Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fly_high schreef:Herkenbaar.Mijn paard dat allerlei schuurplekken krijgt van zijn dekens, vliegenmaskers etc maar ook niet zonder kan. Ik word er soms zo wanhopig van
Hij zit verder wel prima in zijn vel maar ik voel me zo mislukt als eigenaar. En op wedstrijd verschijnen met zo'n kaalgeplukte kip zit me dan ook dwars
Fly_high schreef:Ik probeer het zo politiek correct mogelijk te verwoorden, maar ik vraag me bij al die superdramatische familiedramaverhalen van fotolijstje toch af of het allemaal zo zwart-wit is. Unreliable narrator enzo
LoveBodin schreef:Kan je niet langs de ESA (Education & Student Affairs) en het daar evt gewoon als papier inleveren? Of daar even navragen?
Of is dat geen ding op de UU?
Ik erger me eraan dat een collega niet mee kan op conferentie, want hij komt uit Iran. Hij woont al 6 jaar in Europa, waarvan 2 jaar in Nederland, met een vaste baan. Maar nee hoor, visa voor Canada krijgt hij gewoon niet..
Lugea schreef:Wat vervelend, xPabloBokt!Is het een idee een gesprek met haar aan te vragen en daarin uit te leggen dat je meer begeleiding/terugkoppeling nodig hebt? Desnoods met je begeleider vanuit je studie? Het lijkt me belangrijk dat ze gaat inzien dat een afstudeerstage begeleiden betekent dat je ook tijd moet maken voor het begeleiden van je stagiaire… Het moet niet zo zijn dat jij je opdrachten niet haalt omdat je begeleider zich niet aan haar afspraken houdt. Je mag daarin best op je strepen gaan staan hoor!
Succes Molly1230! Je kunt het!