Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 09:57

_SantOs_ schreef:
Hè das oliebol Lorette! Er komt een nog veel leukere man op je pad, dat weet ik zeker!

Ik heb vanmiddag voor t eerst gepast. De hele dag met mams al op stap geweest. Toen richting Weddings. Net voor ons kwam een groep met 9 meiden binnen, echt bizar veel.
Eerst gezellig kletspraatje en toen jurken kijken. M'n idee was om gewoon te kijken zonder verwachting en ideeën op doen. Echt niet de intentie om een jurk al te kopen. Wat verschillende modellen aan gehad. Ik vind mermaid heel mooi maar t stond me voor geen meter haha.
Eerste jurk die ik aan had mam gelijk in tranen. Ik heb letterlijk een kwartier naar mezelf staan kijken. Ik vond mezelf mooi, echt mooi :o voor t eerst sinds euhm nja hele lange tijd. Toen wat andere jurken aangehad maar niks overtrof de eerste jurk. Dus knoop doorgehakt en ja gezegd :D :D

Wat fijn dat je zo'n goeie dag hebt gehad en ook nog je jurk zo snel hebt gevonden! Ik hoop dat het mij lukt om te zeggen dat ik nog niet beslis, ik heb 2 pasdagen in geplant en hoop me daar aan te kunnen houden. Waren ze behulpzaam en meedenkend bij weddings? Ik ga daar ook naartoe.

MissAnnemijn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 10:24

Mijn jurk hangt ondertussen thuis, ben er zo blij mee :D Woensdag trouwen we :D

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 11:23

Tink89 schreef:
Ik heb gisteren een jurk gekocht en twijfel nu enorm. Het is niet wat ik van tevoren bedacht had en er moet ontzettend veel aan gebeuren.

Meer mensen met twijfels?

Ik vind mijn jurk op de hanger eigenlijk echt niet mooi.. :)) maar zodra ik hem aan heb voel ik me geweldig.

@ moonsparkle: ja werd echt super leuk geholpen. Voelde me ook echt op m'n gemak bij de vrouw die me hielp. Hoop dat jij ook zo'n goede ervaring hebt!

Ik twijfelde ook heel erg of 1 winkel wel genoeg was.. maar het gevoel in de jurk was magisch

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 11:50

Loretteeee schreef:
Het leuke is wel, ik had aan hem al verteld wat voor jurk ik wou enzo.. Ergens best zonde want ik vind dat hij moet huilen als je aan komt lopen. :o dus bij een eventuele volgende ga ik er niks over zeggen. Janken zullen ze! :+

_O- Dit doet me aan mijn moeder denken.
Mijn verloofde zag mij voor het eerst in de jurk toen mijn vader mij weggaf en we samen door het gangpad liepen. Mijn verloofde stond uiteraard bij de ambtenaar te wachten.
Iedereen was ontroerd, behalve mijn moeder. Die stond mijn verloofde in de gaten te houden of hij wel geëmotioneerd zou zijn.
'We hebben hier genoeg werk aan gehad. Als ie niet jankt, dan zorg ik wel dat ie jankt! }> ' aldus mams :')
Gelukkig moest hij flink wat traantjes wegpinken, dus mam was tevreden _O-

Op onze trouwvideo zie je dus ook heel duidelijk dat mijn moeder hem op dat moment als een havik in de gaten hield _O-

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 11:59

Hahaha Cayenne, geniale moeder heb jij _O-

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 12:00

Prachtig! _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 12:07

Hahaha schitterend _O-
Ik moet zeggen dat ik verwacht dat ik de enige ben die kan gaan janken :')

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 12:45

Mijn verloofde zag mij voor het eerst toen hij bij mijn ouders aanbelde en ik de deur open deed. Hij hield het wel droog, maar zag wel waterige ogen. Ik heb het zelf gelukkig ook droog kunnen houden, maar wel moeilijk af en toe. Mijn vader had me al even gezien toen ik aangekleed was. Heb hem bewust even naar mij toe geroepen, dit omdat hij sinds zijn hartinfarct erg emotioneel kan zijn. En aangezien ik de enige dochter des huize ben :o hij moest toen echt een traante wegpinken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 13:45

Cayenne schreef:
Loretteeee schreef:
Het leuke is wel, ik had aan hem al verteld wat voor jurk ik wou enzo.. Ergens best zonde want ik vind dat hij moet huilen als je aan komt lopen. :o dus bij een eventuele volgende ga ik er niks over zeggen. Janken zullen ze! :+

_O- Dit doet me aan mijn moeder denken.
Mijn verloofde zag mij voor het eerst in de jurk toen mijn vader mij weggaf en we samen door het gangpad liepen. Mijn verloofde stond uiteraard bij de ambtenaar te wachten.
Iedereen was ontroerd, behalve mijn moeder. Die stond mijn verloofde in de gaten te houden of hij wel geëmotioneerd zou zijn.
'We hebben hier genoeg werk aan gehad. Als ie niet jankt, dan zorg ik wel dat ie jankt! }> ' aldus mams :')
Gelukkig moest hij flink wat traantjes wegpinken, dus mam was tevreden _O-

Op onze trouwvideo zie je dus ook heel duidelijk dat mijn moeder hem op dat moment als een havik in de gaten hield _O-

_/-\o_ voor jouw moeder :')

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 15:01

Kom eventjes onder de meeleessteen onderuit.

Voor iedereen die gaat trouwen proficiat! Voor iedereen die al getrouwd is ook proficiat ;)

Daarstraks kwam ik tot de realisatie dat we al bijna een jaar verloofd zijn. Ik kijk enorm uit naar onze trouw hoewel dat nog wel tot juni 2018 wachten is. (iets met sparen enzo ;) )

Maar ik vroeg me af wanneer jullie begonnen rond te kijken naar jurken? Want voor mij duurt nog wel eventjes, maar ik begin toch al wel echt rond te kijken naar kleurschema's enzo :o

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:17

De winkel waar ik geweest ben adviseerde 9-11 maanden voor de trouwdatum. Ligt er ook aan of je naar een winkel (outlet) gaat waar je de jurk die je past ook koopt en meeneemt. Of dat ze de jurk voor jou bestellen. Dat laatste was bij mij het geval.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:27

Ik ga ook pas in 2018 trouwen waarschijnlijk. Maar wil wel echt mijn jurk al!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:31

Afbeelding

Afbeelding

Geel vind ik persoonlijk ook echt gaaf :oo

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:32

Wij trouwen eind 2017 pas en mn zus appte van de week al zullen we binnenkort jurken gaan kijken ?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:34

Ach ik ga augustus 2017 trouwen en heb m'n trouwjurk ook al haha

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:39

Dan ben ik nog bescheiden :') ik kijk 10 en een halve maand van te voren.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:33

@Lorette: wat een ontzettende *^&*&%. Heb op m'n 21e precies hetzelfde meegemaakt, ook een vreemdganger na 6 jaar relatie. Heeft even tijd gekost om alles te verwerken, maar als ik nu terugkijk op die periode ben ik zoo blij dat het zo gelopen is! Sterkte de komende tijd!

@Santos: wat fijn dat het een leuke ervaring was! En zo snel geslaagd al, gefeliciteerd!

Ik vind die tweede gele jurk ook erg mooi!
Hier ook 10 maanden van te voren wezen shoppen, levertijd is 4 maanden van mijn jurk dus ruim op tijd. Vandaag even naar de outlet van Koonings geweest om te kijken naar schoenen en accessoires, maar niets gekocht. Er hingen maar een paar mooie jurken vond ik, en wat een chaos om te passen tijdens zo'n outlet. Blij dat ik daar niet op was aangewezen. Maar waren wel goede koopjes die jurken, dus als je een krap budget hebt is het wel een uitkomst.

Ik kwam deze tegen bij aliexpress, moet m even delen :')
http://www.aliexpress.com/item-img/Wedd ... .2.EUrZrP#

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 19:39

Vind wel wat hebben eigenlijk :')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:03

Kun je twister mee spelen Haha

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 20:16

niet echt verschrikkelijk maar zou hem zelf niet nemen :')

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:06

Oooh lorette, wat heftig zeg! Heel veel sterkte met het verwerken en een dappere beslissing!

Hmmzz die sluier met bloemen enzo... Uhm nee... :')

Die gele jurk is mooi, maar geel is niet zo'n mijn spaak.

Misschien een domme vraag :') ik ga volgende maand op jurkenjacht, maar moet je de jurk meteen afrekenen?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:13

Ik moest mijn jurk aanbetalen. Dat was 50% van de aankoopprijs. Eventuele vermaakkosten kunnen hier nog bij komen.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:17

Ik moest een aanbetaling doen van 25%. De jurk was 1200

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:37

Hier ook een aanbetaling van 50% op het totaalbedrag incl. vermaakkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 09:19

Wat ik mij afvraag he, de mensen die ruim voor de trouwdag (zegmaar 2 jaar/ die in 2018 gaan trouwen) al een jurk hebben gekocht, zijn jullie niet bang dat je tegen die tijd spijt hebt van je keuze omdat er dan alweer zoveel nieuwe mooie(re) jurken zijn? En laten jullie de jurk nu al op maat komen of tegen die tijd op maat maken?

Ik persoonlijk vind het een gok die ik niet zou durven te nemen. Ik vind tenslotte ook niet al mijn gewone jurken van 2 jaar terug nog net zo mooi als toen. En mijn lichaam is ook niet het zelfde als een jaar geleden of 2 jaar terug, net zo als dat andere kleding-modellen mij nu plots wel of juist niet meer staan.. :o