Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Sintara schreef:
Ik kan je vertellen, dat doen ze best veel op dit moment :+ gelukkig zijn de meeste van mijn klanten minder zuur dan net voor kerst want ik kan het moeilijk zelf komen brengen- zoals oma zuur net voorstelde aan de telefoon :') (moest wel lachen)

Vervelend zeg! Dit is de eerste keer dat iets retour gaat zonder eerst geleverd te zijn. Ik gok dat het punt dicht was met de sneeuw die dag ofzo?

Nou ja. Wordt wel weer teruggestort en kan t opnieuw bestellen maar zo omslachtig :=

Haha, zelf brengen, komt er net wat meer verzendkosten bij mevrouw := (ala benzine kosten en tijdkosten)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:55

Er kwam hier net een trekker in de straat om sneeuw te schuiven en die is gewoon halverwege weggegaan -O-

En schoolupdate, ik heb een klein extra gesprekje met een van de docenten gehad en heb mn vertrouwen weer een beetje terug :') hij heeft me op weg geholpen met wat van de feedback dingen en weer wat moed ingesproken. Nog een middagje eraan zitten en dan is het hopelijk goed klaar.
Maar die middag komt wel morgen, want ik ben mentaal helemaal kapot _O-
En hoe stom het ook is..dit is leerzamer dan een project waar alles helemaal soepel bij loopt en waarvan je alleen maar kan zeggen, ging goed. Liever heb je dat natuurlijk, maar als ik straks voor de klas sta en leerlingen heb die tegen iets soortgelijks aan lopen kan ik het sneller herkennen en ze er doorheen helpen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

Het is voor mij altijd een hele grote drempel om hulp te vragen. Ik had ex al gevraagd of hij dochter morgen toevallig kon brengen omdat ik de straat niet uit kom. Maar ik kreeg alleen te horen: je kan het toch in de app groep vragen. (Nog lastiger voor mij)
Nu kwam er vandaag een vraag van een andere ouder voorbij in die groep en die kreeg meteen antwoordt. (Ja hoor ze kan met mij mee rijden) Dus ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en gevraagd of er voor mijn dochter ook bij iemand een plekje was. Enige antwoord wat ik kreeg: “vast wel”

Waarom gaat dat bij mij altijd mis. Ik kan namelijk zo nog wel 10 voorbeelden noemen terwijl ik altijd alles voor iedereen doe als ze het vragen.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:07

_chou schreef:
Ik moet de tandarts vandaag bellen om mijn afspraak te verzetten vanwege een tentamen, maar ik heb zo'n hekel aan bellen |(

Ik heb gebeld, maar nu kunnen mijn 2 afspraken niet op 1 dag ;(

Moet ik over 2 weken 2x naar de tandarts, anders kon ik pas in april terecht :7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:23

Gitaarsnaar knapte af tijdens het spelen. Ten eerste schrik je je rot , en ten tweede als je niet oppast slaat die recht je gezicht in. Volgens mij moet ik nog wat lessen snaren verwisselen, want dit is niet de eerste keer en vaak ook dezelfde snaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:53

Echt als deze natte zooi gaat opvriezen. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:55

Marcella schreef:
Echt als deze natte zooi gaat opvriezen. :=

Het is hier alweer onder 0, dus ik denk dat ik de schaatsen maar alvast onder bind :+

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:01

Ze geven hier rond 17.00 uur sneeuw.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:22

Een tentamen is nu door het weer verplaatst. Ergens wel blij dat ze geen risico nemen wat betreft de veiligheid, maar nu ga ik echt zitten wachten naar welke datum die verplaatst wordt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Marcella schreef:

Hier sneeuwt het alweer -O-

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

chanicha schreef:
Marcella schreef:

Help me even alle twee: Waar is dat 'hier weer sneeuw?' Hier bij Amersfoort en omgeving regen bijna de hele dag, ook nu nog.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:43

1x een hier net iver de grens bij bellingwolde
Afbeelding

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

CharleyT schreef:
Help me even alle twee: Waar is dat 'hier weer sneeuw?' Hier bij Amersfoort en omgeving regen bijna de hele dag, ook nu nog.

In Meppel heeft het vanmorgen flink geregend, natte drab krijg je daarvan gezien hier flink wat cm's lag. Onze straat wordt ook niet gestrooid.
Nu hebben we weer sneeuw. Ik moet zeggen dat ik de wegen vandaag beter te doen vond dan de afgelopen dagen, toen kwamen we de straat niet uit zowat. En was het spekglad onder de sneeuw.
Maar gezien de sneeuw en het vriezen van vannacht wil ik de aankomende dagen echt niet weg denk ik.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:59

Hier regen in Achterveld maar het sneeuw is snot geworden en ik kwam de parkeerplaats vanmorgen bijna niet af. Mijn auto is dan toch te licht en de zomerbanden helpen niet. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:07

Wij hebben nog steeds behoorlijk wat hier in Friesland. :))

Afbeelding
Afbeelding

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:10

Scheelt dan ook wel weer waar je in Friesland zit. Hier in het zuidwesten is vandaag weinig tot niks gevallen. Hadden wel wat regen vandaag.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:15

Net hier de hond uitgelaten (die wilde heel graag rennen in de sneeuw 8)7 ) ‘Hier’ is grens Groningen/Friesland, vlakbij de A7

Afbeelding

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:17

CharleyT schreef:
chanicha schreef:

Help me even alle twee: Waar is dat 'hier weer sneeuw?' Hier bij Amersfoort en omgeving regen bijna de hele dag, ook nu nog.[/quote]

Hier is Maarssenbroek maar nu net was het weer droog!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:18

Hier in Wolvega zitten we volgens mij echt precies op de grens :') het is vrij mild geweest de hele dag, maar wel af en toe een sneeuwbuitje hier en daar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:50

Nou omgeving assen was bar en boos. Ik had een domme route uitgekozen, maar goed muziekje aan en alle tijd nemen. Achter mij ging er wel een van de weg maar die reed ook vreemd. Schoot ineens eigenlijk zonder reden naar links. Ik reed er voor maar hij was al aan het bumperkleven dus eigenlijk een beetje karma.

Terugweg over snelweg, maar weinig zicht. Glad nog niet echt. Veel sneeuw en die wind maakt het erg lastig.

Maar goed paarden staan binnen en ik ben veilig thuis.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Ik vergat mijn kopje onder de Nespresso te zetten...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

Dat had ik vorige week ook. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

Beetje jammer dat het gebeurde toen ik de melk voor de macchiato erin had gedaan, want nu hebben we één koffie cupje teveel :+

Dolce gusto trouwens, geen Nespresso, ik gooi deze wazigheid maar op de paniekaanval van vanmiddag :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:40

CharleyT schreef:
chanicha schreef:

Hendrik Ido Ambacht Zuid Holland.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Den Haag heel de dag regen, daardoor veel sneeuw verdwenen inmiddels want er lag nog zat.