_SantOs_ schreef:Hè das oliebol Lorette! Er komt een nog veel leukere man op je pad, dat weet ik zeker!
Ik heb vanmiddag voor t eerst gepast. De hele dag met mams al op stap geweest. Toen richting Weddings. Net voor ons kwam een groep met 9 meiden binnen, echt bizar veel.
Eerst gezellig kletspraatje en toen jurken kijken. M'n idee was om gewoon te kijken zonder verwachting en ideeën op doen. Echt niet de intentie om een jurk al te kopen. Wat verschillende modellen aan gehad. Ik vind mermaid heel mooi maar t stond me voor geen meter haha.
Eerste jurk die ik aan had mam gelijk in tranen. Ik heb letterlijk een kwartier naar mezelf staan kijken. Ik vond mezelf mooi, echt mooivoor t eerst sinds euhm nja hele lange tijd. Toen wat andere jurken aangehad maar niks overtrof de eerste jurk. Dus knoop doorgehakt en ja gezegd
![]()
Wat fijn dat je zo'n goeie dag hebt gehad en ook nog je jurk zo snel hebt gevonden! Ik hoop dat het mij lukt om te zeggen dat ik nog niet beslis, ik heb 2 pasdagen in geplant en hoop me daar aan te kunnen houden. Waren ze behulpzaam en meedenkend bij weddings? Ik ga daar ook naartoe.
voor t eerst sinds euhm nja hele lange tijd. Toen wat andere jurken aangehad maar niks overtrof de eerste jurk. Dus knoop doorgehakt en ja gezegd
maar zodra ik hem aan heb voel ik me geweldig. 
Dit doet me aan mijn moeder denken.
' aldus mams
voor jouw moeder