Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:05

Frummels schreef:
Dat is wel een legitieme reden vind ik. :+ Dat zou helemaal mooi zijn, gaat t goed met afvallen?

Ja redelijk! Gaat allemaal wat langzamer dan ik wil, maar dat zal je altijd zien natuurlijk :+ Ik drink nu 's morgens weightcare shakes met vers fruit erdoor, en vind het heel lastig om dan de rest van de dag nog dingen te eten. Word vaak pas laat wakker omdat ik vakantie heb en krijg dan pas rond 5 uur weer honger. In principe fijn natuurlijk, maar wil de hele boel wel op de gezonde manier ondernemen. Dus eet nu elke keer rond 5 uur een bifi worstje of iets anders waar ik wel energie uit kan halen maar waar geen koolhydraten in zitten, en dan probeer ik rond een uur of 7 gezond te eten. Vanavond quinoa met zalmfilet <3 Het gaat dus wel redelijk, het is alleen even zoeken naar de balans tussen gezond afvallen en te weinig eten

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:05

Zou ik ook graag weten inderdaad! Ik ben op zoek naar een mooie lange blauwe jas, maar die kan ik op dit moment niet vinden helaas :(

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:06

Ze hadden bij de Zara afgelopen seizoen (weet niet of hij er nu nog hangt) echt een prachtige lichtblauwe parka. Wou hem zo graag halen, maar hij was best duur en aangezien ik bezig ben met afvallen probeer ik een beetje af te zien van de niet-nodige aankopen die ik straks niet meer aan kan

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:10

Emma je eet alleen als je wakker wordt en om 5 uur een ongezonde snack en om 7 uur een maaltijd? Dat is echt niet goed hoor en daar ga je uiteindelijk ook echt niet je gewenste resultaat mee behalen. Ik weet dat het offtopic is maar ik moest het even kwijt.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:26

Ik heb geen idee wanneer de jassen weer komen.

Weet iemand hoe/waar je de benodigde producten kunt krijgen en of het makkelijk is een ketting te maken? Ik heb een parelketting (en dan een orginele dus een nieuwe bij de Primark is geen optie haha) maar het draadje/de sluiting is kapot gegaan. Ik heb de parels nog maar wil ze dus aan een nieuwe ketting zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:27

Ja dat weet ik absoluut, en dat is ook waarom ik daar vanaf wil :P Bifi worstjes eet ik op aanraden van mijn trainer, weinig koolhydraten en dat is het uitgangspunt bij mij. Die shakes vullen gewoon zo enorm dat ik vaak gewoon totaal geen idee heb dat ik überhaupt moet eten.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:30

Weet iemand waar je leuke witte, kante jurkjes kan kopen/bestellen

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:31

Nessie schreef:

Weet iemand hoe/waar je de benodigde producten kunt krijgen en of het makkelijk is een ketting te maken? Ik heb een parelketting (en dan een orginele dus een nieuwe bij de Primark is geen optie haha) maar het draadje/de sluiting is kapot gegaan. Ik heb de parels nog maar wil ze dus aan een nieuwe ketting zetten.

Beadies!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:38

Emma dat jasje is zo mooooooi <3.
Laat ik nou ook net op zoek zijn naar een zwarte leren bikerjack. <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:58

ponypret123 schreef:
Weet iemand waar je leuke witte, kante jurkjes kan kopen/bestellen

Asos en forever21 hebben ze sowieso!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:59

Emmaa_ schreef:
[ Afbeelding ]

Ik droom nog even verder bij dit jasje <3 Volgende maand mag ik hem van mezelf halen. Wauwie <3

Waarom doe je me dit nou aan? -O-

Met ander woorden: wauw! <3

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:00

Nessie schreef:

Even informeren bij een (grote) hobbywinkel? Daar kunnen ze je dat vast wel vertellen/verkopen.

En Emma; drink je er wel genoeg naast? Ik heb zelf heel erg dat mijn honger uitblijft als ik te weinig drink. Alsof ik dan mijn 'maagsignalen' niet meer voel. En met quinoa en zalm en andere vis kun je ook echt heeeeeeeerlijke salades eten trouwens <3
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 30-07-14 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:06

Ik heb vandaag heerlijk geshopt! :D Ik ben zeker geslaagd, en Dinniej bedankt voor de tip van waar ze shirts met galaxy print verkopen! Ik ben bij de Zeeman geweest ,en heb ze inderdaad gevonden, en hij was maar 4 euro *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:08

DaisyDarling schreef:
[
Even informeren bij een (grote) hobbywinkel? Daar kunnen ze je dat vast wel vertellen/verkopen.

En [naam]; drink je er wel genoeg naast? Ik heb zelf heel erg dat mijn honger uitblijft als ik te weinig drink. Alsof ik dan mijn 'maagsignalen' niet meer voel. En met quinoa en zalm en andere vis kun je ook echt heeeeeeeerlijke salades eten trouwens <3

Ik drink gewoon netjes 2 liter of meer water op een dag, soms nog een kop groene thee voor het slapengaan en vaak nog een kop koffie 's morgens. Mijn hongergevoel blijft juist uit als ik wel veel water drink :o Een groot glas water snel opdrinken vermindert de honger bij mij echt gigantisch.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:11

Emmaa_ schreef:
Ik drink gewoon netjes 2 liter of meer water op een dag, soms nog een kop groene thee voor het slapengaan en vaak nog een kop koffie 's morgens. Mijn hongergevoel blijft juist uit als ik wel veel water drink :o Een groot glas water snel opdrinken vermindert de honger bij mij echt gigantisch.

Dat laatste werkt bij mij inderdaad ook. Maar als ik zegmaar een halve dag niets drink, dan heb ik geen honger. 's ochtends heb ik ook geen honger als ik wakker word en als ik dan mijn thee op heb en me opmaak etc, dan wel :+
Jij moet gewoon minder uitslapen :') Heb je meer tijd om te eten en te trainen *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:13

Haha trainen doe ik sowieso wel netjes, maar uitslapen is wel echt een probleem bij mij _O- Heb een poosje niet zo kunnen genieten van mijn studententijd omdat ik toen ik vorig jaar stopte met mijn studie eigenlijk gelijk ben gaan werken, en dan van 7 tot 5 dus 6 uur de deur uit. Nu neem ik het er al een tijdje behoorlijk van en slaap ik echt heel erg veel :') Lekker laat slapen en de volgende ochtend pas om 10 uur wakker worden, eerst nog twee uur series kijken en niks doen en dan pas gaan eten en dingen ondernemen :o

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:18

Dames, kunnen jullie mij helpen? Ik ben opzoek naar een shirt met daarop het schedel van een stier (tenminste dat denk ik) hier een voorbeeld van pinterest: http://freebits.nl/image/OH2

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:21

Emmaa_ schreef:
Haha trainen doe ik sowieso wel netjes, maar uitslapen is wel echt een probleem bij mij _O- Heb een poosje niet zo kunnen genieten van mijn studententijd omdat ik toen ik vorig jaar stopte met mijn studie eigenlijk gelijk ben gaan werken, en dan van 7 tot 5 dus 6 uur de deur uit. Nu neem ik het er al een tijdje behoorlijk van en slaap ik echt heel erg veel :') Lekker laat slapen en de volgende ochtend pas om 10 uur wakker worden, eerst nog twee uur series kijken en niks doen en dan pas gaan eten en dingen ondernemen :o

Ik voel je probleem :')
Het enige wat mij uit bed schopt zijn de paarden die beneden op eten staan te wachten }:0

Liiza, ik heb even voor je gezocht. Het shirt komt waarschijnlijk van een site die elfsacks heet of van http://www.spelldesigns.com/. Maar dat is dus allemaal Amerikaans(gok ik zo) en uit een oude collectie.
Als je zulke prints zoekt zou ik googlen op Indian style, Hippie style, boho style tank tops/shirts.
Ik denk dat je op asos misschien wel wat boho stijl vindt :j
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 30-07-14 20:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:27

Ik kan gewoon echt zonder enige problemen tot 2 uur liggen luieren in mijn bed, heb vaak ook echt helemaal niks om te doen :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:41

Emmaa_ schreef:
Ik kan gewoon echt zonder enige problemen tot 2 uur liggen luieren in mijn bed, heb vaak ook echt helemaal niks om te doen :')

Héérlijk. Als ik over een maand op kamers woon ga ik ook echt veel aan zelfbeheersing moeten doen. Wat luieren betreft, werken betreft, en geld uitgeven betreft. Hiephoi :Y)
Ik ga denk ik morgen maar even winkelen, heb nog een Ici Paris bon die morgen verloopt. En het is zonde die niet te gebruiken(ook al heb je niets nodig) :D

Ik las je vraag trouwens in het ogen-topic, is illamasqua heroine niets voor je? Ik weet dat Nikkie daar veel mee contourt en zij is erg bleek. Lijkt totaal niet oranje op haar ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:44

Heb ik wel eens naar zitten kijken inderdaad, weet alleen niet hoe makkelijk Illamasqua in Nederland te verkrijgen is. Ga er eens een keer naar kijken :Y)

Vooral het geld uitgeven is echt een heel lastig dingetje voor mij. Zodra stufi komt moet het weer rollen en dan moet ik de rest van de maand elk dubbeltje omdraaien en raar doen om alsnog rond te kunnen komen. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, en ik woon al anderhalf jaar op mezelf.. Luieren had ik nooit zo veel moeite mee, tot een paar maanden geleden werkte ik 20 uur naast mijn studie en had ik het dus elke dag eigenlijk wel belachelijk druk

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:49

Emmaa_ schreef:
Heb ik wel eens naar zitten kijken inderdaad, weet alleen niet hoe makkelijk Illamasqua in Nederland te verkrijgen is. Ga er eens een keer naar kijken :Y)

Vooral het geld uitgeven is echt een heel lastig dingetje voor mij. Zodra stufi komt moet het weer rollen en dan moet ik de rest van de maand elk dubbeltje omdraaien en raar doen om alsnog rond te kunnen komen. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, en ik woon al anderhalf jaar op mezelf.. Luieren had ik nooit zo veel moeite mee, tot een paar maanden geleden werkte ik 20 uur naast mijn studie en had ik het dus elke dag eigenlijk wel belachelijk druk

Das niet echt handig nee. Tips heb ik natuurlijk niet. Hoop alleen dat ik mezelf leer in te houden, al gaat dat wel steeds beter. Vooral met online shoppen :j. Achteraf kunnen betalen is altijd zo verleidelijk.

Illamasqua verkopen ze ook bij asos, maar ze hebben heroïn nu niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:52

Ik heb er eigenlijk pas de laatste maanden moeite mee, toen ik net op mezelf woonde ging het wat makkelijker. Ik ging toen nog heel vaak stappen en dat was toen eigenlijk mijn voornaamste punt van uitgaven, maar nu doe ik dat wat minder en geef ik al mijn geld uit aan make-up en kleding. Het is niet dat ik echt heel zuinig moet leven hoor, ik heb altijd wel genoeg om voldoende en gezond te eten, maar aan het einde van de maand heb ik vaak wel van die dagen waarop vriendinnen vragen of ik mee ga lunchen, of stappen, of zelfs een terrasje pakken, en dat ik dan nee moet zeggen omdat dat ene biertje gelijk staat aan eten voor een dag :+

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:58

Emmaa_ schreef:
Ik heb er eigenlijk pas de laatste maanden moeite mee, toen ik net op mezelf woonde ging het wat makkelijker. Ik ging toen nog heel vaak stappen en dat was toen eigenlijk mijn voornaamste punt van uitgaven, maar nu doe ik dat wat minder en geef ik al mijn geld uit aan make-up en kleding. Het is niet dat ik echt heel zuinig moet leven hoor, ik heb altijd wel genoeg om voldoende en gezond te eten, maar aan het einde van de maand heb ik vaak wel van die dagen waarop vriendinnen vragen of ik mee ga lunchen, of stappen, of zelfs een terrasje pakken, en dat ik dan nee moet zeggen omdat dat ene biertje gelijk staat aan eten voor een dag :+

Jammer is dat dan, als je moet toegeven dat je je geld voor een biertje eigenlijk die ochtend op je gezicht hebt gesmeerd :')
Ik heb het heel erg met parfum, het goedkoopste wat ik draag is Givenchy en daar krijg ik altijd zulke commentaren op.
'Je bent zo jong, waarom zou je zoveel geld uitgeven om lekker te ruiken'. Nou daarom >;)
Ik vind lekker parfum ook veel belangrijker dan op stap gaan of setjes voor mijn pony, waar veel van mijn vriendinnen een godsvermogen in investeren. Het is een paard man, alsof het hem wat uitmaakt of ie glanzende Anky bandages om zijn benen heeft. Ik zie/ruik er liever zelf goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:01

Ik draag eigenlijk alleen maar Valentino parfum en ik ken dat commentaar _O- "Waarom zou je 50 euro uitgeven aan een parfum?" of "schoenen van 150 euro? Bullshit". Andere dingen boeien mij inderdaad niet zo.. Uitgaan doe ik goedkoop (is geen aangeboren talent maar ben ik over de jaren goed in geworden) en ik heb geen paard waar ik dure meuk voor moet kopen. Vind het gewoon echt heel heel belangrijk dat ik er zelf verzorgd en netjes uit zie, en lekker ruik.