Frummels schreef:Dat is wel een legitieme reden vind ik.Dat zou helemaal mooi zijn, gaat t goed met afvallen?
Ja redelijk! Gaat allemaal wat langzamer dan ik wil, maar dat zal je altijd zien natuurlijk
Ik drink nu 's morgens weightcare shakes met vers fruit erdoor, en vind het heel lastig om dan de rest van de dag nog dingen te eten. Word vaak pas laat wakker omdat ik vakantie heb en krijg dan pas rond 5 uur weer honger. In principe fijn natuurlijk, maar wil de hele boel wel op de gezonde manier ondernemen. Dus eet nu elke keer rond 5 uur een bifi worstje of iets anders waar ik wel energie uit kan halen maar waar geen koolhydraten in zitten, en dan probeer ik rond een uur of 7 gezond te eten. Vanavond quinoa met zalmfilet
Het gaat dus wel redelijk, het is alleen even zoeken naar de balans tussen gezond afvallen en te weinig eten
Bifi worstjes eet ik op aanraden van mijn trainer, weinig koolhydraten en dat is het uitgangspunt bij mij. Die shakes vullen gewoon zo enorm dat ik vaak gewoon totaal geen idee heb dat ik überhaupt moet eten.

Ik ben zeker geslaagd, en Dinniej bedankt voor de tip van waar ze shirts met galaxy print verkopen! Ik ben bij de Zeeman geweest ,en heb ze inderdaad gevonden, en hij was maar 4 euro
Een groot glas water snel opdrinken vermindert de honger bij mij echt gigantisch.
Heb je meer tijd om te eten en te trainen
Heb een poosje niet zo kunnen genieten van mijn studententijd omdat ik toen ik vorig jaar stopte met mijn studie eigenlijk gelijk ben gaan werken, en dan van 7 tot 5 dus 6 uur de deur uit. Nu neem ik het er al een tijdje behoorlijk van en slaap ik echt heel erg veel