn echt stomme borstels ja ik heb die fout ook eens gemaakt die werd er uit geknipt |(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:08

Ook een keer gehad met mijn dochter.We zijn toen naar de kapper gegaan voor hulp met de borstel nog in het haar.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:26

Ik hoorde vandaag dat de vader van een oudklasgenootje onverwachts is overleden vannacht.
Nu twijfel ik of ik het in een bepaalde facebookgroep moet gooien waar zij ook in zit, zodat we kaartjes kunnen sturen. Aan de ene kant wil ik graag dat ze zich gesteund voelt door de kaartjes die ze krijgt, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik voor mijn beurt ben, omdat ze zelf nog niets op facebook heeft gezet.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:30

Nicolien schreef:
Ik hoorde vandaag dat de vader van een oudklasgenootje onverwachts is overleden vannacht.
Nu twijfel ik of ik het in een bepaalde facebookgroep moet gooien waar zij ook in zit, zodat we kaartjes kunnen sturen. Aan de ene kant wil ik graag dat ze zich gesteund voelt door de kaartjes die ze krijgt, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik voor mijn beurt ben, omdat ze zelf nog niets op facebook heeft gezet.

Zeker niet op facebook gooien! Kan je niet de mensen die het weten appen of ze een kaartje willen sturen?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:34

MayDayParade schreef:
Nicolien schreef:

Zeker niet op facebook gooien! Kan je niet de mensen die het weten appen of ze een kaartje willen sturen?

Ik heb het een beetje krom gezegd :') Ik bedoelde ook dat ik het in de chat van de groep van facebook zou gooien, niet op facebook zelf. Ik heb geen telefoonnummers van heel veel mensen die in die groep zitten.
Ik gooi zelf vandaag even een kaartje door de bus en denk dat ik maandag het in de chat gooi. Is nog vroeg zat en wie weet zet ze er in het weekend zelf wat op en hoef ik dus niet meer te twijfelen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:36

Ik vind stitch van lilo en stitch cute :+ <3