Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:21

@tones
Heeft de hond niet een afspraak staan bij de dierenarts?
Of ga zelf met de hond wandelen :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:21

DuoPenotti schreef:
In de 30 km zones komen we zo ongeveer per ongeluk. Want daar is geen hol aan.
Wij maken het eerder irritant voor dijk bewoners of buitengebied bewoners met routes tussen de weilanden en natuur.

Wij zitten in een koppelzone tussen gebieden (bos, uiterwaarden en dijken, Utrechtse heuvelrug).

De dijkbewoners aan de overkant van de Rijn zijn het idd goed zat, daar staan al waarschuwingsborden, maar zie een afsluiting voor motoren nog wel aankomen, tbh.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:22

_San87_ schreef:
Shenavallie schreef:

Ik hoor ze liever aan/langs komen dan dat ik van die stomme elektrische apparaten ineens voorbij zie komen. Daar schrik ik echt enorm van, want niet alleen maken die dingen geen geluid, ik ben ook aan één kant niet goed horend. Ik kijk tig keer voordat ik oversteek en ineens komt er met een rotgang een auto of brommer zonder geluid de bocht om zetten. Van mij mogen ze die ondingen afschaffen. :o

Ligt meer aan de rotgang dan, lijkt me.

Nee hoor, dat wordt vaak gedacht. Het hangt meestal van het type motor en diens uitlaat af. Mijn man had vroeger een uitlaat die ik een dorp verderop nog hoorde, terwijl hij rustig reed. Het lijkt vaak of ze harder rijden. Natuurlijk, die hardrijders zijn er ook en alleen aan het hard rijden erger ik me. Ga dan naar een circuit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:24

Shenavallie schreef:
Shenavallie schreef:

Ik hoor ze liever aan/langs komen dan dat ik van die stomme elektrische apparaten ineens voorbij zie komen. Daar schrik ik echt enorm van, want niet alleen maken die dingen geen geluid, ik ben ook aan één kant niet goed horend. Ik kijk tig keer voordat ik oversteek en ineens komt er met een rotgang een auto of brommer zonder geluid de bocht om zetten. Van mij mogen ze die ondingen afschaffen. :o

Nee hoor, dat wordt vaak gedacht. Het hangt meestal van het type motor en diens uitlaat af. Mijn man had vroeger een uitlaat die ik een dorp verderop nog hoorde, terwijl hij rustig reed. Het lijkt vaak of ze harder rijden. Natuurlijk, die hardrijders zijn er ook en alleen aan het hard rijden erger ik me. Ga dan naar een circuit.

Ik doelde op dikgedrukte.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:25

Oh, wacht, ik lees even terug. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:30

Ik snap je! :D
Zelfs op de parkeerplaats bij de supermarkt schrik ik mij een ongeluk als er ineens een geluidloos voertuig voorbij komt zetten. Kijk ik net de ene kant op, draai me om en vervolgens rijdt er ineens zo'n ding langs. Ook de pony's schrokken op wandeling als er ineens zo'n toeristen-e-brommer voorbij kwam, terwijl ze met gewone ('herrie') brommers nooit reageerden.
Maar weet je, het is jouw ergernis en dat mag gelukkig! :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:31

hagelslag schreef:
@tones
Heeft de hond niet een afspraak staan bij de dierenarts?
Of ga zelf met de hond wandelen :Y)

Haha, ik wandel altijd met ze.
De Jack Russel is wat handzamer maar dat ik blijkbaar geen girl-magnet.
De Rottweiler is fantastisch, maar wel opletten.
Vermijd stuiterende Labradors bijvoorbeeld.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 18:32

Ik zou hem de Jack Russell meegeven. :D :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:03

Boheme, je mag in deze situatie best voor jezelf kiezen hoor. :(:)

Motorrijders vind ik prima, zolang ze niet 's nachts met zo'n lawaaiapparaat over straat gaan.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:04

Kwam laatst een elektrische motor tegen is ook niks.

Wij kregen vandaag ook boze blikken met onze auto. Ja maakt lawaai en ja als je hem start rookt die wat maar leef en laat leven. Rij zelf maar elektrisch.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:06

Dat ik mijn auto in een benarde positie heb geparkeerd en niet weet of ik hem er uit ga krijgen _O-

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:19

luuntje schreef:
Lau wat naar.
Sterkte.

Boheme is het niet tijd om hulp te gaan vragen?
Klinkt niet goed.

Roodvos en Luuntje dank jullie wel. Heb alleen geen idee waar en bij wie ik om hulp moet vragen. Werken moet ik toch, mijzelf niet ziekmelden heeft gewoon met mijn onzekerheid te maken, man krijgt aan alle kanten gelukkig hulp. Maar sinds hij thuis is is er gewoon veel gebeurd. Zoon die zijn baan kwijt raakte( gelukkig nieuwe baan) zoon die ontzettend last heeft van migraine aanvallen( daardoor ook zijn contract niet verlengt) Mijn moeder die even niet lekker in haar vel zat. Teveel zieken op het werk en vakantie periode, dus veel werken. En dan nog het huishouden en de beestjes. Ook ging alles stuk hier in 1 week . Stofzuiger, strijkbout en ga zo maar door . Dus ik denk gewoon dat het emmertje overliep. En daarbij ben ik chronisch ziek, dus alles komt in 1 keer.. Sorry voor het lange verhaal, lucht wel op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:20

Sterkte, Boheme :(:).

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 19:32

Sterkte Boheme :(:)

Wij wonen aan de snelweg die jaren geleden al "de speeltuin" werd genoemd. Je kan heel makkelijk de snelweg op, een stuk doortrekken, afdraaien, terug opdraaien, stuk terug, eraf, opdraaien, etc. etc. etc. Gelukkig meestal 's avonds ipv heel de dag door.

Had het vandaag even moeilijk. Een van de fotolijsten moest schoon en opnieuw de foto's erin. Allemaal foto's van de paarden. Kwam even hard binnen dat er maar twee meer leven ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 20:07

Een collega opmerkingen maakte wat mij zo verbaasde, maar ook gelijk weer liet realiseren dat die collega totaal geen inzicht heeft maar ook totaal geen gevoel heeft met het werk wat deze collega doet.

En vooral bepaalde aannames wat volgens de collega waarheid is, maar die collega ziet het als de waarheid terwijl het absoluut niet zo is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 20:24

Boheme fijn dat er voor je man hulp is.
Maar voor jou is dit ook zwaar.
Mijn advies, ga naar de huisarts en vraag om een gesprek met de praktijkondersteuner.

Mijn man heeft paar jaar geleden een burnout gehad. En het is niet niks voor alle partijen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 21:37

Keelpijn!
Altijd rot. Heb het druk genoeg deze week :')

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 22:46

Dat ik een belangrijk online formulier heb ingevuld, echt goed heb gecheckt, maar dan daarna toch altijd het gevoel heb de helft vergeten te zijn of niet goed te hebben gedaan. Waarom ben ik zo? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 23:13

Mijn moeder met vakantiestress, ze vindt zelf van niet. Liefst maakt ze het hele huis nu al klaar en pakt ze alle tassen in. Maar het duurt nog iets minder dan 2 weken.

En ik blijf thuis dus het hele huis hoeft niet schoon en aan kant :+

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 23:24

Dat ik geen groene container heb en dus etensresten bij restafval weg moet gooien en dus vaker naar de ondergrondse container moet omdat het anders gaat meuren.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 00:00

Al de zoveelste nacht deze week dat er luid muziek wordt afgespeeld, zo'n diepe bas. Maar ik kan niet goed horen of het een festival in de stad is of dat iemand gewoon asociaal muziek loopt af te spelen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 00:18

Die ergernis die jullie overdag hadden met de motoren, die heb ik nu met straatracende auto's.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 00:35

Crossende scooters door de straat 's nachts.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 01:14

Aan dat de zenuwpijn weer terug gekomen is in m’n kaak pfff… gelukkig is het meer een aanhoudende zeurende pijn dan de pijnscheuten die ik voorheen had, maar het is gewoon hinderlijk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 07:43

Teamleider met een gewoonte om last minute te komen...ik kan niet beginnen met openen zonder haar, want ik kan niet bij de sleutel van de winkel