Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         rien10 schreef:Zo’n 24 jaar geleden lag mijn kind gillend in de supermarkt op de grond. (Het was mijn tweede kind). Ik stapte over haar heen en zei “tot morgen, dan kom ik je wel weer ophalen”. Ik zag een jonge moeder met kinderwagen naar mij kijken. En ik zag haar denken “dit ga ik nooit doen!” Ik glimlachte naar haar: oh ja hoor, wacht maar af.
Na 10 seconden stond mijn kind naast me.

MarlindeRooz schreef:Kinderen (en teckels) opvoeden vraagt soms creativiteit.![]()
@selina, kan je die groene rollen niet eruit klikken? Dan trek je die haren er zo af. Dat kan met mijn stofzuiger. Alleen ben ik zelf dan die verharende kat.
 Vind het alleen een poedersuiker klusje.                                                         Selina schreef:Haha Jozi is wel een karakter
Kattenharen zijn stom. Ze ruïneren m’n kleding. M’n bank. Ze zitten in m’n mond en op m’n eten. En proberen m’n robotstofzuiger te vermoorden.
[ Afbeelding ]
                                                         noviceh schreef:Oef, ik heb ook zo’n stomme hond! Weglopen werkt niet, want ze blijft gewoon liggen. Dragen gaat helaas ook niet…
[ Afbeelding ]
                                                         Yavanna schreef:rien10 schreef:Zo’n 24 jaar geleden lag mijn kind gillend in de supermarkt op de grond. (Het was mijn tweede kind). Ik stapte over haar heen en zei “tot morgen, dan kom ik je wel weer ophalen”. Ik zag een jonge moeder met kinderwagen naar mij kijken. En ik zag haar denken “dit ga ik nooit doen!” Ik glimlachte naar haar: oh ja hoor, wacht maar af.
Na 10 seconden stond mijn kind naast me.
Ooh heel herkenbaar en inmiddels zo’n 31 jaar geleden, ik was met mijn zoon van toen 2.5 in de AH en hij vroeg om noepies. Dus ik zei dat hij dat niet kreeg, werd ie hartstikke boos en ging in het gangpad ook op de grond liggen gillen. Dus ik kijk hem vol verbazing aan, ging naast hem liggen en begon keihard te roepen en stampen dat ie geen noepies kreeg. Staat hij op, kijkt met met mond open aan en vraag: “ wat doe jij nou??” Nou, precies wat jij deed, hij heeft het nooit meer gedaan![]()
![]()
Oh MarlindeRooz, ik heb echt niks met teckels, maar vind hem wel heel grappig. Slimmerik.
MarlindeRooz schreef:Voor de liefhebber een kapotte teckel collectie.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tijdens een boktwandeling kreeg hij zijn zin toch want het was verder dan hij normaal loopt! Hij was dolgelukkig!
[ Afbeelding ]

JustMe8484 schreef:Stom dat ik bij de Lidl een flesje saus wat afgeprijsd waarvoor 25ct waarschijnlijk verkeerd gescand heb. Nu heb ik er 3 euro voor betaald. Het is 5 km fietsen enkele rit. Heb ik vandaag geen tijd meer voor. Met de auto ben ik alsnog de benzinekosten kwijt... Dus ik denk dat ik het maar laat zitten maar het is wel stom

leintje_ schreef:Dat ik een nacht in het ziekenhuis moet blijven, omdat de operatiewond nabloedt. Door het drukverband dat rond mijn been zit om het bloeden tegen te gaan, doet de wond ook weer pijn. Pijn was op de verkoever goed onder controle na wat extra methadon, maar nu dus niet meer. Oh en het matras is hard, kussen te dun, dus dat is ook stom.
Dit wordt een lange nacht

JustMe8484 schreef:Ik heb via de WhatsApp contact gehad en 2 coupons gekregen! 1 van 2,50 en 1 van 50ct. Nu heb ik dus eigenlijk niks betaald... Niet stom meer dus!
 De service is zo goed van de Lidl, ga er ook graag naar toe.