Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:13

Het is zo'n mooi weer buiten. Eindelijk.
Zit ik hier binnen met koppijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:17

_Nancy schreef:
Ik wacht al 4 maanden op mijn geld terug nadat Studystore de levering heeft geannuleerd.. Krijg steeds het zelfde stomme antwoord terug.. IK. WIL. MIJN. GELD. TERUG!!! -:(-

Rotwinkel, bestel daar nooit meer!
Zitten ze op social media? Dan daar benaderen, al dan niet openbaar. :=

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:26

Mkango schreef:
_Nancy schreef:
Ik wacht al 4 maanden op mijn geld terug nadat Studystore de levering heeft geannuleerd.. Krijg steeds het zelfde stomme antwoord terug.. IK. WIL. MIJN. GELD. TERUG!!! -:(-

Heb klacht bij klachtkompas geschreven, slechte reviews op google en trustpilot.
Social Media nog niet aan gedacht, dat is ook nog een goeie.

Als ik alle verhalen lees in de reviews, ben ik helaas zeker niet de enige :( Er wachten zo veel mensen op hun geld terug schijnbaar..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:26

Reclame bij de film. Bijna 20 euro per ticket en dan nog naar reclame moeten kijken? >;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:36

iirrssjjee schreef:
Domme mensen die hun hond sinds oud & nieuw kwijt zijn... Hond is als de dood voor vuurwerk, maar ze wilden graag vuurwerk afsteken. Dus hond in de tuin gedaan, want als ze alleen binnen bleef, dan zou ze gaan plassen en graven enz.... Nu is de hond uit de tuin ontsnapt.

Ik vind het zo sneu voor het beestje.... Waarom die afsteek behoefte terwijl je beestje er zo bang voor is? En waarom dan niet gewoon binnen houden? Dan ruim je de plas toch gewoon op....

Had iets geschreven, maar toch maar weer weggehaald. Netjes gezegd hoop ik dat deze mensen sowieso geen dieren meer mogen houden en dat het hondje een ander, wèl lief baasje met inlevingsvermogen krijgt.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:53

DuoPenotti schreef:
HopeMyDay schreef:
Hier net twee jongens van een jaar of 9 die vuurwerk bij de paarden in de wei aan het gooien waren.

Gelukkig was de pret er snel af, de paarden bleven gewoon eten/liggen :') Maar ik ben er wel direct naartoe gelopen om even heel duidelijk te maken dat dat écht enorm fout af kan lopen. Sowieso, waar zijn die ouders?!

Heb je niet hun adres gevraagd?

Onopgevoede kwallen

Ik weet waar ze wonen, voordeel van een klein dorp. Twee jaar terug waren ze ook takken op de paarden aan het gooien en toen stond er ook nog een half blind paard bij.. toen heb ik dat ook gemeld bij hun ouders maar die zijn van het type "nee, dat doen mijn zoons écht niet hoor".

Brr...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 12:56

Dat word dus eerst even filmen. Misschien dat die slapers van ouders dan wakker worden.
Maar zal helaas wel niet.
Knikkeren hun kinderen naar buiten zodat ze er zelf geen last van hebben

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 13:22

_Nancy schreef:
Mkango schreef:

Heb klacht bij klachtkompas geschreven, slechte reviews op google en trustpilot.
Social Media nog niet aan gedacht, dat is ook nog een goeie.

Als ik alle verhalen lees in de reviews, ben ik helaas zeker niet de enige :( Er wachten zo veel mensen op hun geld terug schijnbaar..

Volgens mij heeft Tim Hofman wel eens een BOOS aflevering over studystore gemaakt afgelopen jaar..

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 13:38

Mkango schreef:
_Nancy schreef:

Heeft geen enkele zin, ik heb ze al vaker gemaild, berichten gestuurden, ook openbaar, gebeld. Etc. Ik wacht al sinds eind augustus op 150,-.... is ook niet een bedrag wat je wel eventjes mist.
Maar ze zitten bedolven in achterstanden, ik vrees eigenlijk dat ze hartstikke failliet zijn.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 13:51

Als Tim Hofman er een aflevering over maakt voorspeld dat idd niks goeds...

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 14:05

Hier de link van de betreffende aflevering:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 14:37

Ipv op mijn cracker met Hüttekäse, deed ik de jam op mijn cracker met kruidenkaad ;(.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 14:49

Buikkrampen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:20

Suliko schreef:
Mkango schreef:

Heeft geen enkele zin, ik heb ze al vaker gemaild, berichten gestuurden, ook openbaar, gebeld. Etc. Ik wacht al sinds eind augustus op 150,-.... is ook niet een bedrag wat je wel eventjes mist.
Maar ze zitten bedolven in achterstanden, ik vrees eigenlijk dat ze hartstikke failliet zijn.

Ja dan is het voor mij 'maar' € 72,50 geweest.. Maar las inderdaad ook dat anderen voor veel meer geld hebben gekocht en nu ook met niks zitten :n Schandalig..
Ik voel ook een faillissement aankomen eigenlijk. Daag centjes -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:22

Friesfanaat schreef:
Hier de link van de betreffende aflevering:

[ Video ]

Eigenlijk belachelijk, want deze aflevering is dus van 3 maanden geleden. Waarin meneer zegt dat de technische problemen die alle achterstanden veroorzaakte zijn opgelost, maar dat er daardoor enorm veel achterstanden zich hebben opgestapeld in het leveren van boeken en annuleringen van bestellingen. Hij zegt, prioriteit 1: de bestelde boeken alsnog verzenden. Prioriteit 2: de kosten terugbetalen van de geannuleerde bestellingen.

Nu zijn we 3 !!!!!!!!! maanden verder en zitten ze nog steeds in prioriteit 1. Ik geloof er echt geen snars van dat ze alles op alles zetten of überhaupt de mankracht en het geld nog hebben om dit alles op te lossen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:26

We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker :)).

Aan de andere kant, ik gebruik m meerdere keren per dag en het oog wil ook wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:29

_San87_ schreef:
We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker :)).

Kijk anders even bij Morphy Richards (o.a. op bol.com), die zijn niet zo duur, maar wel een beetje wat je zoekt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:32

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Kijk anders even bij Morphy Richards (o.a. op bol.com), die zijn niet zo duur, maar wel een beetje wat je zoekt!

Ik wil een rode Smeg :'). Maar duur en slechte reviews :)).

Ik ga dat merk eens opzoeken!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:39

_San87_ schreef:

Afbeelding
Vakantieveilingen…

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:41

_San87_ schreef:

Ik weet uiteraard niet wat je in gedachten hebt, maar de Lidl heeft voor ca. 30€ een waterkoker in pastel groen en roze:
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-water ... p100352304

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:45

saskiaojan schreef:
_San87_ schreef:

[ [url=m/176ghp.png]Afbeelding[/url] ]
Vakantieveilingen…

Oh nee, vreselijk :o. Voor mijn smaak, denk aan KitchenAid en Smeg ;(.

Hoewel ik ook een heeeeuuuule leuke van Create heb gevonden, maar daar staat heel groot de naam op en ik vind Create een stomme naam /zeikerd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:46

Roodvos schreef:
_San87_ schreef:

Ik weet uiteraard niet wat je in gedachten hebt, maar de Lidl heeft voor ca. 30€ een waterkoker in pastel groen en roze:
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-water ... p100352304

Zie mijn reactie hierboven :=.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 15:55

Ja, dat had ik toen nog niet gezien :D.

Maar je gaat ook binnenkort verhuizen toch?
Moet er daar wat aan de keuken gebeuren?
Want dan kan je overwegen een Quooker kraan te nemen als je zo vaak per dag kokend water pakt.
Dan zou ik nu even niets doen.
En als deze wel de geest geeft de allergoedkoopste halen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:05

Roodvos schreef:
Ja, dat had ik toen nog niet gezien :D.

Maar je gaat ook binnenkort verhuizen toch?
Moet er daar wat aan de keuken gebeuren?
Want dan kan je overwegen een Quooker kraan te nemen als je zo vaak per dag kokend water pakt.
Dan zou ik nu even niets doen.
En als deze wel de geest geeft de allergoedkoopste halen.

Ja, in maart. Maar de keuken is helemaal naar wens voor ons en ik wil (nog) geen Quooker, dat budget is er niet en ik weet ook niet of het kan en of ik het moet willen in onze keuken, het aanrechtblad is bijna 100 jaar oud terrazzo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:15

Heb je al gekeken bij de merken Russel Hobbs en Team Kalorik? Of het je ding is weet ik niet maar die verkopen ook rode retro waterkokers