Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:xPabloBokt schreef:Mijn verloofde die weer eens loopt te treuzelen op zijn werk.
Ik. Ben. HANGRY.
Kom naar huisssssss
Ga gewoon eten. Doe ik ook als ik niks hoor van m'n man, dan ga ik gewoon eten heeft hij pech eet ie maar in z'n eentje. Hij is loonwerker dus nooit zelfde tijd thuis.
Hilli schreef:@xPabloBokt dan maak je de helft van de zalm klaar voor jezelf en de andere helft zodra je kerel thuis is (of hij doet dit zelf). Het is hier thuis al vanaf het begin de spelregel geweest: als je honger hebt/de ander is laat, dan maak je gewoon vast eten en de ander kookt/eet later. Dan zijn we allebei blij
M_D_H schreef:M_D_H schreef:Grrrr, dat wij al een tijdje naar soldaat van Oranje willen samen met mijn broertje.
Dat we dit nu eindelijk geboekt hebben (want we hadden eindelijk de agenda's bij elkaar).
En dat mijn moeder in eens zegt: Maar die avond kan helemaal niet, want dan vieren wij het zoveel jaar bestaan van het bedrijf en ons huwelijk...
Nu moeten we dus maar weer zien of we ons kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd
Update, net gebeld, uitgelegd wat het probleem is en onze kaartjes zijn zonder problemen omgeboekt naar een andere datum.
Super fijne service!