Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Heerlijk, denk er vooral aan terug met heel veel plezier en bekijk je foto's en zwijmel terug naar die tijd.
Maar voordat je vertrekt; zeg niet aan je buurvrouw "ik ga herinneringen maken" zeg gewoon "ik ga op vakantie met de boot en ik verheug me er vreselijk op".
_San87_ schreef:rien10 schreef:Heerlijk, denk er vooral aan terug met heel veel plezier en bekijk je foto's en zwijmel terug naar die tijd.
Maar voordat je vertrekt; zeg niet aan je buurvrouw "ik ga herinneringen maken" zeg gewoon "ik ga op vakantie met de boot en ik verheug me er vreselijk op".
Ik denk dat ik zelf wel bepaal wat ik zeg tegen de buurvrouw.
DuoPenotti schreef:Als wij nu wandelen met de grote hond is het toch echt meer dan fijn gaan wandelen als we dat op een ander plekje doen dan wat we normaal doen.
Het is echt herinneringen en foto's maken.... want na slecht nieuws van de DA weten wij wel dat hij niet oud gaat worden.
Fly_high schreef:UO: als je niet in de topsport zit hoef je echt geen extra eiwit toe te voegen aan je etenook niet als je wil afvallen of meer dan 10K stappen loopt of vegetarisch eet. Jouw proteïne-limo, eiwitshake en achttien soorten verrijkte kwark zijn een scam sorry
wel lekker dus eet smakelijk!
Fly_high schreef:Nee same, is het niet Instagram-eigen?
UO: als je niet in de topsport zit hoef je echt geen extra eiwit toe te voegen aan je etenook niet als je wil afvallen of meer dan 10K stappen loopt of vegetarisch eet. Jouw proteïne-limo, eiwitshake en achttien soorten verrijkte kwark zijn een scam sorry
Fly_high schreef:UO: als je niet in de topsport zit hoef je echt geen extra eiwit toe te voegen aan je etenook niet als je wil afvallen of meer dan 10K stappen loopt of vegetarisch eet. Jouw proteïne-limo, eiwitshake en achttien soorten verrijkte kwark zijn een scam sorry
karuna schreef:Voor mij erg onbegrijpelijk de zoveel gebruikte ai en chat gp. Zelf opzoeken of bedenken lijkt langzaam aan "onmogelijk" zelfs bij max vakantie man liepen ze het te promoten voor vakantie planningendan denk ik daar gaan weer een bos en een meer verloren voor iets zinloos