Vakantie gehad , gisteren weer thuis na een week en nu wachten tot de kerstboom . Plekje al uitgezocht , ballen gesorteerd . Dub of ik weer een blauwe doe of nu een groene
Vind persoonlijk blauw erg mooi! Mijn kerstvakantie kan nu al niet meer stuk. Na de kerst ga ik 4 dagen naar winterberg met vrienden! Dus ik zie sowieso sneeuw rond de kerst! Heerlijk
Hier nog iemand met een lichtelijk dipje ofzo hahaha, ook moe en lui en niks is leuk Maar denken aan de kerst maakt me toch weer heel blij! Zo'n zin in!!!
Ik ben dus niet de enige met een dipje. Heb echt nergens zin in en na een dag stage wil ik al helemaal niks meer. Op de bank zitten series kijken. Maar dat mag ik van mezelf niet haha. Pas als de paardjes klaar zijn en het schoolwerk is gedaan en bij tijd over ga ik ook eerst nog sporten. Dus series zit er voorlopig niet in
Haha ja hier precies 't zelfde, wil alleen maar op de bank hangen en films/series kijken Maar gelukkig zijn daar de paarden die je lekker verplichten naar buiten te gaan