[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 19:49

Ik ben met m'n vriendje een paar dagen naar Brugge geweest en daar heb ik serieus de grootste modeflater ooit gezien :oo
Een vrouw van een jaar of 45 had een kanten legging aan, echt helemaal open van kant en daarboven gewoon een topje tot op de broekband zeg maar :oo Je zag dus echt haar blote kont, want ze droeg er een string onder. Was goed in staat om haar aan te spreken :=
Zo'n soort legging was het:
http://www.eleganties.nl/images/Kunert% ... 033391.jpg

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 19:50

Ik vind het sowieso trouwens lastig om te besluiten wanneer je een legging en wanneer je een broek aan moet.
Net zoals Hilary Duff aan heeft hier:
http://photos.posh24.com/p/1369286/z/hi ... ter_le.jpg
Ik vind het zo echt goed kunnen bij haar, maar ik zou bij mezelf toch het idee hebben dat ik in m'n blote kont loop := Vind toch altijd wel dat een trui of jurk tot ver over m'n billen moet vallen voordat ik er echt een legging onder durf te dragen.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:33

Davinia_ schreef:
Ik vind het sowieso trouwens lastig om te besluiten wanneer je een legging en wanneer je een broek aan moet.
Net zoals Hilary Duff aan heeft hier:
http://photos.posh24.com/p/1369286/z/hi ... ter_le.jpg
Ik vind het zo echt goed kunnen bij haar, maar ik zou bij mezelf toch het idee hebben dat ik in m'n blote kont loop := Vind toch altijd wel dat een trui of jurk tot ver over m'n billen moet vallen voordat ik er echt een legging onder durf te dragen.

Hangt er ook wat van af wat voor type legging je aan hebt. Door de dikkere zie je nauwelijks iets, dat is meer zoals een broek. Ik vind het wel kunnen dan. Maar altijd met een iets oversized tshirt of trui. Ik zou er geen crop top overheen doen. :=

dit: http://3.bp.blogspot.com/-ScsG1mnqaSc/UbP0phrc48I/AAAAAAAAQ94/s8YA_lMD1B4/s1600/J+Crew+Pixie+pant+00+SHORT.jpg

vind ik anders dan dit http://24.media.tumblr.com/tumblr_lnbwct2Gcg1qzx1efo1_500.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:56

Davinia_ schreef:
Ik ben met m'n vriendje een paar dagen naar Brugge geweest en daar heb ik serieus de grootste modeflater ooit gezien :oo
Een vrouw van een jaar of 45 had een kanten legging aan, echt helemaal open van kant en daarboven gewoon een topje tot op de broekband zeg maar :oo Je zag dus echt haar blote kont, want ze droeg er een string onder. Was goed in staat om haar aan te spreken :=
Zo'n soort legging was het:
http://www.eleganties.nl/images/Kunert% ... 033391.jpg

Ooooh wat erg :=

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:48

Ik kom me ook melden. :D
Ik heb alvast 2 paar herfst/winterschoenen gekocht.

Afbeelding
Afbeelding

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:00

Dat eerste paar <3 ! Waar heb je die vandaan?
Dat andere paar is ook leuk maar niet helemaal mijn ding!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:11

Ik heb ze bij Manfield vandaan. :j Ze lopen ook echt goddelijk vind ik. :+:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:42

Ohh die eerste zijn leuk!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 09:37

Die eerste zijn zo leuk! Die heb ik in het zwart! <3
Maar het tweede paar vind ik ook wel erg leuk!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 12:31

Die eerste heb ik in het zwart gezien. denk dat ik morgen mijn vriendin mee naar stad sleep om ze te passen. kopen lukt toch niet, want ik ben dus echt helemaal blut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:49

Pferdelove schreef:
Dat eerste paar <3 ! Waar heb je die vandaan?
Dat andere paar is ook leuk maar niet helemaal mijn ding!

Ze zijn ook te koop bij de Taft :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:37

Oke de winter en het slechte weer gaat er straks weer aan zitten komen en ik merk nu echt dat ik te weinig broeken heb die lang genoeg zijn.. 3 zwarte skinny's die goed passen en de rest is allemaal te kort.
Weet iemand waar ik nog een aantal leuke jeansbroeken kan halen voor een kleine prijs en met lengtemaat 34?
Laatst zei iemand primark maar zijn die echt lang genoeg?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:43

_mexx_lady_ schreef:
Oke de winter en het slechte weer gaat er straks weer aan zitten komen en ik merk nu echt dat ik te weinig broeken heb die lang genoeg zijn.. 3 zwarte skinny's die goed passen en de rest is allemaal te kort.
Weet iemand waar ik nog een aantal leuke jeansbroeken kan halen voor een kleine prijs en met lengtemaat 34?
Laatst zei iemand primark maar zijn die echt lang genoeg?

Primark doet niet met lengtematen, er staat eigenlijk gewoon 1 maat op, dus dat is een kwestie van proberen. Ik weet dat de skinny 's van de veromoda wel lengtematen hebben (ook 34), maar daar betaal je dan wel net wat meer.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:46

Ik heb 2 skinny's van de vero moda super fijne broeken maar inderdaad ik betaal wat meer en momenteel zit het wat krap hier dus wil ik liever wat goedkoper blijven. Misschien eens letten op afprijzingen daar.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:19

Hebben jullie al een winterjas? Ik ben al een beetje aan het rondkijken maar ik weet echt niet waar ik moet kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:20

Ik gebruik mijne van vorig jaar nog. Ik moet hem alleen echt nog even naar de stomerij brengen voordat die draag-klaar is. Door alle sneeuw/regen en zo is hij een beetje gaan stinken, en mijn spijkerbroek heeft afgegeven op het wol.
En ik heb er nog eentje voor wat minder koude dagen, die is ook nog fijn/goed/mooi.

Dit is mijn jas;
Afbeelding

Alleen was hij hier nog wel iets mooier hoor, dit was toen ik hem net had gekocht en nu gaat hij al een jaar mee.. :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:24

Heeft iemand hier ervaring met After Pay?

Klopt het dat wanneer je iets besteld en je het vervolgens toch besluit te retourneren dat je dan helemaal
niets hoeft te betalen (dus dat de acceptgiro komt te vervallen, behalve dan eventuele verzendkosten),
of moet je sowieso betalen en word het weer terug gestort wanneer de kleren terug zijn ontvangen?

Ik heb al op de site gekeken maar ik haal er niet 100% duidelijkheid uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:27

bij bijvoorbeeld h&m hoef je dan inderdaad niet vooraf te betalen geloof ik!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 17:40

Ik heb ook nog een winterjas van vorig jaar (hoop alleen dat ik die vlekken er uit krijg :+ ). En het liefste wil ik er nog eentje. Zag bij Mango een geweldige, maar was 135 euro en vond ik geld zat.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:58

Hoi Bokkers,

Deze hele week hadden we weer gezellig thema feesten in een dorp hier vlakbij zoals ieder jaar.
Ik kom er al jaren maar nog nooit verkleed geweest. Nu is vanavond de laatste avond met als thema gangster chique.
Nu dacht ik eraan een jurkje aan te doen met hakken maar hoor ik van een aantal dat er veel ook als showgirl gaan ofzo.
Als ik een keer gek doe wil ik niet voor gek staan dus heb jullie hulp nodig.

Gewoon een normale spijkerbroek/broek met shirtje/blouse aan.
Of dit outfit. Past dit bij het thema gangster chique of val ik hiermee buiten de boot en wat verstaan jullie onder dit thema qua kleding?
Voor mannen is het simpel, die gaan in pak

Foto's in link
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-DPNAIIYE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XHE44X6W.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:12

Ik vind het jurkje te kort op de eerste foto, het jurkje schijnt ook nog een beetje door aan de onderkant dus je kijkt bijna gewoon je *** in..

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:16

Over winterjassen gesproken, wat is er eigenlijk 'hip' deze winter? Ik moet ook een nieuwe maar heb geen idee welke..

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:31

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:42

Oh wauw, die jas is gaaf!