Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 18:54

Haha wat een geniaal beest. :))

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 19:58

rien10 schreef:
Zo’n 24 jaar geleden lag mijn kind gillend in de supermarkt op de grond. (Het was mijn tweede kind). Ik stapte over haar heen en zei “tot morgen, dan kom ik je wel weer ophalen”. Ik zag een jonge moeder met kinderwagen naar mij kijken. En ik zag haar denken “dit ga ik nooit doen!” Ik glimlachte naar haar: oh ja hoor, wacht maar af.
Na 10 seconden stond mijn kind naast me. :D

Ooh heel herkenbaar en inmiddels zo’n 31 jaar geleden, ik was met mijn zoon van toen 2.5 in de AH en hij vroeg om noepies. Dus ik zei dat hij dat niet kreeg, werd ie hartstikke boos en ging in het gangpad ook op de grond liggen gillen. Dus ik kijk hem vol verbazing aan, ging naast hem liggen en begon keihard te roepen en stampen dat ie geen noepies kreeg. Staat hij op, kijkt met met mond open aan en vraag: “ wat doe jij nou??” Nou, precies wat jij deed, hij heeft het nooit meer gedaan _O- _O-

Oh MarlindeRooz, ik heb echt niks met teckels, maar vind hem wel heel grappig. Slimmerik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:08

Kinderen (en teckels) opvoeden vraagt soms creativiteit. :D

@selina, kan je die groene rollen niet eruit klikken? Dan trek je die haren er zo af. Dat kan met mijn stofzuiger. Alleen ben ik zelf dan die verharende kat. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:13

MarlindeRooz schreef:
Kinderen (en teckels) opvoeden vraagt soms creativiteit. :D

@selina, kan je die groene rollen niet eruit klikken? Dan trek je die haren er zo af. Dat kan met mijn stofzuiger. Alleen ben ik zelf dan die verharende kat. :=

Ja het duurde even voor ik doorhad hoe ze los kwamen. Het duurde langer om ze er weer in te krijgen :+ Vind het alleen een poedersuiker klusje.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:48

Oef, ik heb ook zo’n stomme hond! Weglopen werkt niet, want ze blijft gewoon liggen. Dragen gaat helaas ook niet…

Afbeelding

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:51

Selina schreef:
Haha Jozi is wel een karakter

Kattenharen zijn stom. Ze ruïneren m’n kleding. M’n bank. Ze zitten in m’n mond en op m’n eten. En proberen m’n robotstofzuiger te vermoorden.

[ Afbeelding ]

Dat opgezogen muisje ook _O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:52

noviceh schreef:
Oef, ik heb ook zo’n stomme hond! Weglopen werkt niet, want ze blijft gewoon liggen. Dragen gaat helaas ook niet…

[ Afbeelding ]

Prachtig dier <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:12

:') Dat muisje in die stofzuiger!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 22:40

Yavanna schreef:
rien10 schreef:
Zo’n 24 jaar geleden lag mijn kind gillend in de supermarkt op de grond. (Het was mijn tweede kind). Ik stapte over haar heen en zei “tot morgen, dan kom ik je wel weer ophalen”. Ik zag een jonge moeder met kinderwagen naar mij kijken. En ik zag haar denken “dit ga ik nooit doen!” Ik glimlachte naar haar: oh ja hoor, wacht maar af.
Na 10 seconden stond mijn kind naast me. :D

Ooh heel herkenbaar en inmiddels zo’n 31 jaar geleden, ik was met mijn zoon van toen 2.5 in de AH en hij vroeg om noepies. Dus ik zei dat hij dat niet kreeg, werd ie hartstikke boos en ging in het gangpad ook op de grond liggen gillen. Dus ik kijk hem vol verbazing aan, ging naast hem liggen en begon keihard te roepen en stampen dat ie geen noepies kreeg. Staat hij op, kijkt met met mond open aan en vraag: “ wat doe jij nou??” Nou, precies wat jij deed, hij heeft het nooit meer gedaan _O- _O-

Oh MarlindeRooz, ik heb echt niks met teckels, maar vind hem wel heel grappig. Slimmerik.

Fantastisch verhaal.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 07:59

MarlindeRooz schreef:
Voor de liefhebber een kapotte teckel collectie. _O-
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Tijdens een boktwandeling kreeg hij zijn zin toch want het was verder dan hij normaal loopt! Hij was dolgelukkig!
[ Afbeelding ]

_O-

Jozi <3

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 10:27

Stom dat ik bij de Lidl een flesje saus wat afgeprijsd waarvoor 25ct waarschijnlijk verkeerd gescand heb. Nu heb ik er 3 euro voor betaald. Het is 5 km fietsen enkele rit. Heb ik vandaag geen tijd meer voor. Met de auto ben ik alsnog de benzinekosten kwijt... Dus ik denk dat ik het maar laat zitten maar het is wel stom

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 10:54

JustMe8484 schreef:
Stom dat ik bij de Lidl een flesje saus wat afgeprijsd waarvoor 25ct waarschijnlijk verkeerd gescand heb. Nu heb ik er 3 euro voor betaald. Het is 5 km fietsen enkele rit. Heb ik vandaag geen tijd meer voor. Met de auto ben ik alsnog de benzinekosten kwijt... Dus ik denk dat ik het maar laat zitten maar het is wel stom

Dan neem je contact op met Lidl Nederland en zij helpen je echt hiermee. Ik heb het al een paar keer gehad, zelfs 1x een lp in een karretje laten liggen, maar wel betaald. Ik kreeg, ondanks dat het mijn eigen fout was, een tegoedbon van de waarde van de lp.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 11:37

Oh, echt joh? Gewoon via de mail dan?

Wat tof dat ze die lp zelfs vergoed hebben! Thanks voor de tip

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 11:39

Graag gedaan, ik heb gebeld en het was in hetzelfde gesprek nog geregeld :)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 21:34

Ik heb via de WhatsApp contact gehad en 2 coupons gekregen! 1 van 2,50 en 1 van 50ct. Nu heb ik dus eigenlijk niks betaald... Niet stom meer dus!

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 00:07

Dat ik een nacht in het ziekenhuis moet blijven, omdat de operatiewond nabloedt. Door het drukverband dat rond mijn been zit om het bloeden tegen te gaan, doet de wond ook weer pijn. Pijn was op de verkoever goed onder controle na wat extra methadon, maar nu dus niet meer. Oh en het matras is hard, kussen te dun, dus dat is ook stom.
Dit wordt een lange nacht :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:35

leintje_ schreef:
Dat ik een nacht in het ziekenhuis moet blijven, omdat de operatiewond nabloedt. Door het drukverband dat rond mijn been zit om het bloeden tegen te gaan, doet de wond ook weer pijn. Pijn was op de verkoever goed onder controle na wat extra methadon, maar nu dus niet meer. Oh en het matras is hard, kussen te dun, dus dat is ook stom.
Dit wordt een lange nacht :')

Hoe is de nacht gegaan? :(:)

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 08:16

Moeizaam. Heb om 02:30u nog een verbandwissel gehad, omdat het doorlekte, waardoor ik weer meer pijn had. Ben rond 05:00u in slaap gevallen en werd iets voor 7 wakker. Vanavond als het goed is lekker thuis slapen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 08:18

Thuis slaap je toch het fijnste. :j
Wat heb je voor wond?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 09:06

Er is gisteren wat osteosynthesemateriaal uit mijn dijbeen gehaald, dus heb een redelijke snijwond aan de zijkant van mijn bovenbeen. Zal straks anders even een foto in het wondentopic plaatsen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 09:07

Oh als je foto's hebt ben ik daar zeker in geïnteresseerd! :))
Wel verrot dat het doorlekt.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 10:16

JustMe8484 schreef:
Ik heb via de WhatsApp contact gehad en 2 coupons gekregen! 1 van 2,50 en 1 van 50ct. Nu heb ik dus eigenlijk niks betaald... Niet stom meer dus!

Wat fijn :) De service is zo goed van de Lidl, ga er ook graag naar toe.

Stom, al die stomme memes die overal opduiken dat Jetten homo is en premier kan worden. Hoe stoer is dat juist, ik hoop dat het hem lukt en dat al die stomme hersenloze mensen stoppen met zulke onzin verspreiden.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 18:49

Kinderen die tegenwoordig per fatbike er aan komen voor trick or treat 8)7 :n

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 20:05

Sowieso trick or treat :(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 20:08

Sowieso, fatbike, tt, kinderen.

Volgorde zelf invullen }>