Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 22:38

Ineens helemaal kapot gaan van de buikpijn kan amper nog rechtop lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 00:39

Fly_high schreef:
Mijn paard dat allerlei schuurplekken krijgt van zijn dekens, vliegenmaskers etc maar ook niet zonder kan. Ik word er soms zo wanhopig van -O-

Hij zit verder wel prima in zijn vel maar ik voel me zo mislukt als eigenaar. En op wedstrijd verschijnen met zo'n kaalgeplukte kip zit me dan ook dwars :')
Herkenbaar. := Hier momenteel ook kale plekken van het halster, maar de merries mogen ivm de hengst niet zonder staan. -O- Ik hoop vooral dat het haar niet wit teruggroeit. :=

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 01:56

Dat ik de ingang van mijn bed niet kon vinden.

Dat in de badkamer boven de menstruatiemeuk op was en ik vervolgens naar beneden ben gegaan om één tampon op te halen, ipv even wat meer.

Dat ik gewoon even tegen mijn bedgenoot wil klagen, maar dat hij het vast niet waardeert als ik hem daarvoor wakker maak.

En dat ik twee dagen te vroeg ongesteld ben geworden.

Eigenlijk erger ik me op dit moment aan alles

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 06:22

Misselijk wakker worden..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 06:25

Dat een van de buren grofvuil heeft laten ophalen en er nu allemaal kleine zooi op een parkeerplaats ligt en ze dit niet opruimen. Zijn echt aso’s. :\

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 06:50

Fly_high schreef:
Ik probeer het zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar ik vraag me bij al die superdramatische familiedramaverhalen van fotolijstje toch af of het allemaal zo zwart-wit is. Unreliable narrator enzo ;)

Dit kan allemaal wel degelijk waar zijn, triest genoeg. Google maar eens naar "family scapegoating".

Fotolijstje, veel sterkte.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 07:45

@Nyaleti, het was een baan als ongediertebestrijder in de agrarische sector dus ik snap wel dat ze die meeloopdagen organiseren. Ze zoeken ook echt veel mensen en niet maar 1 iemand voor een bepaalde regio.

Ik ben ook benieuwd of ik nog bericht terug krijg. In ieder geval is het voor mij wel afgesloten en er komt vast iets anders op mijn pad maar het was echt heel raar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 08:13

Mijn knie doet nog steeds enorm zeer ;(. Dat wordt eem vernissage zonder mijn eenhoornhakken ;(.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 08:42

M'n man die niks zegt omdat het onze trouwdag is. Straks personeelsfeestje maar niet zoveel zin in in en morgen moet ik gewoon weer vroeg beginnen met werken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 09:23

Vanaf zaterdag weer 14 cent meer accijns op benzine. Daar komt ook nog 21% BTW overheen dus ik ga dadelijk gewoon 2 euro per liter E10 betalen. Ik rij 400km per week.

Gaaf land dit. En Shell maar dikke winst maken.
Heb het helemaal gehad met die kaalplukpraktijken van de VVD

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:47

Fjordjes gefeliciteerd met je trouwdag.
Je man moet gewoon lief doen.

Pablo het is ook treurig.
Kabinet is hopeloos.

Nieuwe hooikoortpillen werken beter maar ik word er slaperig van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:53

Ik ben een monster excel sheet aan het verwerken. Duurt laaaaaaaang :').

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:14

Dat morgen de deadline is om me in te schrijven voor een bijvak van de UU, maar het inschrijven lukt niet. Ik moet een bestand uploaden dat ik voldoe aan de ingangseisen en het maakt niet uit of ik er een pdf, word of png bestand van maak, ik blijf een melding krijgen die zegt dat het bestand niet actueel is. |o
De IT desk zei andere browser proberen, ook gedaan, zelfs via mobiel geprobeerd. Maar als zelfs de IT desk me niet kan helpen. :=
Ga nu maar even langs andere helpdesks.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:23

Kan je niet langs de ESA (Education & Student Affairs) en het daar evt gewoon als papier inleveren? Of daar even navragen?
Of is dat geen ding op de UU?

Ik erger me eraan dat een collega niet mee kan op conferentie, want hij komt uit Iran. Hij woont al 6 jaar in Europa, waarvan 2 jaar in Nederland, met een vaste baan. Maar nee hoor, visa voor Canada krijgt hij gewoon niet..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:32

Mijn stem is weg. -O-
Heel fijn bij een baan met klantcontact.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:48

LoveBodin schreef:
Kan je niet langs de ESA (Education & Student Affairs) en het daar evt gewoon als papier inleveren? Of daar even navragen?
Of is dat geen ding op de UU?

Ik erger me eraan dat een collega niet mee kan op conferentie, want hij komt uit Iran. Hij woont al 6 jaar in Europa, waarvan 2 jaar in Nederland, met een vaste baan. Maar nee hoor, visa voor Canada krijgt hij gewoon niet..

Ja, ik heb net gebeld met het studenteninformatiepunt van de sociale wetenschappen. Zij wist het ook niet, maar gaat een collega vragen en me dan terugmailen (had ze gisteravond al gemaild).
Ga ook een mail naar de coördinator van het vak sturen. Beter zoveel mogelijk lijntjes uit gooien. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 10:53

Mijn stagebegeleidster die continu niet nakomt wat ze zegt.

Echt een super lief mens maar dinsdag zegt ze tegen mij dat we woensdag gaan zitten voor mijn schoolopdrachten terwijl ze eigenlijk de hele dag overleg heeft. Dat is dus niet gebeurd.

Inmiddels is het al bijna 11.00 en ik heb de hele dag nog niets van haar gehoord terwijl ze zei dat ze in de ochtend gelijk even naar iets van mijn schoolopdracht zou kijken.

Ik heb nog maar drie weken voor het afronden van mijn onderzoek. Mijn enquête loopt niet.
Ik heb daarnaast nog een beleidsstuk, een implementatieplan en een trainingsplan wat ik moet opleveren in die drie weken en ik kan niet verder tenzij zij contact met leidinggevenden legt zodat ik de huidige en gewenste situatie in kaart kan brengen.

Ik zit hier kostbare tijd te verdoen en ik zit wederom te huilen van de stress en paniek.
Mijn deadline is al verplaatst met drie weken en nu alweer het gevoel dat ik het nooit ga halen.

En de laatste twee weken van mijn stage is ze op vakantie en ik heb dus geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Ik trek dit niet meer, ik wil echt stoppen

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 11:41

Ik ben echt zenuwachtig. Ik geef straks mijn training opnieuw voor 5 bekenden. Ik moet een voldoende halen om door te gaan met deze opleiding. Ik hoop gewoon zo erg dat alles vlekkeloos verloopt, iedereen op tijd, een goed lokaal, Digibord werkt, minimaal een uur beeldmateriaal hebben etc. %)

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 12:31

Wat vervelend, xPabloBokt! :(:) Is het een idee een gesprek met haar aan te vragen en daarin uit te leggen dat je meer begeleiding/terugkoppeling nodig hebt? Desnoods met je begeleider vanuit je studie? Het lijkt me belangrijk dat ze gaat inzien dat een afstudeerstage begeleiden betekent dat je ook tijd moet maken voor het begeleiden van je stagiaire… Het moet niet zo zijn dat jij je opdrachten niet haalt omdat je begeleider zich niet aan haar afspraken houdt. Je mag daarin best op je strepen gaan staan hoor!

Succes Molly1230! Je kunt het!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 12:47

De hond die heel blij de auto in sprong om te wandelen, eenmaal daar binnen 3min plots droepie stond en even moest kotsen en daarna gewoon weer super enthousiast verder gaat met de wandeling??

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 12:48

Nyaleti schreef:
De hond die heel blij de auto in sprong om te wandelen, eenmaal daar binnen 3min plots droepie stond en even moest kotsen en daarna gewoon weer super enthousiast verder gaat met de wandeling??

Wagenziek?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-23 13:45

Lugea schreef:
Wat vervelend, xPabloBokt! :(:) Is het een idee een gesprek met haar aan te vragen en daarin uit te leggen dat je meer begeleiding/terugkoppeling nodig hebt? Desnoods met je begeleider vanuit je studie? Het lijkt me belangrijk dat ze gaat inzien dat een afstudeerstage begeleiden betekent dat je ook tijd moet maken voor het begeleiden van je stagiaire… Het moet niet zo zijn dat jij je opdrachten niet haalt omdat je begeleider zich niet aan haar afspraken houdt. Je mag daarin best op je strepen gaan staan hoor!

Succes Molly1230! Je kunt het!

Het is geen afstudeerstage helaas.. moet hierna gewoon nog een jaar -O-

Ik heb aangegeven wat ik lastig vond net en nu is ze bezig met dingen in gang te zetten zodat ik vooruit kan. Ik heb ook mijn trauma en autisme waardoor ik soms dingen gewoon niet goed overzie.

We hebben ook voor morgenochtend overleg ingepland.

Ik heb gewoon ongelooflijk veel stress en ik heb tegelijkertijd gewoon de motivatie en puf niet om heel veel te gaan doen aan mijn schoolopdrachten. Ik heb continu kritische gedachten in mijn hoofd als ik ermee bezig ben, wat maakt dat ik de hele tijd op de achtergrond hoor dat wat ik aan het doen ben niet goed (genoeg) is, dat ik een hoop onzin op zit te schrijven en ik het toch niet ga halen..

Dus dat kost gewoon onnoemelijk veel kruim.. |(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 14:40

De slechte stof voor dit tentamen. Vind het heel moeilijk om een rode draad uit sommige powerpoints te halen :( Het staat bomvol spelfouten en onsamenhangende zinnen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:06

Behoefte aan fast food maar moet nog eerst even doorwerken, wat is het leven toch zwaar ;(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:34

Ik ben ongesteld en ik merk het naast mijn buikpijn ook aan hoe prikkelbaar en emotioneel ik ben.

Daarnaast ben ik bezig met het zoeken van een baan en ik ben al de hele middag met het maken van een cv en een brief. Wat een pokkewerk, laat mij mondeling maar gewoon mijn zegje doen, dat kan ik veel beter.

Edit: ik heb echt al zo lang zoveel zin in een fast food hamburger!!