Frummels schreef:Dat is wel een legitieme reden vind ik.Dat zou helemaal mooi zijn, gaat t goed met afvallen?
Ja redelijk! Gaat allemaal wat langzamer dan ik wil, maar dat zal je altijd zien natuurlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:Dat is wel een legitieme reden vind ik.Dat zou helemaal mooi zijn, gaat t goed met afvallen?
Nessie schreef:Ik heb geen idee wanneer de jassen weer komen.
Weet iemand hoe/waar je de benodigde producten kunt krijgen en of het makkelijk is een ketting te maken? Ik heb een parelketting (en dan een orginele dus een nieuwe bij de Primark is geen optie haha) maar het draadje/de sluiting is kapot gegaan. Ik heb de parels nog maar wil ze dus aan een nieuwe ketting zetten.
Emmaa_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik droom nog even verder bij dit jasjeVolgende maand mag ik hem van mezelf halen. Wauwie
Nessie schreef:Ik heb geen idee wanneer de jassen weer komen.
Weet iemand hoe/waar je de benodigde producten kunt krijgen en of het makkelijk is een ketting te maken? Ik heb een parelketting (en dan een orginele dus een nieuwe bij de Primark is geen optie haha) maar het draadje/de sluiting is kapot gegaan. Ik heb de parels nog maar wil ze dus aan een nieuwe ketting zetten.
DaisyDarling schreef:[
Even informeren bij een (grote) hobbywinkel? Daar kunnen ze je dat vast wel vertellen/verkopen.
En [naam]; drink je er wel genoeg naast? Ik heb zelf heel erg dat mijn honger uitblijft als ik te weinig drink. Alsof ik dan mijn 'maagsignalen' niet meer voel. En met quinoa en zalm en andere vis kun je ook echt heeeeeeeerlijke salades eten trouwens
Emmaa_ schreef:Ik drink gewoon netjes 2 liter of meer water op een dag, soms nog een kop groene thee voor het slapengaan en vaak nog een kop koffie 's morgens. Mijn hongergevoel blijft juist uit als ik wel veel water drinkEen groot glas water snel opdrinken vermindert de honger bij mij echt gigantisch.
Emmaa_ schreef:Haha trainen doe ik sowieso wel netjes, maar uitslapen is wel echt een probleem bij mijHeb een poosje niet zo kunnen genieten van mijn studententijd omdat ik toen ik vorig jaar stopte met mijn studie eigenlijk gelijk ben gaan werken, en dan van 7 tot 5 dus 6 uur de deur uit. Nu neem ik het er al een tijdje behoorlijk van en slaap ik echt heel erg veel
Lekker laat slapen en de volgende ochtend pas om 10 uur wakker worden, eerst nog twee uur series kijken en niks doen en dan pas gaan eten en dingen ondernemen
Emmaa_ schreef:Ik kan gewoon echt zonder enige problemen tot 2 uur liggen luieren in mijn bed, heb vaak ook echt helemaal niks om te doen
Emmaa_ schreef:Heb ik wel eens naar zitten kijken inderdaad, weet alleen niet hoe makkelijk Illamasqua in Nederland te verkrijgen is. Ga er eens een keer naar kijken
Vooral het geld uitgeven is echt een heel lastig dingetje voor mij. Zodra stufi komt moet het weer rollen en dan moet ik de rest van de maand elk dubbeltje omdraaien en raar doen om alsnog rond te kunnen komen. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, en ik woon al anderhalf jaar op mezelf.. Luieren had ik nooit zo veel moeite mee, tot een paar maanden geleden werkte ik 20 uur naast mijn studie en had ik het dus elke dag eigenlijk wel belachelijk druk
Emmaa_ schreef:Ik heb er eigenlijk pas de laatste maanden moeite mee, toen ik net op mezelf woonde ging het wat makkelijker. Ik ging toen nog heel vaak stappen en dat was toen eigenlijk mijn voornaamste punt van uitgaven, maar nu doe ik dat wat minder en geef ik al mijn geld uit aan make-up en kleding. Het is niet dat ik echt heel zuinig moet leven hoor, ik heb altijd wel genoeg om voldoende en gezond te eten, maar aan het einde van de maand heb ik vaak wel van die dagen waarop vriendinnen vragen of ik mee ga lunchen, of stappen, of zelfs een terrasje pakken, en dat ik dan nee moet zeggen omdat dat ene biertje gelijk staat aan eten voor een dag