Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:_Nancy schreef:Zitten ze op social media? Dan daar benaderen, al dan niet openbaar.Ik wacht al 4 maanden op mijn geld terug nadat Studystore de levering heeft geannuleerd.. Krijg steeds het zelfde stomme antwoord terug.. IK. WIL. MIJN. GELD. TERUG!!!
Rotwinkel, bestel daar nooit meer!
iirrssjjee schreef:Domme mensen die hun hond sinds oud & nieuw kwijt zijn... Hond is als de dood voor vuurwerk, maar ze wilden graag vuurwerk afsteken. Dus hond in de tuin gedaan, want als ze alleen binnen bleef, dan zou ze gaan plassen en graven enz.... Nu is de hond uit de tuin ontsnapt.
Ik vind het zo sneu voor het beestje.... Waarom die afsteek behoefte terwijl je beestje er zo bang voor is? En waarom dan niet gewoon binnen houden? Dan ruim je de plas toch gewoon op....
DuoPenotti schreef:HopeMyDay schreef:Hier net twee jongens van een jaar of 9 die vuurwerk bij de paarden in de wei aan het gooien waren.
Gelukkig was de pret er snel af, de paarden bleven gewoon eten/liggenMaar ik ben er wel direct naartoe gelopen om even heel duidelijk te maken dat dat écht enorm fout af kan lopen. Sowieso, waar zijn die ouders?!
Heb je niet hun adres gevraagd?
Onopgevoede kwallen
_Nancy schreef:Mkango schreef:Zitten ze op social media? Dan daar benaderen, al dan niet openbaar.
Heb klacht bij klachtkompas geschreven, slechte reviews op google en trustpilot.
Social Media nog niet aan gedacht, dat is ook nog een goeie.
Als ik alle verhalen lees in de reviews, ben ik helaas zeker niet de enigeEr wachten zo veel mensen op hun geld terug schijnbaar..
Mkango schreef:_Nancy schreef:Zitten ze op social media? Dan daar benaderen, al dan niet openbaar.Ik wacht al 4 maanden op mijn geld terug nadat Studystore de levering heeft geannuleerd.. Krijg steeds het zelfde stomme antwoord terug.. IK. WIL. MIJN. GELD. TERUG!!!
Rotwinkel, bestel daar nooit meer!
Suliko schreef:Mkango schreef:Zitten ze op social media? Dan daar benaderen, al dan niet openbaar.
Heeft geen enkele zin, ik heb ze al vaker gemaild, berichten gestuurden, ook openbaar, gebeld. Etc. Ik wacht al sinds eind augustus op 150,-.... is ook niet een bedrag wat je wel eventjes mist.
Maar ze zitten bedolven in achterstanden, ik vrees eigenlijk dat ze hartstikke failliet zijn.
Friesfanaat schreef:
_San87_ schreef:Kijk anders even bij Morphy Richards (o.a. op bol.com), die zijn niet zo duur, maar wel een beetje wat je zoekt!We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
Aan de andere kant, ik gebruik m meerdere keren per dag en het oog wil ook wat.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Kijk anders even bij Morphy Richards (o.a. op bol.com), die zijn niet zo duur, maar wel een beetje wat je zoekt!We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
saskiaojan schreef:_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
[ [url=m/176ghp.png]Afbeelding[/url] ]
Vakantieveilingen…
Roodvos schreef:_San87_ schreef:We moeten een nieuwe waterkoker, onze is al vrij oud en begint wat kuren te vertonen. Ik wil graag een retro-look en een leuk kleurtje. Maar dank je de koekoek dat ik 180 euro ga betalen voor een waterkoker.
Ik weet uiteraard niet wat je in gedachten hebt, maar de Lidl heeft voor ca. 30€ een waterkoker in pastel groen en roze:
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-water ... p100352304
Roodvos schreef:Ja, dat had ik toen nog niet gezien.
Maar je gaat ook binnenkort verhuizen toch?
Moet er daar wat aan de keuken gebeuren?
Want dan kan je overwegen een Quooker kraan te nemen als je zo vaak per dag kokend water pakt.
Dan zou ik nu even niets doen.
En als deze wel de geest geeft de allergoedkoopste halen.