paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:31

Ja, het is krom. Hier staan ook gewoon scooters en motoren in de tuin waar geen hek voor zit. Fietsen ook, je kan ze zo pakken maar het gebeurd niet. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:33

Marlies: Heeft je buurman niet gewoon heel vroeg zijn voordeur open gezet om te luchten? :P
Wij hebben vanochtend om 5 uur ook alle deuren al tegen elkaar open gezet.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:35

Hier bij ons zou het wel kunnen. Onze deur is vanaf de openbare weg niet goed zichtbaar en alleen bereikbaar als je hier echt iets te zoeken hebt maar ik vind het toch wel eng.

Nu is mijn man altijd zo vroeg wakker en dan gooit hij alles open. Ik kan me voorstellen dat onze buurvrouw denkt dat wij ook met de deur open hebben geslapen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:36

Hmm, dat zou kunnen maar hij kwam gisteravond laat terug van vakantie en ik denk dat de deur nooit dicht is geweest omdat het bij hem binnen ook zo warm was.

Maar ik heb geen bewijs. :P

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:53

Na gisteren even deur open toch weer verder opgewarmd naar 26 graden.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:17

Hier kan de voordeur niet openblijven. Achterdeur ook niet.
Heb boven wel alle helemaal opengehad vannacht, langleve de horren.

Vandaag nog een dagje warm en dan koelt het af!

Mijn man klaagde, ik moet werken met dit weer. Die heeft een kantoorbaan met airco, heb even geen medelijden. De hele dag in de airco.

Arme kind Foxy! Gewoon ziek van de warmte.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:20

Vanavond als het gaat regenen sta ik buiten _O- lekker! Nu hopen dat de regen niet verdwijnt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:25

Unwritten schreef:
Vanavond als het gaat regenen sta ik buiten _O- lekker! Nu hopen dat de regen niet verdwijnt.

Ik ook hoor! Ik ga een regendansje doen. :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:35

Wij hebben hier in Friesland zonet een hele dikke bui gehad - heerlijk!

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:39

Oh lekker jildau!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 08:40

De regen komt hier pas vanavond helaas. De tuin heeft het nodig.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 09:12

Ik zat net heerlijk met een bevroren fles water en ventilator af te koelen toen de stroom er af ging.
Was aangegeven van te voren ivm werkzaamheden, maar toch jammer. Kan tot uiterlijk 14 uur duren en we moeten er voor thuis blijven omdat ze in de meterkast moeten zijn.
Voorlopig dus geen airco en ventilator ;( :\

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 10:09

foxy80 schreef:
Zoonlief heeft hier gisteren overgegeven van de vermoeidheid en de warmte schat ik. Alles kwam er weer uit. Zo zielig!

Och gossie, wat sneu :( Best kans dat dat ivm het weer is ja. Vooral kinderen, ouderen en mensen met onderliggende klachten kunnen echt sneller ziek worden nu.

Als ik zie dat het in sommige delen van het land vanochtend 20 graden was met wat onweer En regen… ik wil oooook. Hier is het gewoon al 31 graden in de schaduw momenteel #shootmenow. De voorspelde regen/onweer staat er wel nog voor vanavond, maar wel steeds lagere kans in % dus benieuwd of er echt nog wat komt. Onweer hoop ik niet omdat onze hond vanavond alleen thuis is en ik liever altijd bij haar ben als er onweer is. Mja.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 10:52

Ik heb ook de hele nacht m’n slaapkamerdeur open gehad. En ik heb geen afgesloten tuin. Iedereen kan zo naar binnen lopen. Maar ik heb de gok genomen. Daarbij is dit een rustig dorp waar nooit wat gebeurt.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 11:05

Vanmorgen heel vroeg met de hond een stukje gewandeld. De rest van de dag moet hij zijn behoeftes in de tuin (schaduw) doen, ga niet overdag over straat met hem. Kan hij ook in zijn zwembadje spelen. Om 22.00 is de verwachting dat het circa 25 graden is, dan gaan we weer wandelen en even een stromend beekje in die we onderweg tegenkomen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 11:16

Hier ook helemaal niet fit :n Misselijk, duizelig..

Vanochtend vroeg hier al goed warm. Zit nu onder de ventilator te werken. Ga niet naar Scheveningen ;( durf de lange reis niet aan.

Nu hier rommels en heel kort hele dikke druppels :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 11:22

Ik vind buiten zijn / de warmte zelf niet heel erg. Alleen de constante druk overprikkeld mij wel. Dus ik heb vanmorgen toen ik wakker werd nog even een dutje gedaan van een uur. :+

Vandaag maar even rust nemen. :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 12:30

Ik voel me altijd vervelend voor onweer, krijg dan drukkende hoofdpijn. Helaas begint het in huis ook echt veel te warm te worden.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 12:54

Hier is het inmiddels ook al weer 32 graden met een luchtvochtigheid waar je U tegen zegt.

Elisa2 schreef:
Ik voel me altijd vervelend voor onweer, krijg dan drukkende hoofdpijn. Helaas begint het in huis ook echt veel te warm te worden.

Ik heb dat ook, echt een zeurende en vervelende hoofdpijn.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:01

Waar blijft de verkoeling. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:04

Hier 35 inmiddels, ik zet geen teen buiten voordat het onweert en afkoelt...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:06

Hier inmiddels ook 35 in schaduw, en we gaan richting de 36.
Kregen van school nog bericht dat ze in ieder geval wel ventilatoren geregeld hebben voor in de aula vanavond met de musical #whooptiedoo. :') Zal een verschil gaan maken in dat hok met 170 man :') *maar goed, beter als niks natuurlijk. Hopelijk helpt het iets :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:10

Elisa2 schreef:

Hier ook hoofdpijn.

En vanmiddag naar de voedselbank in de hitte. -O-

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:15

Mijn hoofdpijn van mn holteontsteking is net weer wat minder. Ik heb vanmorgen in de woonkamer geslapen. Vannacht bijna niet geslapen, werd ook misselijk en naar van de warmte. Ellende.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:54

cursebreaker schreef:
foxy80 schreef:
Zoonlief heeft hier gisteren overgegeven van de vermoeidheid en de warmte schat ik. Alles kwam er weer uit. Zo zielig!

Och gossie, wat sneu :( Best kans dat dat ivm het weer is ja. Vooral kinderen, ouderen en mensen met onderliggende klachten kunnen echt sneller ziek worden nu.

.

Even verduidelijken: hij is niet ziek geworden van warmte an sich, maar wel door opeenvolgend heel slecht slapen door de warmte, vervolgens een hele dag fijn sportkamp te hebben in sportzaal met airco waar hij zich alsnog in het zweet heeft gewerkt (en ik vermoed ook wat weinig gedronken), daarna op het heetste van de dag naar huis (wel auto met airco, maar toch weer anders) en dan in huis met airco. Na het warme avondeten zei zijn systeem dat het wel welletjes was en kwam alles er weer uit, ook het glaasje water achteraf. Voor het eten kloeg hij ook over hoofdpijn. Hij heeft dus geen zonnesteek of zo, maar lijfje dat het allemaal niet meer trok. Heeft ook zitten jammeren dat hij niet buiten kon spelen toen hij thuis kwam. hij was er helemaal klaar mee en ik ook -O-

Maar hey, het omslagpunt is hier bereikt, vanaf nu wordt het alleen maar frisser!!! 31°C nu en over een uur zeggen ze 28° C.