Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 12:10

ClaudiaHS schreef:
Ik ben meer van de basic kleding. Effen stoffen zonder poespas of schreeuwerige prints.
Een klein embleem zoals die van Tommy of het polopaardje van Ralph vind ik prima.
Die berentruien en tshirts vind ik dus echt vreselijk.
Gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft :D

Zomerjurkjes vind ik overigens wel leuk in drukke vrolijke felle kleuren en prints.

[ [url=m/pkzTCW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YbknXw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze 2 net gekocht, samen voor 15 euro. Beide van RL.

Wat een gave truien, vooral die onderste. Ik had de Ralph lauren zoekopdracht weg gehaald omdat ik al lange tijd niks leuks meer ertussen zag maar nu toch weer erop gezet juist voor dit soort koopjes. Al hoop ik stiekem ook op de zijden blouses en rokken van RL.

Leuk om zoveel verschillende kledingstijlen te zien en om te zien hoe anderen het combineren.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 13:55

PSvanLot schreef:
tengeltje11 schreef:
Hier is mijn favo merk met veeeeeel voorsprong Blutsgeschwister. Dat vult echt de helft van mijn kast. Rest is dan qua truien vooral King Louie en 4FunkyFlavours, en broeken Pull&Bear en ook King Louie, en dat is het. Niets van iets anders.
Of toch, er hangt nog ergens een jurk van FeverFish en eentje van Hell Bunny.
En ook 3 lange jassen van Hell Bunny.

Ik vind blutsgeschwister zo leuk bij een ander!

Nog nooit van gehoord dus even opgezocht op vinted.
90% zou ik heel snel voorbij scrollen. Zitten wel wat leuke jurken en rokjes tussen.
Dit zou mij ook totaal niet staan, terwijl ik het bij een ander misschien wel heel erg mooi kan vinden.
1 van mijn vriendinnen houd ook van dit type kleding en het staat haar ook heel erg goed.

Carola ik had een gelukje met deze 2.
Ze waren al 'afgeprijsd en had ze beide even opgeslagen als favoriet.
Kreeg ik een aanbod van de verkoopster, dus zelf gevraagd wat ze wilde hebben als ik ze beide nam :)

Appeltje00

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:10

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:13

Mijn laatste aankoop, ben heel blij met het vingino broekje aangezien mn dochtertje echt extra skinny broeken nodig heeft, deze passen perfect. T shirtje en witte broekje gekozen ivm bundelkorting en kreeg uiteindelijk het broekje gratis ivm vlekken. Vlekken bijna niet zichtbaar dus prima om evengoed te dragen.
Afbeelding
Voor 7,68 excl verzendkosten.

Ik heb n penn&ink colbert dat heerlijk zit, net zoals mn drykorn colbertje. En een fifth house die ik vooral heel mooi vind, mooie pasvorm maar iets minder comfortabel om te dragen door de stof.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:22

Ideaal ClaudiaHS.

Appeltje00 schreef:
Vandaag de Studio Anneloes broek opgehaald. Zit echt goed. Heb er net nog eentje gekocht voor €12.
https://www.vinted.nl/items/4072299348- ... o-anneloes

Jullie tips voor fijne merken colbertjes?

Studio Anneloes :D
Als je in de travelstof wilt blijven vind ik mi piace en tq Amsterdam ook erg fijn. Label of elements is er ook zo een die fijn en goed zit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:33

Zo heb ik pas dit broekje gekocht voor de zomer. Ik ben wel van het netjes, maar net andere kant op als RL. En gewoon dingen die ik altijd bij elkaar kan combineren.

Afbeelding

Het meeste is dus niet boeiend om te delen, want de meeste zullen het enorm basic vinden als je het artikel alleen ziet.
Maar deze hele outfit is bijna van vinted, alleen de laarzen niet, maar die zie je niet. Maar heb zulke laarzen in andere kleur wel van vinted. :') alleen de panty en accessoires komen er niet vandaan
Afbeelding

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:39

Oh maar wat je aan hebt op die foto vind ik wel weer heel mooi MWM.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:43

Ik vind zowel het broekje als de blazer echt heel mooi MyWishMax!
Past ook zeker wel bij mijn stijl.

Ik ben inderdaad, na twee miskopen, ook nog op zoek naar een mooie zwarte blazer. Getailleerd, moet lekker zitten (niet te stijf), maar wel netjes eruit zien. Laatst heb ik een hele mooie donkerblauwe gekocht van Filippa K voor €5,-. Dezelfde staat er ook in het zwart op, maar daar vragen ze nog €50,- voor. Dat vind ik nogal een verschil zeg maar..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 14:46

Dank je! Maar alleen de blazer is 'boeiend' om te laten zien als los kledingstuk haha. De rest is gewoon zwart en basic. Dat bedoelde ik, veel van mijn aankopen zijn 'saaie' kleuren (die ik juist mooi vind en goed staan, de fellere kleuren staan mij helaas niet) en modellen. Maar daardoor wel overal mee te combineren en maakt alles bij elkaar het een leuke outfit.
Tenminste, vind ik he? En daar gaat het om.

Want een hoop dingen die hier langs komen zou ik niet kopen, maar staan wel echt tof bij anderen. En ik kan de duurdere merken echr waarderen qua kwaliteit idd.

Marlou, mijn blazers zijn bijna allemaal van Mango via vinted. Maar wel lastig idd. Je ziet soms slecht wat het model is en ik heb al een miskoop gehad waar ik een zwarte kocht die donkerblauw bleek te zijn. Maar daarna voor 5 euro wel een hele mooie. (Maar voor mij is Mango al een stap omhoog qua kwaliteit, voor de meeste zal dat niet zo zijn :') )

Afbeelding

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 20:43

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 21:46

Hmm vinted heeft een storing wat betreft betalen? De pagina blijft steken zosnel ik word door gelinkt naar de betaal app.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 22:05

Ik ben zelf ook meer van merken als Lofty Manner, Loavies en Guts&Goosto :D maar vind de echte koopjes wel heel leuk om te zien!
Al vind ik de kwaliteit van die merken wel allemaal wat tegenvallen, dus dat koop ik eigenlijk niet zoveel via Vinted.. Ik koop eigenlijk alleen kinderkleding :')

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 22:46

Ik ben ook niet van de RL. Mij te saai, oudbollig/klassiek en eentonig. Ik ben meer van die leuke bloementrui (twee pagina’s terug), kleurtjes, vlot, modern, maar zeker niet hysterisch.

En niemand praat hier over Hema, maar moeten de baby mama’s en kinder mama’s maar eens online kijken. Die hebben ook super leuk spul in allerlei kleuren. Kwaliteit is altijd super.

Dus, kies ik voor o.a. HEMA ipv tweedehands RL oid :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 23:21

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 23:38

C_arola schreef:
Bedankt voor de tip.

Graag gedaan :)
Ze is ook echt een hele vriendelijke verkoopster.
Er valt ook nog een beetje af te dingen van de prijs.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 04:23

CairnTerrier schreef:
Ik ben ook niet van de RL. Mij te saai, oudbollig/klassiek en eentonig. Ik ben meer van die leuke bloementrui (twee pagina’s terug), kleurtjes, vlot, modern, maar zeker niet hysterisch.

En niemand praat hier over Hema, maar moeten de baby mama’s en kinder mama’s maar eens online kijken. Die hebben ook super leuk spul in allerlei kleuren. Kwaliteit is altijd super.

De kwaliteit van Hema is echt niet te vergelijken met Ralph Lauren. Ook niet tweedehands.
Ze hebben nu inderdaad een heel leuke zomercollectie met veel kleurtjes. Hier ligt een leuk broekje van de HEMA voor de baby en onderbroeken voor de peuter, maar voor gewoon vind ik de stoffen niet lang mooi genoeg.
Als je kwaliteit wil met fleur en kleur is Tinycottons, Mini Rodini, Repose AMS, American Vintage, The Animals Observatory, Bobo Choses, Bonmot, Jelly Mallow, Piupiuchick, Oilily o.a. leuk.

Iets kan trouwens prima je stijl niet zijn, maar de kleding van anderen oubollig of saai noemen staat niet zo aardig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 07:47

Saintelette schreef:
Ik ben zelf ook meer van merken als Lofty Manner, Loavies en Guts&Goosto :D maar vind de echte koopjes wel heel leuk om te zien!
Al vind ik de kwaliteit van die merken wel allemaal wat tegenvallen, dus dat koop ik eigenlijk niet zoveel via Vinted.. Ik koop eigenlijk alleen kinderkleding :')

Hoe valt loavies? Qua shirts?

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 07:49

Mijn dochter zit in maat 62, vliegt door de maten dus al te gek doe ik nu nog niet. Het heeft nog geen kans van verslijten :')
De rompers van de C&a en de Hema zijn top, bovenkleding trouwens ook, C&a heeft her en der van die super schattige jurkjes zoals dit bv: https://www.vinted.nl/items/4026562283-robe-bebe-fille

Verder veel z8 en noppies, die hebben ook weer fijne mooie boxpakjes met van die drukknopen.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 08:02

HorsePassion schreef:
C_arola schreef:
Bedankt voor de tip.

Graag gedaan :)
Ze is ook echt een hele vriendelijke verkoopster.
Er valt ook nog een beetje af te dingen van de prijs.

Hoe valt TQ qua maat?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 08:14

Olympia96 schreef:
Hoe valt TQ qua maat?

Niet zo groot als Studio Anneloes maar gewoon op maat. Een M valt gewoon als een 38-40.

Ik heb van Studio Anneloes travelbroeken in maat S en van TQ Amsterdam maat M.
Het merk is ook bij Wehkamp te koop dus als je twijfelt kun je daar beter eerst iets bestellen en passen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 08:24

CairnTerrier schreef:

Hier een peuter van anderhalf en dankzij bokt heb ik juist zo'n leuke kindermerken leren kennen! Pasgeboren ook veel Hema enz (niks mis mee ook, leuke kleren!) maar nu vooral Bobo Choses, Soft Gallery, Mini Rodini, Lötiekids,... allemaal leren kennen dankzij bokt en voor prijsjes via vinted.

Ik vind de kleren/prints echt tof, iets minder 'standaard' en hij krijgt ook altijd veel complimentjes over zijn kleren. Vinted is dan echt zo'n uitkomst want de nieuwprijzen zijn me iets te gek :D

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 08:30

HorsePassion schreef:
Olympia96 schreef:
Hoe valt TQ qua maat?

Niet zo groot als Studio Anneloes maar gewoon op maat. Een M valt gewoon als een 38-40.

Ik heb van Studio Anneloes travelbroeken in maat S en van TQ Amsterdam maat M.
Het merk is ook bij Wehkamp te koop dus als je twijfelt kun je daar beter eerst iets bestellen en passen.

Thanx!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 08:42

Ellen_ov schreef:
Mijn dochter zit in maat 62, vliegt door de maten dus al te gek doe ik nu nog niet. Het heeft nog geen kans van verslijten :')
De rompers van de C&a en de Hema zijn top, bovenkleding trouwens ook, C&a heeft her en der van die super schattige jurkjes zoals dit bv: https://www.vinted.nl/items/4026562283-robe-bebe-fille

Verder veel z8 en noppies, die hebben ook weer fijne mooie boxpakjes met van die drukknopen.

Ja natuurlijk! De rib rompers van HEMA zijn fantastisch. Mijn dochter moet nog 3 maanden worden en zit al in 68, dus ik heb nogal wat kleding moeten kopen afgelopen tijd. Gelukkig is er dan Vinted en sale.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 09:14

Haha ik heb vorig jaar met kerst een velvet jurk gekocht van HEMA, via Vinted. Niet voor kinderen, want die heb ik niet... maar gewoon voor mezelf :+ Krijg er superveel complimenten over.

Ik kijk echt niet naar merk en heb ook spullen van H&M / ZARA etc.
Alleen merken als Primark / Shein sla ik wel over... :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 09:20

Hier idd ook veel mini Rodini, tinycottons en bobo choses voor de kinderen! Blijft echt super mooi en zit lekker comfortabel voor ze.
En via Vinted goed te vinden. Nieuw ook nog te betalen en in de sale helemaal.
En de kwaliteit is echt top.
Plus mini rodini doet echt heel veel er aan om verantwoord hun kleding te maken. Hun winterjassen (de parka modellen) zijn gemaakt van recycled plasticmateriaal uit de zee gevist. En zijn extreem hufterproof. Ik heb 2 winterjassen die zijn gekocht toen de oudste 1,5jaar was is nu 7,5jaar en ze zijn iedere winter veel gedragen door haar, een neefje en nu nog door mijn 2 jongste van 5 en 3 (die zijn heel klein en jassen vallen ruim). Jassen zijn nog mooi! En super warm.
Ik was ze veel en gewoon in de wasmachine. Maar manchetten zijn nog heel, ritsen doen het nog. Geen gaten of scheuren. Nog redelijk waterdicht. En het zijn echt speeljassen voor op stal, school, bos, speeltuin, etc.
En dan heb ik andere jassen die zijn 2jaar oud, mooie jassen, goede kwaliteit, en die zijn gewoon sleets.
En dan betaal je nieuw €180 voor een mini rodini jas, maar heb het er echt dik uit.

HEMA altijd veel rompers van gehad. Mijn zwager heeft HEMA’s en echt prima kwaliteit. Kleding is vaak net de kleurstelling mij iets te hard, maar voor dingen als rompers, ondergoed, sokken, maillots (dik prima!), pyjama’s, knutselspullen, etc zijn wij HEMA fan!

En ik had altijd rompers van petit bateau. Kocht die ook vaak tweedehands of van Vinted. Zijn mooi smal, gezien ik hele smalle kindjes heb.