Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Het is toch logisch dat als iemand 5 weken bij jou woont, hij in iedergeval aan het eten kan mee betalen? Zoals ik het lees is het puur boodschappen, niet eens een bedrag voor het verblijven in hun huis (logisch als je een vriend uitnodigt). Had ie 5 weken een airb&b geboekt was ie toch 3x zoveel kwijt?
Als ik de gast was, had ik het wel besproken. Bijvoorbeeld dat ik het niet zo breed heb en dus niet elke avond een luxe maaltijd hoef met een glaasje wijn, omdat ik dan mezelf in de kosten zou jagen.
Hij snapt toch zelf ook wel dat een lekkere maaltijd iets meer dan één euro kost?
Swifter schreef:Je zou er van verschieten voor hoeveel mensen dat niet logisch is(helaas)
Nyaleti schreef:Swifter schreef:Je zou er van verschieten voor hoeveel mensen dat niet logisch is(helaas)
Ja maar dan ben je dom en naïef. Ik neem aan dat het gewoon om een volwassen man gaat, niet een neefje van 14.
Soepblik: dat laatste.. heeft ie dat echt gezegd? Wtf"gezellig dat we 5 weken voor je hebben gezorgd maar tot nooit meer joejoeee!"
Moska schreef:Mijn buitenmodem van het 4g buitengebied internet lijkt het te hebben begeven. Er branden geen lampjes meerHierdoor moet ik morgen naar kantoor om te kunnen werken, maar ze gaan me ook bellen van de provider morgen en dan moet ik thuis zijn. Hoe ga ik dit oplossen