Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:11

Mensen die dan vragen hoe oud je bent en dan bijna geschokt reageren met 'oh ik had je veel jonger geschat'..
Misschien leuk om te horen als je 50 bent, maar niet als je 29 bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:16

De lunch voor mijn verjaardag die we een paar weken zouden uitstellen. Dat is inmiddels 6 weken geleden en het is compleet van de planning verdwenen. Ik ben weer niet belangrijk genoeg, andere mensen en dingen zijn belangrijker.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:16

xPabloBokt schreef:
Mijn verloofde die weer eens loopt te treuzelen op zijn werk.

Ik. Ben. HANGRY.

Kom naar huisssssss

Ga gewoon eten. Doe ik ook als ik niks hoor van m'n man, dan ga ik gewoon eten heeft hij pech eet ie maar in z'n eentje. Hij is loonwerker dus nooit zelfde tijd thuis.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:21

Dat mijn order uit Azië al een week vast zit in een magazijn van UPS in Rotterdam. Dat is serieus nog maar 20 km :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 18:54

fjordjes schreef:
xPabloBokt schreef:
Mijn verloofde die weer eens loopt te treuzelen op zijn werk.

Ik. Ben. HANGRY.

Kom naar huisssssss

Ga gewoon eten. Doe ik ook als ik niks hoor van m'n man, dan ga ik gewoon eten heeft hij pech eet ie maar in z'n eentje. Hij is loonwerker dus nooit zelfde tijd thuis.

Vond ik een beetje zonde van de zalm |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:06

Mijn buurman is slechthorend. Nu heeft hij iemand op visite die het dus geen probleem vindt om DAN MAAR HARDER TE GAAN PRATEN.
Het lijkt wel of dat mens bij mij in de woonkamer staat, fff. Gehoorapparaat... Doe hem in... Doe het doe het DOE HET

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:13

@xPabloBokt dan maak je de helft van de zalm klaar voor jezelf en de andere helft zodra je kerel thuis is (of hij doet dit zelf). Het is hier thuis al vanaf het begin de spelregel geweest: als je honger hebt/de ander is laat, dan maak je gewoon vast eten en de ander kookt/eet later. Dan zijn we allebei blij :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:33

Hilli schreef:
@xPabloBokt dan maak je de helft van de zalm klaar voor jezelf en de andere helft zodra je kerel thuis is (of hij doet dit zelf). Het is hier thuis al vanaf het begin de spelregel geweest: als je honger hebt/de ander is laat, dan maak je gewoon vast eten en de ander kookt/eet later. Dan zijn we allebei blij :j

Doen we hier ook. Of het moet om een kwartiertje door t verkeer oid zijn.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:52

Er zit hier een moeder met drie kinderen in de trein, twee van de kinderen zijn moker irritant aan het doen. Moeder doet helemaal niets en de oudste fungeert als ouder. Ik kan zo slecht tegen dit soort ouders.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:12

Ik erger mij vandaag aan die emotioneel onderontwikkelde paupers zonder normen of waarden van dat corps in Amsterdam. Vrouwen benoemen als prutsmutsen omdat ze hun mooiste zomerjurkje aantrekken en (ik denk niet dat ik dat zelfs hier niet kan mag benoemen) maar iets met emmers. Goed dat hun subsidie stop gezet wordt (of eigenlijk blijft) al is dat dan weer niet eerlijk voor de mensen die hier niet achter staan en het naar buiten hebben gebracht. Maar het is jammer dat dit incident niet aan de naam van die individuele participanten blijft plakken zoals bij discriminatie of antisemitisme waar je juridisch nog een draai aan kunt geven.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:24

Meliaforever schreef:
Mensen die dan vragen hoe oud je bent en dan bijna geschokt reageren met 'oh ik had je veel jonger geschat'..
Misschien leuk om te horen als je 50 bent, maar niet als je 29 bent.

Dit heb ik ook. Ik ben 31 en moeder. Op mijn nieuwe werk: ‘Oh, ik dacht dat je 24 was!’

:?

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:32

Ik kreeg laatst in de speeltuin te horen dat ik zo’n leuke oppas was.. Ik ben 32 en was daar met mijn eigen kindjes :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:33

Ja ach ik moest mijn ID nog laten zien toen ik vorig jaar voor mijn 40ste verjaardag drank ging halen. Ik moet er alleen maar om grinniken hoor.
Toen ik 18 was, werd ik 12 geschat dat was minder leuk, maar alles boven de 20 is toch prima als je ouder bent :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:34

Daenerys schreef:
Ik kreeg laatst in de speeltuin te horen dat ik zo’n leuke oppas was.. Ik ben 32 en was daar met mijn eigen kindjes :')

Oei die is wel ongemakkelijk :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:11

Marcella schreef:
Bingo heb weer onkruid getrokken en zere handen vingers.

Ik verkoop de echte round up, werkt gegarandeerd

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:16

Dan kan Marcelle de groenten die er om heen staan ook wel op haar buik schrijven :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:22

Amsterdamse Corpsballen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:28

Verkade meesterbaksels brosse brownie… Wat vallen die tegen. Gewoon vies ;(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:29

Cowboy55 schreef:
Amsterdamse Corpsballen.

Dit dus. Wat een stelletje incels bij elkaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:39

Update over mijn rookmelder: de brief met gedreig over juridische stappen was een foutje en een afspraak maken was inderdaad overbodig aangezien hij in maart nog is gecontroleerd. Als het goed is krijg ik nu geen brieven meer.
Ze hadden wel in het dossier gezet dat een afspraak niet nodig was maar het was niet doorgegeven aan het externe bedrijf wat de rookmelders plaatst. Daardoor had het bedrijf mij op de lijst gezet van mensen die de deur niet open deden of medewerking weigerden. De woningbouw heeft de brieven waarin gedreigd werd met juridische stappen automatisch verstuurd, dus daarom was het mis gegaan.
Ik heb het nu ook zwart op wit.

Nu hopen dat het bij poging 4 of 5 wel lukt om het door te geven aan het bedrijf.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:10

M_D_H schreef:
M_D_H schreef:
Grrrr, dat wij al een tijdje naar soldaat van Oranje willen samen met mijn broertje.
Dat we dit nu eindelijk geboekt hebben (want we hadden eindelijk de agenda's bij elkaar).
En dat mijn moeder in eens zegt: Maar die avond kan helemaal niet, want dan vieren wij het zoveel jaar bestaan van het bedrijf en ons huwelijk...

Nu moeten we dus maar weer zien of we ons kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd :roll:

Update, net gebeld, uitgelegd wat het probleem is en onze kaartjes zijn zonder problemen omgeboekt naar een andere datum.
Super fijne service!

Fijn dat het gelukt is.
Wij gaan volgende maand.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:16

prompter schreef:
Dan kan Marcelle de groenten die er om heen staan ook wel op haar buik schrijven :')

_O- _O-

Plus kan echt niet mikken. O en niks mis met mijn ogen had geloof ik maar 0,01 afwijking (was te weinig voor een bril). :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:29

Mensen die het normaal vinden om te schreeuwen tegen collega's om een kleine fout en na een excuus ook nog even een trap na geven. Word volwassen. 8)7

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:44

Dat ik tegenwoordig op een avond voor een vrije dag gerust al om 9 uur 's avonds naar bed kan gaan en in slaap vallen maar als de volgende dag een werkdag ik niet naar bed te branden ben en tot diep in de nacht wakker blijf.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:48

Ik ging net naar de wc en toen ik weer ging staan pleurde m'n telefoon uit m'n broekzak zo op mijn blote voet, dat deed veel pijn...