Heeft de hond niet een afspraak staan bij de dierenarts?
Of ga zelf met de hond wandelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:In de 30 km zones komen we zo ongeveer per ongeluk. Want daar is geen hol aan.
Wij maken het eerder irritant voor dijk bewoners of buitengebied bewoners met routes tussen de weilanden en natuur.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:
Ik hoor ze liever aan/langs komen dan dat ik van die stomme elektrische apparaten ineens voorbij zie komen. Daar schrik ik echt enorm van, want niet alleen maken die dingen geen geluid, ik ben ook aan één kant niet goed horend. Ik kijk tig keer voordat ik oversteek en ineens komt er met een rotgang een auto of brommer zonder geluid de bocht om zetten. Van mij mogen ze die ondingen afschaffen.
Ligt meer aan de rotgang dan, lijkt me.
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:
Ik hoor ze liever aan/langs komen dan dat ik van die stomme elektrische apparaten ineens voorbij zie komen. Daar schrik ik echt enorm van, want niet alleen maken die dingen geen geluid, ik ben ook aan één kant niet goed horend. Ik kijk tig keer voordat ik oversteek en ineens komt er met een rotgang een auto of brommer zonder geluid de bocht om zetten. Van mij mogen ze die ondingen afschaffen.
Nee hoor, dat wordt vaak gedacht. Het hangt meestal van het type motor en diens uitlaat af. Mijn man had vroeger een uitlaat die ik een dorp verderop nog hoorde, terwijl hij rustig reed. Het lijkt vaak of ze harder rijden. Natuurlijk, die hardrijders zijn er ook en alleen aan het hard rijden erger ik me. Ga dan naar een circuit.
hagelslag schreef:@tones
Heeft de hond niet een afspraak staan bij de dierenarts?
Of ga zelf met de hond wandelen
luuntje schreef:Lau wat naar.
Sterkte.
Boheme is het niet tijd om hulp te gaan vragen?
Klinkt niet goed.